FEIN – najwyższa jakość bez kompromisu Ogólnopolska konferencja partnerów handlowych FEIN Polska
W dniach 6-8 września br. firma FEIN-Polska-Elektronarzędzia Sp. z o.o. zorganizowała dla swoich partnerów handlowych konferencję w hotelu Belvedere Resort & Spa w Zakopanem. Wzięło w niej udział ponad 40 najlepszych w Polsce dystrybutorów profesjonalnych elektronarzędzi FEIN.
Konferencję rozpoczęło wieczorne nieformalne spotkanie w karczmie góralskiej, na którym Sebastian Kaliski, prezes zarządu FEIN-Polska-Elektronarzędzia Sp. z o.o., uroczyście powitał wszystkich zaproszonych gości. Część merytoryczna konferencji odbyła się 7 września. Najpierw głos zabrał Lubor Melichercik, area sales manager na Europę Wschodnią w C. & E. FEIN GmbH. Przedstawił sytuację ekonomiczną na poszczególnych rynkach światowych. – Obecnie mamy do czynienia
Lubor Melichercik, area sales manager na Europę Wschodnią w C. & E. FEIN GmbH
Lubor Melichercik opowiedział także o zamierzeniach Grupy FEIN: – Aby móc nadal rozwijać się, planujemy kontynuację ekspansji na rynkach światowych i umocnienie naszej pozycji rynkowej. Chcemy niebawem otworzyć własną filię w Brazylii, której pracownicy będą obsługiwali rynki Ameryki Południowej. Będziemy też w dalszym ciągu zwiększali wsparcie udzielane naszym partnerom handlowym, a także intensywnie pracowali nad zwiększeniem znajomości naszej marki. Planujemy też pozyskać nowych klientów. W tym celu wprowadzimy wkrótce na rynek wiele nowych produktów. Są one opracowywane i testowane w naszym centrum rozwojowym w Niemczech, w którym zatrudniamy ponad 100 inżynierów. Chcemy być dostawcą prawdziwie profesjonalnych maszyn i narzędzi dla branży metalowej, samochodowej i fachowców zajmujących się wykańczaniem wnętrz i renowacjami. Obecnie na świecie jesteśmy niekwestionowanym liderem w technice oscylacji i wiercenia koronowego w metalach oraz w obróbce stali nierdzewnej. Kończąc swoje wystąpienie, Lubor Melichercik zapowiedział kontynuację polityki handlowej nastawionej na ścisłą współpracę z handlem specjalistycznym: – Chcemy nadal realizować strategię win-win, która jest korzystna zarówno dla Grupy FEIN, jak i jej partnerów handlowych.
Sebastian Kaliski, prezes zarządu FEIN-Polska-Elektronarzędzia
Sytuację Grupy FEIN na polskim rynku przedstawił Sebastian Kaliski, ale zanim to zrobił, przypomniał pozycjonowanie marki FEIN oraz określił przewagę konkurencyjną produktów FEIN. – Elektronarzędzia FEIN to maszyny
O produktach przeznaczonych dla branży samochodowej opowiedział Ivan Cuka, key account manager ds. automotive. Następnie Tomasz Mosejko, który obejmie od 1 października funkcję dyrektora handlowego w FEIN-Polska-Elektronarzędzia, opowiedział o swoim doświadczeniu zawodowym i przedstawił nową koncepcję działania powiększonego działu handlowego. – Chcemy dać naszym partnerom silniejsze wsparcie handlowe i marketingowe, a przez to zwiększyć sprzedaż naszych produktów – zadeklarował Tomasz Mosejko.
Tomasz Mosejko, dyrektor handlowy FEIN-Polska-Elektronarzędzia
Następnie przyszła kolej na prezentację nowych produktów. Przeprowadził ją Andrzej Walentek, regionalny koordynator sprzedaży. Najpierw omówił wiertnice serii KBB, następnie osprzęt służący do wiercenia koronowego w metalach, małe szlifieki HFW 9-125 zasilane prądem o wysokiej częstotliwości, akumulatorowy zestaw do prac dekarskich i elewacyjnych (FEIN ABLK/ASCS) oraz akumulatorowe wiertarki ABOP.
Po prezentacji nowości uczestnicy konferencji wzięli udział w zajęciach praktycznych, podczas których sprawdzili możliwości robocze nowych elektronarzędzi FEIN, oraz dyskutowali o ich parametrach technicznych, prawidłowych metodach pracy, zakresie zastosowań itp. Podczas tych zajęć rozegrano konkurs sprawnościowy. Jego zwycięzcy zostali nagrodzeni elektronarzędziami FEIN.
Andrzej Walentek, regionalny koordynator sprzedaży FEIN-Polska-Elektronarzędzia
Część merytoryczną konferencji zakończyło wręczenie pamiątkowych dyplomów najlepszym polskim dystrybutorom FEIN w 2011 r. Otrzymały je firmy Miwex Polska ze Skierniewic, Rywal RHC Sp. z o.o. z Torunia i TOMBUD z Krotoszyna. Specjalne wyróżnienie przyznano także Janowi Rydzewskiemu, właścicielowi firmy JR-Tech z Białegostoku, za największą dynamikę sprzedaży.
Wieczorem drugiego dnia konferencji uczestnicy obejrzeli w zakopiańskim Teatrze Witkacego spektakl pt. „Witkacy-Appendix”, a następnie udali się do hotelu Belvedere Resort & Spa na uroczystą kolację. Konferencję zakończyło poranne spotkanie w kawiarni hotelowej oraz wspólny spacer na Gubałówkę, podczas którego już w nieformalnej atmosferze podsumowano informacje przekazane podczas dwudniowego spotkania.
Reasumując, tegoroczna konferencja pokazała, że na trudne czasy Grupa FEIN przyjęła strategię prorozwojową. Jak doświadczenie biznesowe pokazuje, jest ona bardzo
Uczestnicy i organizatorzy konferencji