Leroy Merlin „Robi Klimat”

„Robi Klimat” – takim hasłem Leroy Merlin Polska inauguruje nowe podejście do proponowania klientkom i klientom rozwiązań łączących oszczędności ze zmniejszeniem negatywnego wpływu na środowisko. Projekt ten odpowiada na cztery palące problemy społeczno-środowiskowe, które występują w Polsce: uzależnioną od paliw kopalnych produkcję energii, skrajnie nieefektywnie energetycznie budynki, pogarszającą się dostępność wody oraz marnotrawstwo zasobów. Projekt […]



Grupa PSB uhonorowana nagrodami „Budowlana Firma Roku” i „Osobowość Branży”

W tegorocznej edycji Builder Awards Grupa PSB Handel S.A. otrzymała tytuł „Budowlanej Firmy Roku”. Wyróżniono także Annę Kaminską, członkinię Zarządu Grupy PSB Handel S.A., tytułem „Osobowość Branży”. Przyznane Grupie PSB nagrody świadczą o jej znaczących osiągnięciach w 2023 r. Kapituła Builder Awards w szczególności doceniła dynamiczny rozwój strategii cyfryzacji i standaryzacji, które mają kluczowe znaczenie […]

Husqvarna Group w 2023 r. zachowała swoją rentowność

Husqvarna Group postawiła sobie 3 cele finansowe: wzrost sprzedaży organicznej o 5%, marży operacyjnej o 13% i efektywności kapitałowej do 20%. W 2023 r. zrealizowała tylko 3. cel osiągając efektywność kapitałową na poziomie 36,9%. W 2023 r. Husqvarna Group kontynuowała realizację własnej strategii biznesowej, wzmacniając swoje pozycje w kluczowych dla niej segmentach rynku i osiągając […]

Home & Garden Congress: jak zwiększyć sprzedaż internetową artykułów z branży dom i ogród

13 marca w Warszawie odbędzie się Home & Garden Congress. To wydarzenie konferencyjne dla firm, które chcą zwiększyć swoją e-sprzedaż zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Kongres poprowadzą specjaliści praktycy, dzięki czemu będzie można zobaczyć, jak najnowsze rozwiązania e-commerce przekładają się na konkretne efekty. Udział w wydarzeniu pomaga lepiej dopasować strategię sprzedaży internetowej do […]

„Ciche godziny” w marketach Leroy Merlin Polska

Od 1 lutego 2024 roku Leroy Merlin Polska wprowadza „ciche godziny” codziennie. To rozwiązanie nie tylko dla klientów, którzy będą mogli w bardziej komfortowych warunkach robić zakupy w sklepach, ale także dla pracowników, dla których brak muzyki czy komunikatów handlowych umożliwi spokojniejszą pracę. Teraz w 78 sklepach sieci Leroy Merlin w Polsce „ciche godziny” obowiązują […]

EISENaward na INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE 2024

Targi INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE ponownie otworzą swoje podwoje w dniach od 3 do 6 marca 2024 roku. Podczas pierwszego kolońskiej imprezy dnia odbędzie się uroczystość wręczenia nagrody EISENaward wspieranej przez Zentralverband Hartwarenhandel e.V. (ZHH). Przypomnijmy, EISENaward przyznawana jest najbardziej innowacyjnym produktom w kategorii narzędzi, wyposażenia przemysłu, technologii mocowania itp. Zwycięzcy konkursu EISENaward są wybierani […]

Majsteria – nowy serwis Leroy Merlin Polska

Uruchomiony pod koniec 2023 roku internetowy portal Majsteria jest serwisem ułatwiającym wyszukiwanie zleceń i nawiązywanie współpracy pomiędzy osobami poszukującymi wykonawców różnych prac a fachowcami. Majsteria jako nowy projekt prowadzony przez Leroy Merlin Polska ma za zadanie pomagać w realizacji remontów, czy poszukiwaniu wykonawców drobnych napraw. Oprócz usług z branży budowlano-remontowej, w Majsterii ogłaszać się mogą […]

Bezprzewodowy odkurzacz pionowy DEDRA SAS+ALL DED7176 18V

Oferta firmy Dedra została rozszerzona o bezprzewodowy odkurzacz pionowy DED7176 SAS+ALL 18V. Urządzenie doskonale sprawdzi się zarówno w zastosowaniach domowych, jak i w biurach czy nawet warsztatach. W dzisiejszym zabieganym stylu życia sprzęty gospodarstwa domowego muszą być nie tylko skuteczne w pracy, ale również wygodne i łatwe w obsłudze. Nie dziwi więc fakt, że akumulatorowe […]

Leroy Merlin usprawnia komunikację marketingową

Prostota i działanie krok po kroku to hasła przewodnie nowej platformy komunikacji marketingowej, którą marka Leroy Merlin uruchomiła 13 września. Nowa idea kreatywna, wzmocnienie siły masowych, jak i precyzyjnych działań w przestrzeni online oraz wdrożenie inicjatyw uwalniających klienta od stresu związanego z remontem – to kamienie milowe nowej odsłony marki. W mediach pojawiły się już […]