Konferencje regionalne Dedra
Dedra w 2016 r. obchodzi jubileusz 25-lecia działalności. Korzystając z tej okazji oraz chcąc uhonorować swoich partnerów handlowych i podziękować im za długoletnią owocną współpracę, zorganizowała dla nich serię konferencji regionalnych.
Ważnym celem regionalnych konferencji Dedry było też przybliżenie firmy , zaprezentowanie nowości produktowych oraz programu Dedra Partner. Spotkania odbyły się w regionach: lubuskim, wielkopolskim, górnośląskim, dolnośląskim, opolskim, mazurskim, podlaskim, północno-mazowieckim, małopolskim, podkarpackim, lubelskim, świętokrzyskim, łódzkim, zachodnio pomorskim, kujawsko pomorskim i pomorskim oraz południowo mazowieckim. Redakcja „Gazety Narzędziowej” i portalnarzedzi.pl gościła na konferencji w regionie kujawsko pomorskim, która odbyła się 13 czerwca hotelu Aubrecht Country SPA Resort w Koprzywnicy koło Przechlewa
na Kaszubach. W pierwszej części zaprezentowano firmę Dedra, jej osiągnięcia i ofertę elektronarzędzi, spawarek oraz osprzętu, druga część miała charakter praktycznych warsztatów narzędziowych, zaś trzecia była poświęcona kwestiom biznesowym i marketingowym.
Konferencję otworzył Hubert Jankowski, dyrektor ds. handlu i marketingu w Dedra-Exim, witając uczestników i przedstawiając jej program. Następnie razem z Marcinem Kruszewskim, kierownikiem działu sprzedaży, zaprezentował firmę. – Mamy już 25 lat, w 100% polski kapitał, magazyn o powierzchni 10.000 m kw., oferujemy 95-procentową dostępność produktów i pracuje u nas 135 osób – powiedział Marcin Kruszewski. – Dedra oferuje szeroką gamę elektronarzędzi, osprzętu, narzędzi ręcznych, agregatów, spawarek, kompresorów, narzędzi pneumatycznych, artykuły BHP itd. – dodał Hubert Jankowski. – Swoje produkty dystrybuujemy pod markami Dedra, Pansam, Descon, Stanley i AEG. Naszą wiodącą marką jest Dedra. Pansam zaś jest marką mocno identyfikowaną,z kompresorami i akcesoriami pneumatycznymi, reprezentującą ten sam wysoki poziom jakościowy co Dedra. Descon są to natomiast produkty z zakresu wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania o bardzo solidnym średnim poziomie jakościowym. Pod marką Stanley sprzedajemy nagrzewnice elektryczne, gazowe i olejowe, zaś pod AEG – kompresory.
Szczegółowo ofertę Dedry Hubert Jankowski i Marcin Kruszewski przedstawili na przykładzie jej portfolia elektronarzędzi: wiertarko-wkrętarek, w tym z bateriami Li-ion i silnikiem bezszczotkowym, wiertarek z mocnym silnikiem 900 W, pilarek tarczowych o wysokiej prędkości obrotowej, wyrzynarek 750 W, szlifierek kątowych itd. Następnie omówili agregaty malarskie o wszechstronnym zastosowaniu oraz szlifierki do ścian i płyt g-k oraz współpracujące z nimi odkurzacze, w tym wyposażone w filtr wodny. Potem kolej przyszła na urządzenia spawalnicze, m.in. spawarki transformatorowe i inwertorowe, charakteryzujące się wysokim poziomem bezpieczeństwa i objęte 4-letnią gwarancją (2-letnia na fakturę). Po spawarkach zostały omówione narzędzia diamentowe (tarcze segmentowe oraz koronki z diamentowym nasypem próżniowo lutowanym), wiertła SDS-plus, otwornice bimetalowe z uzębieniem progresywnym. – Elektronarzędzia i osprzęt są przez nas dokładnie testowane oraz sprawdzane, co pozwala zapewnić klientom narzędzia efektywnie pracujące i niezawodne oraz bezpieczne dla użytkowników – powiedział Hubert Jankowski.
W drugiej części konferencji uczestnicy testowali elektronarzędzia i osprzęt, aby przekonać się o ich przydatności praktycznej i skuteczności w pracy. Zapoznali się też z budową maszyn i narzędzi oraz mogli sprawdzić jakość zastosowanych w nich komponentów oraz rozwiązań, które stanowią o trwałości i skuteczności w pracy tych produktów.
W trzeciej części konferencji, jak już wspomnieliśmy, omawiano kwestie marketingowe. – Naszym zdaniem produkty muszą same przyciągać klientów swoją jakością i atrakcyjną ceną – stwierdził Marcin Kruszewski. – Zadowolony klient musi po nie wracać. Dlatego oferujemy produkty z tzw. bardzo dobrej średniej półki jakościowej. I to jest nasza podstawowa strategia marketingowa. „Obudowujemy” ją innymi działaniami wizerunkowymi, które wzmacniają pozycję naszych marek. Są to billboardy, banery, reklamy radiowe, działania public relation w prasie branżowej. Wspieramy też inicjatywy marketingowe naszych partnerów handlowych.
Hubert Jankowski i Marcin Kruszewski omówili też ważną kwestię gwarancji na zakupione przez klientów produkty. – Wprowadziliśmy niedawno 2-letnią gwarancję na nasze elektronarzędzia i to przy zakupie
na paragon oraz fakturę – powiedział Hubert Jankowski. – Jedna z przecinarek do glazury jest oferowana przez nas z 3-letnią gwarancją. To pokazuje, że jesteśmy pewni jakości swoich produktów. Kolejny dowodem na to są wspomniane spawarki objęte 4-letnią gwarancją na paragon i 2-letnią na fakturę.
Kolejną ważną kwestią, którą omówiono w panelu marketingowym były nowe produkty, które – jak wiadomo – zwiększają rynkową siłę marki, przyczyniając się wydatnie do wzrostu sprzedaży. – Dbając o jakość i bezpieczeństwo swoich produktów, dbamy także o szerokość naszej oferty – poinformował Marcin Kruszewski. – W ub.r. wprowadziliśmy 150 nowych produktów, zaś w br. jest ich już ponad 300, m.in. są to szlifierki stołowe, artykuły BHP oraz narzędzia oraz akcesoria budowlane, młotki i siekiery.
W trzeciej części konferencji przedstawiono również program Dedra Partner. – W naszym jubileuszowym roku postanowiliśmy przy współpracy z wybranymi partnerami biznesowymi uruchomić projekt „Dedra Partner” – powiedział Hubert Jankowski. – Projekt ten rozpoczyna nowy etap naszej strategii wsparcia punktów sprzedaży tradycyjnej. Mamy nadzieję, że jest to początek dużego projektu. Idea „Dedra Partner” zakłada kompleksową obsługę w zakresie dostępności oraz ekspozycji towarów, standardów obsługi klienta i wsparcia technicznego przy wyborze narzędzi Dedra. Konferencję zakończył uroczysty bankiet. Bawiono się do samego rana.
Autor: pins