ASMET MegaPARTNERem Lange Łukaszuk

Autor: pins Firma PHU ASMET dołączyła do MegaPARTNERów firmy LŁ. Jej oddziały w Puławach, Lublinie i Zamościu stały się kolejnymi punktami partnerskimi wrocławskiego dystrybutora narzędzi profesjonalnych, oświetlenia automatycznego i klejów termotopliwych.   Przypomnijmy, Program Partnerski LŁ powstał w oparciu o analizę sytuacji na rodzimym rynku narzędziowym. Jego założeniem jest rozwinięcie sieci partnerów handlowych LŁ, udzielenie […]



Dzień z ELMETem

Autor: (mcgee) Główni kontrahenci, użytkownicy maszyn, narzędzi i rozwiązań systemowych, oferowanych przez poznańską spółkę, spotkali się podczas zorganizowanego w jej siedzibie Dnia z ELMETem. Otworzyły go prezes zarządu Jolanta Paluszkiewicz-Yacoubi, dyrektor handlowy Joanna Trębecka i kierownik działu sprzedaży Bogumiła Socha.   Poznański ELMET znany jest na rynku już od 67 lat, powstał bowiem w 1947 […]

Naszym priorytetem jest klient. Ogólnopolska konferencja partnerów handlowych SNA Europe-Poland

Autor: pins W dniach 25-27 czerwca br. SNA Europe-Poland gościło swoich partnerów handlowych na konferencji  zorganizowanej w Dworze Kombornia Hotel & SPA położonym koło Krosna. W spotkaniu, oprócz zaproszonych gości, wzięli udział pracownicy SNA Europe. Spotkanie  otworzył Piotr Nowak, dyrektor zarządzający i członek zarządu SNA Europe – Poland Sp. z o.o., przywitał wszystkich gości i […]

Pozytywny odbiór nowej edycji Targów Narzędziowych

Autor: opr. JP (mat. E/D/E) Przystępna prezentacja rozwiązań technicznych, kompetentni przedstawiciele 25 renomowanych producentów i informacyjny coaching sprzedażowy – to oferta specjalistycznych Targów Narzędziowych zorganizowanych w Dolsku dla członków sieci firm handlowych zrzeszonych w E/D/E i należących do Grupy FORMATplus. W tej nowatorskiej platformie komunikacji uczestniczyło 160 przedstawicieli zrzeszonych firm. Na targach miała też miejsce […]

Rozwiązania w zakresie pneumatyki i sprężonego powietrza na targach Maintenance

Autor: opr. LP Po sezonie wakacyjnym Kraków zamieni się w stolicę targów przemysłowych. Końcem października firma easyFairs® Poland szykuje specjalistyczne targi dla głównych mechaników i energetyków oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za nadzór i planowanie instalacji sprężonego powietrza czy transportu pneumatycznego. V Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji Maintenance odbędą się w nowym Międzynarodowym Centrum […]

III Ogólnopolskie Mistrzostwa Parkieciarzy w kategorii Open

Autor: opr. LP (mat. OSP) Za nami kolejna edycja krajowych zawodów parkieciarskich. W dniach 11-13 kwietnia 2014 roku w Kielcach, podczas XXI Ogólnopolskich Targów Materiałów Budownictwa Mieszkaniowego i Wyposażenia Wnętrz DOM, dziesięciu parkieciarzy spróbowało swoich sił w III Ogólnopolskich Mistrzostwach Parkieciarzy w kategorii Open. Organizatorem przedsięwzięcia było Ogólnopolskie Stowarzyszenie Parkieciarzy, które całą imprezę przygotowało przy […]

VI Targi Obróbki, Magazynowania, Transportu i Logistyki Materiałów Sypkich i Masowych SyMas

Autor: opr. JP (mat. TK) VI Targi Obróbki, Magazynowania, Transportu i Logistyki Materiałów Sypkich i Masowych SyMas odbędą się w dniach 29 i 30 października br. w Krakowie. Stanowią one profesjonalne forum, na którym spotkają się producenci, dystrybutorzy i odbiorcy sprzętu i rozwiązań wykorzystywanych w zakładach przerabiających i produkujących materiały sypkie i masowe. Zwiększenie powierzchni […]

Grupa PSB w gronie najsilniejszych polskich marek

Autor: opr. JP (mat. PSB) Pod koniec maja przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show-biznesu spotkali się w Warszawie na Gali Superbrands 2013/2014, aby po raz kolejny wspólnie uczcić sukces najsilniejszych marek obecnych na rodzimym rynku. Created in Poland Superbrands to prestiżowa nagroda dedykowana markom będącym dziełem „polskiej myśli brandingowej”. Tegoroczna jubileuszowa Gala Superbrands ukoronowała […]

Bosch podkreśla atuty różnorodności

Autor: opr. JP (mat. Bosch) 24 czerwca w ponad 200 placówkach Bosch na świecie odbył się pierwszy „Bosch Diversity Day“, którego celem jest pokazanie potencjału różnorodności za pomocą specjalnych akcji z udziałem pracowników, forów dyskusyjnych oraz warsztatów. Różnorodne kultury, doświadczenia i poglądy są w firmie Bosch traktowane jako atut pomagający zwiększać produktywność oraz innowacyjność. Uznanie […]

Kolejna kampania reklamowa marki GRAPHITE

Autor: opr. JP Polska marka elektronarzędzi GRAPHITE prowadzi kolejną kampanię reklamową. W dniach 16-29 czerwca w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych pojawiły się spoty promujące najsilniejsze pozycje w asortymencie marki. To już druga, po zeszłorocznym rebrandingu, kampania promocyjna marki GRAPHITE. Celem działań jest wspieranie sprzedaży kluczowych produktów i zwiększenie rozpoznawalności polskiej marki wchodzącej w skład portfolio […]