WIDEOTEST KLUCZA UDAROWEGO YATO YT-82804

W testowanym kluczu udarowym YATO YT-82804 zastosowano 4-polowy silnik prądu stałego. Pracą elektronarzędzia – obrotami oraz udarami – steruje elektronika. Do regulacji służy spustowy włącznik główny. Silnik współpracuje 1-biegową przekładnią planetarną (obroty – 0-2200/min) i kowadełkowym mechanizmem udarowym (częstotliwość udarów – 0-2700/min). Sprzęt generuje moment obrotowy o wartości do 300 Nm i – naszym zdaniem […]

WIDEOTEST AKUMULATOROWEJ ZAKRĘTARKI UDAROWEJ GRAPHITE PRO 59GP402

Zakrętarka udarowa GRAPHITE PRO 59GP402 jest elektronarzędziem niemalże tak samo uniwersalnym jak klasyczne wiertarko-wkrętarki. Można nią montować i demontować śruby metryczne i calowe, jak również mocować duże oraz małe wkręty w drewnie. Urządzeniem możemy nawet wiercić w metalach lub drewnie. Dlatego – o czym się często zapomina – jego podstawową specjalnością jest wkręcanie wkrętów samowiercących […]

WIDEOTEST AKUMULATOROWEGO MULTINARZĘDZIA METABO MT 18 LTX

W akumulatorowym wielofunkcyjnym narzędziu Metabo MT 18 LTX zastosowano 4-polowy silnik prądu stałego i zasilanie z akumulatorów litowo-jonowych o napięciu 18 V. Urządzenie oscyluje osiowo w zakresie 3,2° (2 x 1,6°) z częstotliwością 7000-18.000 min-1. Zastosowana w nim elektronika VTC gwarantuje stałe i szybkie tempo pracy bez spadku mocy nawet podczas najtrudniejszych zadań, jak również […]

WIDEOTEST SZLIFIERKI KĄTOWEJ HITACHI G 13YG

Obroty testowanej szlifierki kątowej Hitachi G 13YG wynoszą 11000/min. Model ten odznacza się bardzo bogatym wyposażeniem technicznym podnoszącym wydajność, bezpieczeństwo i wygodę cięcia oraz szlifowania. Mamy więc sprzęgło mechaniczne oraz elektroniczne układy odpowiadające za utrzymanie stałej prędkości obrotowej pod zmiennym obciążeniem, łagodny rozruch oraz ochronę antyprzeciążeniową. Ponadto szlifierkę wyposażono w automatyczny wyłącznik, który zadziała w […]

WIDEOTEST SZLIFIEREK KĄTOWYCH HITACHI G 13BY

Szlifierka kątowa Hitachi G 13BY ma moc nominalną 1700 W. Wyposażone jets w bardzo efektywny silnik ze skutecznym zabezpieczeniem przeciwpyłowym. Składa się na nie koszyczek, który nie dopuszcza drobin kurzu do uzwojeń wirnika, oraz pokrycie wszystkich uzwojeń silnika żywicą epoksydową wysoce odporną na agresywny pył szlifierski.