TEST PRZEWODOWEJ WIERTARKI UDAROWEJ YATO YT-82044

W wiertarce udarowej YATO YT-82044 zastosowano komutatorowy silnik prądu zmiennego (220-240 V/50 Hz) o mocy nominalnej 1050 W. Współpracuje on z dwubiegową przekładnią i zapewnia na niższym przełożeniu obroty 0-1100/min, a na wyższym – 0-2800/min. Wydajny mechanizm udarowy generuje na II biegu 0-48.000 uderzeń na minutę, co sprawia, że maszyna świetnie radzi sobie nawet z […]

TEST PRZEWODOWEJ WYRZYNARKI YATO YT-82273

Wyrzynarka YATO YT-82273 to klasycznie skonstruowane urządzenie o budowie żelazkowej, czyli mające pałąkowatą rękojeść główną. Jest ergonomiczne, dobrze wyważone, a jego rękojeść pokryto miękką okładziną. W wyrzynarce zastosowano wydajny silnik komutatorowy o mocy nominalnej 600 W. Aby operator mógł optymalizować proces cięcia, testowane elektronarzędzie wyposażono w elektroniczną regulację częstotliwości suwów brzeszczotu w zakresie 500-2500/min i […]

TEST PRZEWODOWEJ UKOŚNICY YATO YT-82174

Testowana ukośnica YATO YT-82174 umożliwia obróbkę szerokiego spectrum materiałowego: listew przypodłogowych, paneli, podbitki, parkietów, listew cokołowych i PVC, korytek kablowych, kantówek, łat, jak też profili stalowych czy aluminiowych. Zastosowano w niej silnik komutatorowy o mocy stałej 1800 W zasilany 1-fazowym prądem zmiennym o napięciu 230 V oraz dwa elektroniczne biegi. Dzięki temu pilarka dysponuje dwoma […]

TEST PRZEWODOWEGO STRUGA YATO YT-82144

Strug YATO YT-82144 ma klasyczną konstrukcję, zastosowano w nim bowiem silnik komutatorowy zasilany prądem zmiennym o napięciu 230 V i przekładnię paskową napędzającą wałek z dwoma nożami. Co ważne, obroty 1300-watowego silnika do wałka roboczego przekazywane są trwałym paskiem wielorowkowym i wynoszą 16.000 min-1.

TEST BEZPRZEWODOWEGO STRUGA MAKITA DKP181

Strug Makita DKP181 zasilany jest prądem stałym o napięciu 18 V. Możemy więc w nim stosować systemowe litowo-jonowe akumulatory Makity o napięciu 18 V i pojemnościach 1.5, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0 lub 6.0 Ah. Testowane urządzenie ma klasyczną konstrukcję mechaniczną – silnik bezszczotkowy napędza za pośrednictwem przekładni paskowej głowicę strugającą, nadając jej obroty wynoszące 12.000/min. […]