TEST SZLIFIERKI DO GIPSU BOSCH GTR 550 PROFESSIONAL

Testowana szlifierka ma budowę segmentową i składa się z ramienia głównego z uchwytem „L”, maksymalnie dwóch drążków przedłużających i głowicy szlifującej UltraFlexible. Szlifierka ma głowicę z bezpośrednim, amortyzowanym napędem talerza szlifierskiego o średnicy 215 mm. Napęd tworzy 550-watowy, wysoce efektywny i trwały silnik komutatorowy na prąd zmienny 230 V oraz przekładnia kątowa. Pracą szlifierki steruje […]



TEST AKUMULATOROWEGO KLUCZA UDAROWEGO HÖGERT TECHNIK HT2E200

Klucz Högert Technik HT2E200 zasilany jest prądem stałym o napięciu 20 V i napędzany silnikiem bezszczotkowym, który współpracuje z kowadełkowym mechanizmem udarowym wytwarzającym udary styczne. Tak skonfigurowany napęd na pierwszym biegu elektronicznym generuje w obu kierunkach pracy 0-1600 obr./min, 0-1800 udarów/min i moment obrotowy 200 Nm, na drugim – 0-2000 obr./min, 0-2500 udarów/min i 300 […]