SZLIFIERKI DO KRAWĘDZI FESTOOL ES-ETS 125/ES-ETSC 125

Szlifierki do krawędzi FESTOOL ES-ETS 125/ES-ETSC 125 przeznaczone są do szlifowania zgrubnego, międzyoperacyjnego oraz wykańczającego krawędzi wykonanych z drewna litego i materiałów drewnopochodnych, jak również lakierowanych, naprawionych wypełniaczami itd. Są równie elastyczne w pracy, jak klocki do szlifowania ręcznego, a przy tym znacznie wydajniejsze i dokładniejsze.    



TEST WIERTARKO-WKRĘTARKI HIKOKI DV12DA

Wiertarko-wkrętarka HiKOKI DV12DA oferuje 3 tryby: pracy: wiercenie, wiercenie z udarem mechanicznym i wkręcanie o regulowanym momencie obrotowym. Wybiera się je oddzielnym pierścieniem nastawczym. Trzy tryby pracy i duże możliwości regulacyjne czynią z wiertarko-wkrętarki HiKOKI DV12DA urządzenie uniwersalne.  

TEST AKUMULATOROWEJ ZAKRĘTARKI UDAROWEJ HIKOKI WH 12DA

Nowa kompaktowa zakrętarka udarowa HiKOKI WH 12DA klasy 10,8 V (maksymalne napięcie – 12 V) może być stosowana do zadań tradycyjnie zarezerwowanych dla tego typu większych maszyn klasy 18 V o momencie 100-140 Nm. Zaspakaja więc potrzeby operacyjne profesjonalistów wykonujących prace wymagające użycia kompaktowych i lekkich maszyn dysponujących przy tym dużą mocą.  

TEST UDAROWEJ WIERTARKO-WKRĘTARKI MAKITA HP001G Z LINII XGT 40VMAX

Elektronarzędzia Makita z linii XGT 40Vmax, w tym testowana wiertarko-wkrętarka udarowa HP001G, zostały zaprojektowane do wykonywania bardzo trudnych zadań w budownictwie, przemyśle i rzemiośle. Japoński producent opracował specjalnie dla nich technologię XGT, która łączy innowacyjną konstrukcję elektronarzędzi i akumulatorów o wysokiej mocy z najwyższą solidnością wykonania oraz wytrzymałością na ekstremalne obciążenia.  

TEST AKUMULATOROWEJ PILARKI TARCZOWEJ MAKITA DHS900

Akumulatorowa Makita DHS900 to klasycznie skonstruowana pilarka tarczowa. Jej silnik bezszczotkowy generuje 4500 obr./min na biegu jałowym. Gdy porównamy ją z odpowiednikami przewodowymi, to okazuje się, że obroty obu rodzajów pilarek są identyczne. Do tego DHS900 oferuje ich stabilizację pod zmiennym obciążeniem i optymalizację przez system Automatic Torque Drive Technology.