TEST WYCINARKI AKUMULATOROWEJ MAKITA DCO181

Aby ułatwić i przyspieszyć kształtową obróbkę płyt kartonowo-gipsowych, Makita opracowała akumulatorową wycinarkę DCO181 klasy 18 V. Urządzenie wyposażono w innowacyjny silnik bezszczotkowy typu BLDC i zaawansowaną elektronikę sterującą, dzięki czemu umożliwia ono uzyskanie wysokiej efektywności pracy. Zaś zastosowany w wycinarce Auto-start Wireless System zapewnia perfekcyjną współpracę z odkurzaczem i czyste środowisko pracy.



TEST TARCZ FIBROWYCH BOSCH PRISMA R781 METAL I R782 INOX

W tarczach fibrowych Bosch PRISMA R781 Metal i R782 Inox, przeznaczonych do stosowania w szlifierkach kątowych 115 i 125 mm, zastosowano technologię PRISMA, dzięki której uzyskano bardzo wysoką wydajność pracy i zwiększono żywotność tych ściernic. Przeznaczone są do one obróbki elementów ze stali zwykłej i nierdzewnej, metali nieżelaznych, aluminium itd.

LASER WIELOFUNKCYJNY BOSCH GCL2-50G PROFESSIONAL

W laserze wielofunkcyjnym Bosch GCL2-50G Professional zastosowano dwa lasery zielone (II klasy, 500-540 nm). Pierwszy ma moc <10 mW i służy do generowania linii, a moc drugiego, stosowanego do wyświetlania punktów, wynosi <1 mW. Bosch GCL2-50G Professional jest też urządzeniem samopoziomującym, wyposażonym w kompensator, który w czasie 4 s w zakresie ±4° automatycznie ustawia wiązkę […]

TEST DIAMENTOWYCH TARCZ KINCZYK ASFALT-C

Tarcze diamentowe Kinczyk Asfalt-C przeznaczono do ciecia materiałów abrazywnych: asfaltu, silikatów, świeżego betonu, kostki brukowej itp. Są one dostępne w średnicach 230, 300, 350, 400, 450, 500 i 600 mm, a więc można je stosować w dużych szlifierkach kątowych, przecinarkach spalinowych i piłach jezdnych. Można nimi ciąć na sucho i mokro.

TEST AKUMULATOROWEJ ZAGŁĘBIARKI BOSCH GKT 18V-52 GC PROFESSIONAL

Do napędu testowanej akumulatorowej zagłębiarki Bosch GKT 18V-52 GC Professional zastosowano technologię BITURBO, która umożliwia jej osiągnięcie mocy przewodowych, 1600-watowych pilarek tarczowych. Dwa główne składniki tej technologii to innowacyjny silnik bezszczotkowy napędzający tarczę i zasilające go 18-woltowe akumulatory wysokoprądowe z linii Bosch ProCORE.