TEST BRZESZCZOTU DO PIŁ SZABLASTYCH HITACHI RPD33B

  Testowane brzeszczoty Hitachi RPD33B mają zęby węglikowe o agresywnej geometrii i progresywnej podziałce (6-8 TPI). Dlatego cięcie nimi przebiega bardzo efektywnie. Ich korpus ze stali HCS ma zwiększoną grubość (1,25 mm) i wysokość (25 mm). Efektem tego jest redukcja wibracji oraz zwiększona stabilność i dokładność cięcia oraz wytrzymałość na ekstremalne obciążenia. Brzeszczoty Hitachi RPD33B […]



WIDEOTEST PIŁY TARCZOWEJ EGA PREMIUM DRAUMET

  W profesjonalnych piłach EGA Premium DRAUMET serii 4800 zastosowano uzębienie naprzemianległe (WZ) i 4-stronnie szlifowane. Wykonano je z wysokiej jakości węglików spiekanych YG8. Tarcze mają uniwersalne zastosowanie, czyli przeznaczone są do cięcia drewna miękkiego i twardego wzdłuż oraz poprzek słojów, a także materiałów drewnopochodnych: sklejek, płyt wiórowych czy MDF.        

WIDEOTEST BRZESZCZOTU DO PIŁ SZABLASTYCH HITACHI RPD43B

Część roboczą testowanego brzeszczotu Hitachi RPD43B stanowią zęby węglikowe o agresywnej geometrii i progresywnej podziałce (6-8 TPI), co zapewnia dużą efektywność cięcia. Korpus narzędzia, wykonany ze stali HCS, charakteryzuje się zwiększoną grubością (1,25) i wysokością szerokością (25 mm). Daje to dużą stabilność i dokładność cięcia dzięki zmniejszonym wibracjom, jak też odporność na największe obciążenia.  

WIDEOTEST BRZESZCZOTU DO PIŁ SZABLASTYCH HITACHI RCM50B

Brzeszczot do pił szablastych Hitachi RCM50B przeznaczony jest do cięcia elementów ze stali nierdzewnej i konstrukcyjnej. Jest bimetaliczny, co oznacza, że jego korpus wykonano ze stali narzędziowej (HCS), a ostrze (wieniec zębów) ze stali szybkotnącej (HSS). Przy tym na zęby zastosowano specjalny gatunek stali HSS, który pozwala ciąć twarde stale kwasoodporne i znacznie zwiększa ich […]

EKSTREMALNY WIDEOTEST TARCZY DIAMENTOWEJ ADIAM VIPER DRUGIEJ GENERACJI

Tarcze diamentowe Adiam Viper drugiej generacji to tarcze o klasycznej budowie segmentowej. Jednakże nie zastosowano w nich segmentów gładkich, lecz bocznie nacinane (ryflowane), czyli tzw. turbosegmenty. Mają one w porównaniu z odpowiadającymi segmentami gładkimi zmniejszone opory cięcia (tarcie). Na segmenty Viperów użyto specjalnie dobranego spoiwa metalowego i wyselekcjonowanych ziaren diamentu technicznego. W efekcie w połączeniu […]