Konkurs Przedsiębiorca Roku

Autor: opr. LP Od 2 kwietnia przedsiębiorcy mogą zgłaszać się do udziału w 11. edycji konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku. Polska jest w tym roku jednym z 54 krajów organizujących konkurs, którego światowy finał co roku odbywa się w Monte Carlo.   Jury konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku wyróżnia najlepszych twórców firm, charyzmatycznych […]



Dachser na dobrej drodze do osiągnięcia 5 mld euro rocznego obrotu

Autor: opr. LP Dachser osiągnął w 2012 roku rekordowo wysokie obroty oraz znaczący wzrost liczby zatrudnionych pracowników. Można się spodziewać, że dzięki przychodom z zakupu hiszpańskich firm Azkar oraz Transunion oraz planowanemu rozwojowi, obroty operatora w bieżącym roku przekroczą 5 mld euro.   Obroty grupy Dachser w 2012 roku wyniosły 4,41 mld euro, co stanowi […]

Wyjątkowa szansa na dofinansowanie prac badawczo – rozwojowych (R&D)

Autor: mat. Deloitte Do 100 mln zł dotacji może otrzymać przedsiębiorstwo na dofinansowanie swoich prac badawczo – rozwojowych (wraz z budową instalacji pilotażowych) w ramach nowego programu ogłoszonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. O dofinansowanie mogą starać się małe, średnie i duże przedsiębiorstwa. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte jest to jedna z ostatnich możliwości […]

Dachser proponuje eLogistics

Autor: Opr. LP Czy można zdalnie zarządzać zleceniami i dostawami narzędzi? Jak maksymalnie ułatwić sobie współpracę z operatorem logistycznym? Dachser proponuje swoim klientom, w tym z branzy DIY I narzędziowej, platformę komunikacyjną eLogistics, która dzięki wykorzystaniu internetowych narzędzi umożliwia klientom dostęp do zarządzania transportem towarów.         Firma logistyczna, aby móc efektywnie pracować […]

Serwis Hanmar

Autor: Anna Szubińska  Kolejnym serwisem, który prezentujemy w naszym cyklu jest serwis elektronarzędzi i narzędzi spalinowych firmy Hanmar. O jego organizacji rozmawiamy z Markiem Hanygą – właścicielem firmy oraz Dariuszem Tkaczykiem – kierownikiem serwisu.           Pomysł otworzenia serwisu narodził się w 1983 r. – Nie mogłem znaleźć w Warszawie zakładu, w […]

Elektroprecyzja – serwis A&M Elektronarzędzi

Autor: ASz, pins O serwisie gwarancyjnym marek spod znaku TTI: Milwaukee, AEG i Ryobi rozmawiamy z Jerzym Ejtelem – dyrektorem generalnym A&M Elektronarzędzia Sp. z o.o., Stanisławem Hołonowiczem – właścicielem i szefem firmy Elektroprecyzja, oraz Tomaszem Hołonowiczem, zastępcą szefa Elektroprecyzji       Koncern TTI, właściciel marek Milwaukee, AEG i Ryobi, od wielu lat prowadzi […]

Marketing, czyli jak dotrzeć do klienta (cz. IV) Klient nasz pan

Autor: Piotr Hanyga Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami jest bardzo ważne szczególnie w branży narzędziowej. Klient stanowi podstawę funkcjonowania firmy, gdyż dzięki niemu generowane są przychody. Każde przedsiębiorstwo sprzedające narzędzia zapewne życzy sobie mieć jak najwięcej klientów. Najlepiej, jeśli są stali i wierni. Mając takich odbiorców, możemy mówić o solidnym fundamencie przedsiębiorstwa.     […]

Podwodny hotel

Autor: Żródło: MRR, Foto: DOT W Gdyni powstanie prototyp podwodnego hotelu dzięki środkom z Programu Innowacyjna Gospodarka. Obiekt zaprojektowano m.in. z myślą o miejscach, w których można obserwować rafy koralowe. Zakupem konstrukcji już są zainteresowane hotele na Malediwach i w Dubaju.         Dzięki unijnemu dofinansowaniu w wysokości 16 mln zł naukowcy z […]

Sprzedaż to dopiero początek

Autor: ŁG Sam moment sprzedaży dopiero rozpoczyna proces budowania długotrwałej relacji z klientem – to jedno z podstawowych twierdzeń filozofii firmy Elkar z Bełchatowa. Dlatego klient, poza profesjonalnym doradztwem przy zakupie produktów chemii budowlanej i maszyn oraz profesjonalnych elektronarzędzi i osprzętu, może w Elkarze liczyć na fachowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.       Wprawdzie […]

Marketing, czyli jak dotrzeć do klienta (cz. III). Sklep internetowy.

Autor: Piotr Hanyga Sprzedaż internetowa od dawna funkcjonuje na polskim rynku. Warto zastanowić się nad skorzystaniem z tego kanału dystrybucji jako możliwości pozyskania dodatkowych klientów. Podstawowe informacje zawarte w tym artykule mogą okazać się interesujące dla osób, które rozważają rozpoczęcie sprzedaży przez internet.   Na zachętę podam, że według wielu raportów i badań polski rynek […]