Högert Technik – marka dla wymagających

O wdrożeniu nowej marki na rynku narzędzi ręcznych opowiedział nam Wojciech Piłka, właściciel i prezes zarządu GTV Poland. Redakcja: Jak doszło do powstania firmy GTV? Wojciech Piłka: Historia firmy GTV sięga połowy lat 90. Wtedy jako pracownik firmy handlowej odpowiedzialny byłem za import produktów z Chin. Mając możliwość częstego podróżowania na Daleki Wschód, obserwowałem rynek […]



20 lat obecności narzędzi i akcesoriów Wolfcraft na polskim rynku

Firma Wolfcraft od lat jest uznanym producentem innowacyjnych narzędzi ręcznych oraz uniwersalnego osprzętu. W tym roku razem z obecnym dystrybutorem firmą LŁ (dawniej Lange Łukaszuk) obchodzi 20-lecie obecności na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w 1949 r. dzięki Robertowi Wolffowi, założycielowi firmy, i jego zamiłowaniu do majsterkowania oraz nieustannemu dążeniu do doskonalenia nawet najlepszych rozwiązań. […]

2016 rok narzędzi dla mechaników

Autor: Jan Jagiełło Czy w czasach kiedy zakupy robi się on-line, a do profesjonalistów ustawiają się długie kolejki firm, które są w stanie dostarczyć zamówione produkty pod wskazany adres, jest miejsce dla prężnie działających stacjonarnych sklepów i salonów narzędziowych? Czy nadchodzący 2016 rok będzie kolejnym, w którym właściciele i pracownicy lokalnych placówek handlowych sprzedających narzędzia […]

Firma z pasją. 25 lat spółki TPI

Autor: pins Rozmowa z Andrzejem Jaroszewiczem, dyrektorem zarządzającym TPI Sp. z o.o. Sławomir Pinkas: Jak wspomina Pan początki lat 90. XX w.? Andrzej Jaroszewicz: Były to zwariowane czasy przemian ustrojowych i gospodarczych w dopiero co wolnej Polsce, którym towarzyszył specyficzny duch i atmosfera społeczna. Powstaliśmy w tym krótkim i intensywnym okresie w 1990 r., a […]

Polska jakość nie do pokonania. 28 lat ANDRE ABRASIVE ARTICLES

Rozmowa z Robertem Andre, prezesem zarządu ANDRE ABRASIVE ARTICLES Anna Andre: Tato, jak powstał pomysł, żeby firma nazywała się ANDRE ABRASIVE ARTICLES, przecież to nie brzmi po polsku?Robert Andre: Na początku w 1987 r., a więc jeszcze w czasach słusznie minionych, firma była spółką cywilną i jednocześnie zakładem rzemieślniczym (innej formy nie było) i zgodnie […]

Partner godny zaufania

Rozmowa z Klarą Balcerek, prezesem zarządu GeoserV sp. z o.o. Redakcja: GeoserV obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. W polskich realiach to rzadkość. Obecnie spółką kieruje kolejne pokolenie. Widzimy więc stabilną firmę rodzinną na wzór zachodni. Jak do tego doszło? Klara Balcerek: Firma od początku była zakładana z myślą o przekazaniu jej młodszemu pokoleniu. Właścicielami […]

„Twardziele” wkraczają na polski rynek. Elektronarzędzia Panasonic w Polsce

Autor: mcgee, pins Pełna gama akumulatorowych elektronarzędzi firmy Panasonic dostępna jest od lipca na rynku polskim. Wrocławska firma „LŁ” (dawniej „Lange Łukaszuk”) została w Polsce oficjalnym partnerem dla Panasonic Electric Works Europe AG. Dystrybucja japońskich maszyn w naszym kraju jest jedyną w tej części Europy. Produkty elektroniki użytkowej Panasonic są znane w Polsce od co […]

Tryton – stawiamy na innowacje

Elektronarzędzia Tryton znane są na rynku od blisko dziesięciu lat. O koncepcji, innowacjach i planach rozwojowych tej marki rozmawiamy z Jarosławem Bednarczykiem, kierownikiem ds. rozwoju marek własnych Profix. Redakcja: Na jakim etapie rozwoju jest obecnie marka Tryton? Jarosław Bednarczyk: Mamy już główną bazę, którą tworzą wszystkie produkty zaliczane do podstawowej grupy elektronarzędzi. Dlatego mogliśmy rozpocząć […]

Narzędzia diamentowe Klingspor

Klingspor, znany i ceniony niemiecki producent wyrobów ściernych, wprowadza w tym roku do swojej oferty szeroką gamę narzędzi diamentowych. Opowiada o nich Marcin Grzesiak z działu Doradztwa Technicznego i Rozwoju Sprzedaży w Klingspor Sp. z o.o. Redakcja: Czy wprowadzenie narzędzi diamentowych do oferty Klingspora to zwykły zabieg handlowy polegający na rozszerzeniu portfolio produktów?Jak wiadomo, jesteśmy […]

Narzędzia ścierne dla pasjonatów i profesjonalistów

Autor: Sławomir Pinkas Rozmowa Magdaleną Nolbert, dyrektorem sprzedaży dystrybucja przemysłowa w Saint-Gobain HPM Polska Sp z o.o. Sławomir Pinkas: Co roku Norton publikuje nową edycję katalogu. Dlaczego? Od lat mamy kompleksową ofertę obejmującą praktycznie wszystkie rodzaje materiałów ściernych znajdujących zastosowanie w przemyśle oraz u indywidualnych odbiorców. Oferta ta jest jednak systematycznie weryfikowana i modyfikowana tak, […]