PROLINE w czołówce marek narzędziowych w Polsce

Autor: Redakcja Rozmawiamy z Joanną Woźniak, dyrektorem marketingu w firmie PROFIX Gazeta Narzędziowa: Marka PROLINE jedną z trzech najpopularniejszych marek narzędzi ręcznych w Polsce – do takich wniosków można dojść analizując wyniki tegorocznego ogólnopolskiego, niezależnego plebiscytu Laur Konsumenta. Jaką wartość ma dla was wynik tego popularnego w Polsce sondażu?Joanna Woźniak: To że nasza pozycja w […]



EXACT – przewaga innowacji

Autor: opr. LP (mat. Exact) W czerwcu 2014 r. rozpoczęła działalność firma EXACT Group Sp. z o.o. reprezentująca na polskim rynku EXACT GmbH & Co.KG, niemieckiego producenta narzędzi precyzyjnych. O jej planach informuje Marcin Skop, prezes zarządu spółki. EXACT GmbH & Co.KG z siedzibą w Niemczech w Remscheid od ponad 50 lat projektuje i produkuje […]

Budujemy na zaufaniu

Autor: Redakcja Rozmowa z Markiem Zającem, prezesem zarządu STALCO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. Redakcja: Jaka biznesowa idea legła u podstaw powstania STALCO?Marek Zając: Od niemalże 20 lat jako równolegle prowadzony biznes posiadamy z bratem firmę wykonawczą w branży budowlanej, w której zatrudniamy ponad 100 osób. Dzięki tej działalności poznaliśmy branżę od podszewki, co podsunęło […]

Silne wsparcie dla dystrybutorów

Autor: redakcja Rozmowa z Jackiem Rybką, dyrektorem handlowym w Festool Czechy i Słowacja, i Michałem Walczakiem, dyrektorem handlowym w Festool Polska. Redakcja: Ile trwało przekazywanie menedżerskiej pałeczki w Festool Polska?Jacek Rybka: W spółce Festool Polska przepracowałem niecałe 24 lata, pełniąc funkcję szefa sprzedaży, a po jej usamodzielnieniu – prezesa zarządu. Przez ostatnie 3,5 roku zarządzałem […]

Högert Technik – marka dla wymagających

O wdrożeniu nowej marki na rynku narzędzi ręcznych opowiedział nam Wojciech Piłka, właściciel i prezes zarządu GTV Poland. Redakcja: Jak doszło do powstania firmy GTV? Wojciech Piłka: Historia firmy GTV sięga połowy lat 90. Wtedy jako pracownik firmy handlowej odpowiedzialny byłem za import produktów z Chin. Mając możliwość częstego podróżowania na Daleki Wschód, obserwowałem rynek […]

20 lat obecności narzędzi i akcesoriów Wolfcraft na polskim rynku

Firma Wolfcraft od lat jest uznanym producentem innowacyjnych narzędzi ręcznych oraz uniwersalnego osprzętu. W tym roku razem z obecnym dystrybutorem firmą LŁ (dawniej Lange Łukaszuk) obchodzi 20-lecie obecności na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w 1949 r. dzięki Robertowi Wolffowi, założycielowi firmy, i jego zamiłowaniu do majsterkowania oraz nieustannemu dążeniu do doskonalenia nawet najlepszych rozwiązań. […]

2016 rok narzędzi dla mechaników

Autor: Jan Jagiełło Czy w czasach kiedy zakupy robi się on-line, a do profesjonalistów ustawiają się długie kolejki firm, które są w stanie dostarczyć zamówione produkty pod wskazany adres, jest miejsce dla prężnie działających stacjonarnych sklepów i salonów narzędziowych? Czy nadchodzący 2016 rok będzie kolejnym, w którym właściciele i pracownicy lokalnych placówek handlowych sprzedających narzędzia […]

Firma z pasją. 25 lat spółki TPI

Autor: pins Rozmowa z Andrzejem Jaroszewiczem, dyrektorem zarządzającym TPI Sp. z o.o. Sławomir Pinkas: Jak wspomina Pan początki lat 90. XX w.? Andrzej Jaroszewicz: Były to zwariowane czasy przemian ustrojowych i gospodarczych w dopiero co wolnej Polsce, którym towarzyszył specyficzny duch i atmosfera społeczna. Powstaliśmy w tym krótkim i intensywnym okresie w 1990 r., a […]

Polska jakość nie do pokonania. 28 lat ANDRE ABRASIVE ARTICLES

Rozmowa z Robertem Andre, prezesem zarządu ANDRE ABRASIVE ARTICLES Anna Andre: Tato, jak powstał pomysł, żeby firma nazywała się ANDRE ABRASIVE ARTICLES, przecież to nie brzmi po polsku?Robert Andre: Na początku w 1987 r., a więc jeszcze w czasach słusznie minionych, firma była spółką cywilną i jednocześnie zakładem rzemieślniczym (innej formy nie było) i zgodnie […]

Partner godny zaufania

Rozmowa z Klarą Balcerek, prezesem zarządu GeoserV sp. z o.o. Redakcja: GeoserV obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. W polskich realiach to rzadkość. Obecnie spółką kieruje kolejne pokolenie. Widzimy więc stabilną firmę rodzinną na wzór zachodni. Jak do tego doszło? Klara Balcerek: Firma od początku była zakładana z myślą o przekazaniu jej młodszemu pokoleniu. Właścicielami […]