P.S.Trading – 20 lat na polskim rynku

Autor: Anna Szubińska W tym roku P.S. Trading – importer i dystrybutor narzędzi ręcznych i osprzętu do elektronarzędzi – obchodzi jubileusz 20–lecia działalności. Z tej okazji o trudnych początkach, dynamicznym rozwoju, bogatej ofercie przedsiębiorstwa i planach na przyszłość rozmawiamy z właścicielami firmy: Peterem Stolkerem – dyrektorem naczelnym, oraz Julią Stolker – dyrektorem ds. marketingu.   […]



Protool – systemowe rozwiązania klasy premium

Autor: ASz, pins Protool to marka zaawansowanych technologicznie elektronarzędzi, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników, która należy do niemieckiego koncernu TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG. O jej ofercie, pozycjonowaniu i polityce handlowej rozmawiamy z Michałem Walczakiem – dyrektorem handlowym Protool w Tooltechnic Systems (Polska) Sp. z o.o.     Protool to elektronarzędzia obecne na […]

Centralny Serwis Hitachi

Autor: Anna Szubińska, pins Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny narzędzi to niezwykle istotny element posprzedażnej obsługi klienta. Wielu profesjonalistów uważa sprawnie działający serwis za jedno z najważniejszych kryteriów przy wyborze marki narzędzi potrzebnych do pracy. O organizacji serwisu Hitachi Power Tools Polska rozmawiamy z Marcinem Milczarskim, kierownikiem Centralnego Serwisu tej firmy.       Serwis Centralny […]

Budmiar – dokładność bez kompromisu

Autor: ASz Budmiar to znany i ceniony w branży dystrybutor przyrządów pomiarowych wykorzystywanych w budownictwie, drogownictwie i geodezji. O firmie rozmawiamy z dr. Filipem Machajem – prezesem zarządu, oraz Arkadiuszem Popławskim – kierownikiem działu marketingu.         Firma Budmiar powstała na bazie organizacyjnej i kadrowej firmy Bimex, tj. wieloletniego lidera w dystrybucji profesjonalnych […]

Keyang – koreańskie narzędzia dla polskich fachowców

Autor: ASz, pins Na tegorocznych targach Budma swoją premierę w Polsce miała firma Keyang. Ten koreański producent od ponad 30 lat specjalizuje się w wytwarzaniu wysokiej jakości elektronarzędzi oraz silników elektrycznych dla branży motoryzacyjnej. O historii firmy, jej ofercie i ekspansji na rynki europejskie rozmawiamy z Piotrem Malinowskim – dyrektorem zarządzającym Keyang Polska Sp. z […]

Kompleksowa obsługa logistyczna dla branży DIY

Autor: LPS O usługach DACHSER rozmawiamy z Juliuszem Pakuńskim – DIY-project managerem w DACHSER Sp. z o.o.           DACHSER to globalny operator logistyczny działający na najważniejszych rynkach świata, a jednocześnie firma rodzinna należąca do rodziny Dachser. Oferuje ona szeroką paletę usług logistycznych: transport morski, lotniczy i drogowy oraz logistykę kontraktową. Żeby […]

Serwis Makity w Polsce

Autor: ASz Usługi serwisowe dla narzędzi spod znaku Makita, Maktec i Dolmar wykonywane są przez sieć zlokalizowanych na terenie całego kraju autoryzowanych punktów serwisowych, których działalność wspiera, ale też i nadzoruje Centralny Serwis.     Narzędzia marki Makita dostępne były na krajowym rynku zanim jeszcze powstał polski oddział japońskiego koncernu. Punkty handlowe na terenie naszego […]

100-letnia tradycja Ogromny asortyment i perfekcyjna logistyka

Autor: opr. LP O firmie B&B TOOLS Poland, będącej spadkobiercą prawie 100-letniej tradycji w dystrybucji narzędzi szwedzkiej firmy Luna, rozmawiamy z Tomaszem Olofssonem-Kowalskim, jej dyrektorem zarządzającym.       Początki firmy Luna sięgają 1917 r. – Wtedy Carl Lindahl wraz z partnerem utworzyli spółkę w Alingsås w południowo-zachodniej Szwecji – informuje Tomasz Olofsson-Kowalski, dyrektor zarządzający […]

25 lat w jednej drużynie

Autor: pins O firmie Lange Łukaszuk rozmawiamy z jej właścicielami: Sławomirem Lange i Bogdanem Łukaszukiem     Firma Lange Łukaszuk rozpoczęła działalność w 1987 roku. Jednakże pierwsze spotkanie właścicieli miało miejsce już w 1975 roku. – Wtedy ja i Sławek poznaliśmy się w liceum – wspomina Bogdan Łukaszuk. – Najpierw była to firma jednoosobowa, której […]

Innowacyjność, czyli twórcze myślenie o produktach i rynku

Autor: pins Rozmowa z Jackiem Siwińskim, dyrektorem handlowym Bosch Elektronarzędzia   Sławomir Pinkas: Innowacyjność jest wartością dodaną do produktu, ale także wymaga od firm dużych nakładów. Stąd jest bardzo kosztowna. Dlatego firmy wybierają dwie strategie – albo tworzenia nowych rozwiązań czy technologii, albo produkcji wyrobów standardowych i konkurencji cenowej. Którą z tych strategii stosuje Bosch […]