Wzrost sprzedaży marketów dom i ogród w Holandii

W Holandii markety typu dom i ogród (DIY) odnotowały w trzecim kwartale wzrost obrotów o 3,5 procent w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Zgodnie z raportem GfK DIY Recap, który opublikował magazyn branżowy Mix, pomimo ogólnego wzrostu obrotów w holenderskich sieciach DIY, odnotowano spore różnice w sprzedaży produktów należących do różnych grup asortymentowych. Wzrosła np. sprzedaż artykułów z działu chemia i materiały budowlane (+10,5%), sanitarnych (+5,8%) i ogrodowych (+16,8%), zaś spadła sprzętu i narzędzi. Przy tym spadki obrotów były tylko

jednocyfrowe, co sumarycznie dało niewielki wzrost sprzedaży. W ciągu trzech kwartałów 2022 r. obroty holenderskich marketów DIY wzrosły o 13,8% w stosunku do analogicznego okresu 2021 r.

opr. HB (źródło Mix)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments