Wyniki Grupy PSB w 2014 r.
7 lutego 2015 r. PSB ogłosiło na konferencji prasowej swoje wyniki biznesowe.
Na konferencji dla mediów branżowych oraz laureatów programu lojalnościowego „Buduj z PSB” zarząd Grupy PSB przedstawił podsumowanie roku 2014, sytuację w budownictwie mieszkaniowym oraz zarys prognozy rozwoju rynku budowlanego na rok 2015. Poinformowano, że Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. z siedzibą w Wełeczu k. Buska-Zdroju działa na rynku od 16 lat oraz jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 331 małych i średnich rodzinnych firmy z terenu całej Polski, które prowadzą
handel w 428 składach budowlanych, w 181 marketach PSB-Mrówka oraz w 38 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ponad 11 tys. osób. Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych w składach będących akcjonariuszami Grupy PSB S.A. na koniec 2014 r. osiągnęły wartość 5 mld zł (kilkuprocentowy wzrost). Zaś obroty Grupy PSB S.A. (centrali) w 2014 r. przekroczyły poziom 2,1 mld zł (wzrost o 18%). Udział Grupy w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowany jest na prawie 14%, a w rynku hurtowym – na ponad 27%. W 2014 r. znajomość marki Grupy PSB zadeklarowało ok. 41% Polaków, sieci sklepów PSB-Mrówka – 40%, a placówek PSB-Profi – 16%.Po konferencji odbyła się uroczystość wręczenia statuetek 20 najlepszym klientom-wykonawcom z programu sprzedaży premiowej „Buduj z PSB”. Program lojalnościowy sprzedaży premiowej „Buduj z PSB” działa od kliku lat. Jego partnerami jest ponad 40 największych dostawców Grupy PSB. W ramach programu klienci otrzymują kartę w placówce handlowej PSB, na którą zbierają punkty i wymieniają je na nagrody dostępne w katalogu. Po raz pierwszy w 2014 r. za największe zakupy można było do wygrać 20 podwójnych zaproszeń na „Bal Karnawałowy Grupy PSB”. W 2015 r. będzie kontynuowany program oraz konkurs na „Najlepszego Klienta Grupy PSB”.
Po konferencji w hotelu Słoneczny Zdrój Medical Spa & Wellnes w Busku-Zdroju odbył się bal, na którym bawili się przedstawiciele 20 dostawców Grupy, 20 partnerów sieci PSB i ich 20 klientów (wykonawców), którzy w 2014 r. dokonali największych zakupów w ramach programu lojalnościowego „Buduj zPSB”.