Wyniki badania „Imageprofile 2012”
Firma Bosch zwyciężyła w kategorii przedsiębiorstw branży przemysłowej w badaniu wizerunkowym „Imageprofile 2012” przeprowadzonym przez magazyn ekonomiczny „Manager Magazin“. Bosch zajął także piąte miejsce w ogólnym rankingu najbardziej renomowanych przedsiębiorstw, poprawiając swoją poprzednią pozycję z 2008 r., kiedy to uplasował się na miejscu jedenastym.
Szczególnie dobre oceny Bosch uzyskał w kategoriach „Solidność finansowa” i „Innowacyjność”, a w kategorii „Zrównoważony rozwój” został oceniony najwyżej spośród wszystkich przedsiębiorstw. Ankietowani przedstawiciele kadry zarządzającej wyrazili w ten sposób uznanie dla zaangażowania przedsiębiorstwa w realizację celu, jakim jest ekonomiczny, prospołeczny i proekologiczny rozwój biznesu.
– Wyróżnienie dla
najbardziej szanowanego przedsiębiorstwa przemysłowego bardzo nas cieszy, podobnie jak awans do pierwszej piątki ogólnego rankingu. Wynik ten pokazuje, że wartości, którymi kierujemy się w naszej firmie wpływają pozytywnie na jej wizerunek również na zewnątrz – powiedział Franz Fehrenbach, Prezes Zarządu Grupy Bosch.Pismo „Manager Magazin” już po raz szesnasty przedstawiło wyniki badania wizerunku najbardziej znaczących przedsiębiorstw w Niemczech. W 2012 r. badanie objęło 170 firm w 10 branżach. Oceniano między innymi koncerny notowane przez niemiecki indeks giełdowy DAX, najbardziej znaczące niemieckie przedsiębiorstwa rodzinne oraz najważniejsze firmy działające globalnie. Ankiety przeprowadzono wśród 4050 przedstawicieli pierwszego i drugiego szczebla kadry zarządzającej. Więcej informacji na stronie: www.manager-magazin.de/thema/imageprofile