Wiosną Mrówki rosną
W 2013 roku Grupa PSB dokonała już 12 otwarć sklepów Mrówka, w tym 7 Mini-Mrówek. W ostatnich 2 tygodniach mieszkańcy Wołomina, Sokołowa Podlaskiego, Widawy, Sokółki mogli zrealizować zakupy niezbędnych do domu i ogrodu produktów w nowoczesnych sklepach, których do tej pory w tych miejscowościach nie było.
Dzięki tym działaniom detaliczna sieć Grupy PSB wzrosła do 140 marketów o łącznej powierzchni sprzedaży ponad 165.000 m kw. Pracuje w nich ponad 2500 osób. Przeciętna Mrówka obsługuje populację 30-40 tysięcy mieszkańców, zaś Mini-Mrówka
kilku-kilkunastu tysięcy. Obecnie w trakcie budowy oraz przygotowań do otwarcia w 2013 roku jest kilkadziesiąt kolejnych inwestycji. Mrówki są najliczniejszą siecią marketów dom i ogród w Polsce, zlokalizowane głównie w miastach powiatowych i gminnych.Posiadacze domów i ogrodów nadrabiają zaległości spowodowane długą zimą. W ostatnich tygodniach, a zwłaszcza w długi weekend majowy markety Mrówka zanotowały bardzo duże wzrosty sprzedaży – nawet o 30-40% – w stosunku do marca i o niemal 10% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Cieszy fakt, że Polacy coraz bardziej dbają o zewnętrzny wygląd swoich posesji, a ich ogrody są corazpiękniejsze.