Wiosenne szkolenia A&M Elektronarzędzia

Wiosną br. firma A&M Elektronarzędzia zorganizowała w Boszkowie i dwukrotnie w Zdunach serię regionalnych spotkań dla przedstawicieli firm partnerskich. Wiosenne i jesienne cykle szkoleniowe A&M Elektronarzędzia stały się już tradycją.

 

 

Każdej wiosny i jesieni A&M Elektronarzędzia organizuje cykle szkoleń regionalnych dla przedstawicieli swoich partnerów handlowych. Aby każdy z nich mógł przybyć na spotkanie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu, prowadzone są one w różnych regionach kraju. Podczas wiosennej edycji szkoleń nowości z oferty Milwaukee poznali przedstawiciele ponad 60 firm.

Tegoroczne szkolenia poprowadzili: Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia,

Alicja Glinkowska – manager ds. akcesoriów, oraz Sławomir Nowacki – doradca techniczny. Spotkania rozpoczynały się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI i obecnej sytuacji firmy na rynku: – Dzięki kontynuacji strategii znaczących inwestycji w badania, rozwój oraz w nowe produkty w ciągu ostatnich 4 lat TTI utrzymuje w Europie w dalszym ciągu dwucyfrowy wzrost sprzedaży. W ciągu ostatnich 4 lat marka Milwaukee wprowadziła ponad 400 nowych produktów. Inwestujemy nie tylko w nowe produkty, możemy się pochwalić również zupełnie nowym centrum szkoleniowym w naszej niemieckiej centrali. Ten rok jest ponownie okresem powiększania udziałów rynkowych marki Milwaukee w Polsce. W szczególności narzędzia akumulatorowe charakteryzują się największą dynamiką wzrostu sprzedaży, bo aż 3-krotną. Cały czas jesteśmy najszybciej rosnącą firmą produkującą elektronarzędzia na świecie – podkreślił Jerzy Ejtel. W dalszej części spotkań zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek w 2014 r. Pokazane zostały m.in narzędzia aku FUEL rodziny M18 oraz M12, skonstruowane w oparciu o silniki bezszczotkowe.

 

– Ten rok to kolejnych 14 nowych maszyn w klasie 18 V oraz 9 nowych elektronarzędzi klasy 12 V. Każde urządzenie aku FUEL zawiera 3 kluczowe elementy: bezszczotkowy silnik POWERSTATE™, baterie RED LITHIUM-ION™ i sterowanie REDLINK PLUS System Intelligence™ – poinformował Jerzy Ejtel. – Elektronarzędzia z tą technologią przekraczają oczekiwania użytkowników: mają kompaktowe rozmiary, do dwóch razy większą moc i dłuższy czas pracy i do dziesięciu razy wyższą żywotność w porównaniu z konkurencyjnymi urządzeniami. Bezszczotkowy silnik POWERSTATE™ jest bardzo energooszczędny dzięki wyeliminowaniu strat energii na komutatorze. Zastosowano w nim najwyższej jakości przemysłowe neomagnesy ferrytowe oraz zoptymalizowano konstrukcję pod kątem efektywności chłodzenia oraz sterowalności parametrami momentu i obrotów. Warto też wspomnieć, że akumulatory RED LITHIUM-ION™ działają bez zaniku mocy w ekstremalnych warunkach atmosferycznych: od -18°C do 50°C. Elektronika REDLINK PLUS™ zapewnia naszym elektronarzędziom ochronę antyprzeciążeniową i wyłącza je w wypadku dużego obciążenia w ciągu 0,5 s, jak też ma zaawansowane cyfrowe funkcje zwiększania wydajności w zależności od zastosowań.

Wszystkie maszyny goście mogli obejrzeć podczas części praktycznej spotkania, które poprowadził Sławomir Nowacki przy wsparciu przedstawicieli handlowych. Każdy z uczestników mógł też wypróbować prezentowane urządzenia w czasie pracy. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel, dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobytą w czasie szkolenia będą mieli okazję wykorzystywać często podczas pracy ze swoimi klientami.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

W Łodzi ruszył największy sklep remontowo-budowlany Bricoman w Polsce

Bricoman otwierzył 23 sierpnia swój pierwszy sklep w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 176/178. Klienci indywidualni oraz fachowcy znajdą w nim artykuły niezbędne do budowy i remontu.

 

 

 

Sieć Bricoman otworzyła piąty w Polsce, a pierwszy w Łodzi sklep remontowo-budowlany. Market powstał na ulicy Przybyszewskiego 176/178, obok Carrefoura, w Centrum Handlowym Przybyszewskiego. Jest to największa placówka tej firmy w Polsce: 6000 m kw. powierzchni sprzedaży pod dachem, 1000 m kw. placu materiałów budowlanych z „driver-in” (jedyny w Łodzi).

style="text-align: center;">Arnaud Boule – dyrektor Generalny Bricoman Polska oraz Szymon Czajkowski – dyrektor sklepu Bricoman w Łodzi

 

Sieć Bricoman zdecydowała się na otwarcie nowego sklepu w Łodzi, ponieważ to bardzo duża aglomeracja z dużym potencjałem. Bricoman nie ma jeszcze w sklepu w tym regionie – sklep będzie również obsługiwał zamówienia internetowe dla całego regionu.

W sklepie znajdzie zatrudnienie ponad 50 osób, które odbędą szereg szkoleń produktowych i poświęconych obsłudze klientów. Dodatkowo Bricoman, jako przyjazne miejsce pracy, przygotował dla swoich pracowników projekt „Bądź w formie”. Jest to cykl szkoleń skierowanych do wszystkich pracowników, którzy chcą zadbać o zdrowie i poprawić komfort swojej pracy.

Na pojawieniu się na rynku nowego dystrybutora mogą skorzystać lokalni dostawcy. Zaopatrywanie w produkty dużego, sieciowego sklepu jest dla nich szansą na rozwój działalności. – Asortyment sklepów Bricoman zamawiany jest centralnie, co daje nam możliwość negocjacji i uzyskiwania konkurencyjnych cen – mówi Arnaud Boule, dyrektor Generalny Bricoman Polska. – Kiedy jednak koszty transportu są wysokie decydujemy się na mniejszych, lokalnych partnerów – dodaje.

 

Uroczyste otwarcie sklepu zgromadziło wielu gości

W imprezie uczestniczyła również cała załoga slepu

Produkty sprzedawane w marketach Bricoman to artykuły do budowy, remontu i wykończeniowe. Łódzki sklep o powierzchni handlowej 6000 m kw. i 1000 m kw. placu materiałów budowlanych zapewni do nich swobodny dostęp zarówno klientom indywidualnym, jak i fachowcom. Sieć oferuje towary wysokiej jakości w cenach niższych niż u konkurencji. Poziom cen jest starannie monitorowany, a w przypadku gdyby zdarzyło się kupić danej osobie identyczny produkt taniej, może liczyć na 100% zwrotu różnicy w cenie (nie dotyczy oferty internetowej). Poza tym asortyment jest dostępny „od ręki” w dużych ilościach, co eliminuje problem długiego oczekiwania na zamówione przez klienta artykuły. Aby oszczędzić jeszcze więcej czasu, można zamawiać towar również przez telefon.

Dla fachowców i firm zaopatrujących się w Bricomanie stworzono program lojalnościowy polegający na zbieraniu punktów na specjalną kartę VIP, które można wymienić na talony zakupowe. Ponadto w każdej placówce, również w Łodzi, obecny jest doradca ds. kluczowych klientów.

Oprócz otwierania nowych marketów, Bricoman w 2011 roku uruchomił sklep internetowy. Jako pierwszy na polskim rynku zaprezentował całą ofertę w Internecie (ok. 15 tys. pozycji). Są to artykuły dostępne również w marketach stacjonarnych, dzięki czemu można sprawdzić on-line ich dostępność w danej placówce, a także przygotować kosztorys planowanych wydatków.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu