Wiosenne szkolenia A&M Elektronarzędzia

Wiosną br. firma A&M Elektronarzędzia zorganizowała w Boszkowie i dwukrotnie w Zdunach serię regionalnych spotkań dla przedstawicieli firm partnerskich. Wiosenne i jesienne cykle szkoleniowe A&M Elektronarzędzia stały się już tradycją.

 

 

Każdej wiosny i jesieni A&M Elektronarzędzia organizuje cykle szkoleń regionalnych dla przedstawicieli swoich partnerów handlowych. Aby każdy z nich mógł przybyć na spotkanie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu, prowadzone są one w różnych regionach kraju. Podczas wiosennej edycji szkoleń nowości z oferty Milwaukee poznali przedstawiciele ponad 60 firm.

Tegoroczne szkolenia poprowadzili: Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia,

Alicja Glinkowska – manager ds. akcesoriów, oraz Sławomir Nowacki – doradca techniczny. Spotkania rozpoczynały się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI i obecnej sytuacji firmy na rynku: – Dzięki kontynuacji strategii znaczących inwestycji w badania, rozwój oraz w nowe produkty w ciągu ostatnich 4 lat TTI utrzymuje w Europie w dalszym ciągu dwucyfrowy wzrost sprzedaży. W ciągu ostatnich 4 lat marka Milwaukee wprowadziła ponad 400 nowych produktów. Inwestujemy nie tylko w nowe produkty, możemy się pochwalić również zupełnie nowym centrum szkoleniowym w naszej niemieckiej centrali. Ten rok jest ponownie okresem powiększania udziałów rynkowych marki Milwaukee w Polsce. W szczególności narzędzia akumulatorowe charakteryzują się największą dynamiką wzrostu sprzedaży, bo aż 3-krotną. Cały czas jesteśmy najszybciej rosnącą firmą produkującą elektronarzędzia na świecie – podkreślił Jerzy Ejtel. W dalszej części spotkań zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek w 2014 r. Pokazane zostały m.in narzędzia aku FUEL rodziny M18 oraz M12, skonstruowane w oparciu o silniki bezszczotkowe.

 

– Ten rok to kolejnych 14 nowych maszyn w klasie 18 V oraz 9 nowych elektronarzędzi klasy 12 V. Każde urządzenie aku FUEL zawiera 3 kluczowe elementy: bezszczotkowy silnik POWERSTATE™, baterie RED LITHIUM-ION™ i sterowanie REDLINK PLUS System Intelligence™ – poinformował Jerzy Ejtel. – Elektronarzędzia z tą technologią przekraczają oczekiwania użytkowników: mają kompaktowe rozmiary, do dwóch razy większą moc i dłuższy czas pracy i do dziesięciu razy wyższą żywotność w porównaniu z konkurencyjnymi urządzeniami. Bezszczotkowy silnik POWERSTATE™ jest bardzo energooszczędny dzięki wyeliminowaniu strat energii na komutatorze. Zastosowano w nim najwyższej jakości przemysłowe neomagnesy ferrytowe oraz zoptymalizowano konstrukcję pod kątem efektywności chłodzenia oraz sterowalności parametrami momentu i obrotów. Warto też wspomnieć, że akumulatory RED LITHIUM-ION™ działają bez zaniku mocy w ekstremalnych warunkach atmosferycznych: od -18°C do 50°C. Elektronika REDLINK PLUS™ zapewnia naszym elektronarzędziom ochronę antyprzeciążeniową i wyłącza je w wypadku dużego obciążenia w ciągu 0,5 s, jak też ma zaawansowane cyfrowe funkcje zwiększania wydajności w zależności od zastosowań.

Wszystkie maszyny goście mogli obejrzeć podczas części praktycznej spotkania, które poprowadził Sławomir Nowacki przy wsparciu przedstawicieli handlowych. Każdy z uczestników mógł też wypróbować prezentowane urządzenia w czasie pracy. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel, dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobytą w czasie szkolenia będą mieli okazję wykorzystywać często podczas pracy ze swoimi klientami.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Laur Klienta dla elektronarzędzi GRAPHITE

GRAPHITE to polska marka elektronarzędzi i uzupełniających je akcesoriów. Skuteczny system kontroli jakości oraz rozwój oferty sprawiły, że w ostatnich latach dynamicznie rośnie popularność produktów GRAPHITE. Potwierdzeniem jest Laur Klienta 2013 – najnowsze wyróżnienie przyznane marce.

 

 

Marka GRAPHITE została wyróżniona w kategorii Odkrycie Roku już po raz drugi. Poprawa jakości produktów, zmiana wizerunku oraz prowadzone działania medialne zostały docenione przez konsumentów i pozwoliły im odkryć markę na nowo. Podstawę oceny w konkursie Laur Klienta stanowią opinie konsumentów zbierane w wieloetapowym badaniu. Dzięki rozmowom telefonicznym, badaniom ankietowym oraz sondom zamieszczanym w

popularnych portalach branżowych i tematycznych wybierane są marki i usługi, które z perspektywy konsumentów są najbardziej innowacyjne i godne polecenia. W każdej z kategorii Lauru Klienta zbieranych jest minimum 1000 głosów. Ostateczny werdykt zależy od Komisji Weryfikacyjnej, która ocenia także m.in. perspektywę odbioru marki przez rynek i dynamikę wzrostu popularności. Skrupulatna metodologia sprawia, że Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług – Laur Konsumenta – jest obecnie czołowym projektem promocyjnym w Polsce.
– Podstawą marki GRAPHITE od zawsze była jakość. Wielostopniowy system kontroli jakości oraz konsekwentny rozwój zapewniły stały wzrost niezawodności naszych elektronarzędzi. To również powód, dla którego użytkownicy coraz częściej rekomendują je innym. Produkty GRAPHITE od lat budzą zaufanie solidnością wykonania i są polecane – zarówno przez sprzedawców, jak i zadowolonych użytkowników, którzy po nie sięgnęli. Kolejny Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku jest dowodem na to, że polska marka może skutecznie konkurować z zagranicznymi rywalami – mówi Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex, właściciela marki.
Produkty GRAPHITE zdobywały już nagrody w konkursach Dobry Wzór (2011) i Produkt Wykonawcy (2012). Za każdym razem konsumenci wysoko oceniali jakość wykonania, ergonomię, funkcjonalny design i łatwość obsługi elektronarzędzi marki. Najnowsze wyróżnienie to kolejna pozytywna ocena realizowanej przez GRAPHITE strategii rozwoju.
Po 11 latach obecności na rynku marka elektronarzędzi GRAPHITE przechodzi obecnie rebranding. Marka, należąca do Grupy Topex, w nowej odsłonie robi mocny krok w stronę użytkowników profesjonalnych. Sygnowane nią produkty objęto 2-letnią pełną gwarancją, która udzielana jest zarówno majsterkowiczom, jak i profesjonalistom. Stała dostępność części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych – w tym do urządzeń wycofanych z oferty – to atuty cenione przez konsumentów. W efekcie elektronarzędzia GRAPHITE budzą zaufanie solidnością wykonania i są polecane przez sprzedawców i zadowolonych użytkowników, którzy po nie sięgnęli.

 

 

Celem rebrandingu była modyfikacja podstawowych elementów systemu identyfikacji, m.in.: logotypu, kolorów marki, opakowań, materiałów reklamowych i informacyjnych, strony internetowej, regałów produktowych, tak aby wzmocnić markę.
– Wzrost jakości produktów GRAPHITE pociągnął za sobą konieczność wprowadzenia kompleksowych zmian w naszej marce. Nowy system identyfikacji podkreśla efekty wieloletniej pracy nad jakością i przybliża ją do klienta, którym coraz częściej jest profesjonalista – tłumaczy Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex.
– Rebranding marki GRAPHITE to kolejny duży projekt realizowany w ostatnich latach przez Grupę Topex – największą polską firmę w branży narzędziowej i lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Od lat pracujemy nad jakością oferowanych rozwiązań i popularyzacją naszych silnych marek narzędziowych. Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii – dodaje Daniel Szafulera, odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu