Wiosenne spotkania FEINa z dystrybutorami
W maju i czerwcu firma FEIN-Polska-Elektronarzędzia zorganizowała pięć regionalnych konferencji. Celem spotkań było zapoznanie partnerów handlowych z nowymi produktami wprowadzonymi w br. do sprzedaży.
W regionalnych spotkaniach z FEINem wzięło udział około 150 uczestników ze 100 firm dystrybuujących elektronarzędzia niemieckiego producenta. – Ideą tych spotkań było zapoznanie naszych partnerów handlowych z nowościami produktowymi, które FEIN wprowadził na rynek w bieżącym roku. Jako firma od lat specjalizująca się w obróbce metali poszerzyliśmy naszą gamę szlifierek kątowych o nowe modele ErgoGrip (szlifierki z przedłużonym uchwytem i podwyższonym bezpieczeństwem pracy), wprowadziliśmy całkowicie nową rodzinę szlifierek prostych (10
Każde ze spotkań składało się z dwóch części: teoretycznej oraz zajęć praktycznych, podczas których uczestnicy mogli pod okiem pracowników FEIN-Polska-Elektronarzędzia wypróbować nowe urządzenia oraz uzyskać od nich informacje niezbędne o efektywnego procesu sprzedaży tych produktów. Finałem części merytorycznej każdej z konferencji były konkursy, w których uczestnicy wygrywali atrakcyjne nagrody w postaci elektronarzędzi i gadżetów FEIN. Spotkania kończyły się wspólną zabawą – były wyścigi gokartów, kręgle, minigolf i zwiedzanie parku jurajskiego.
– Dzięki regionalnym konferencjom poświęconym nowym produktom pokazaliśmy po raz kolejny, że FEIN to firma innowacyjna, konsekwentnie rozwijająca swój program narzędzi do obróbki metali i oferująca partnerom handlowym nie tylko maszyny klasy premium, ale także dobrą obsługę posprzedażną i wsparcie marketingowe – powiedział Paweł Słomak, product manager w FEIN Polska. – Sądzimy, że taka forma spotkań z partnerami handlowymi przynosi obu stronom wiele korzyści i daje w efekcie większą sprzedaż naszychurządzeń.