WIĘCEJ NIŻ NAPRAWA – SERWIS FESTOOL I ZLECENIE NAPRAWY ONLINE

Nie ma nic prostszego od zlecenia naprawy online przez konto MyFestool. Kilka kliknięć i narzędzie odbierane jest przez kuriera, który dostarcza je bezpośrednio do Serwisu Festool w Polsce. Jest on drugim najlepszym serwisem w rankingu europejskim marki Festool.

Narzędzia dla fachowców – serwis dla wymagających

Festool produkuje narzędzia od ponad 90 lat i doskonale zdaje sobie sprawę z problemów, z którymi borykają się rzemieślnicy różnych branż w swojej codziennej pracy. – Wiemy, że narzędzia dla fachowców są przedłużeniem ich rąk podczas wykonywania prac wykończeniowych, w zakładzie meblarskim czy na stolarni itd. – bez sprawnego sprzętu nie mogą oni pracować – mówi Łukasz

Buś, kierownik działu serwisu w Festool Polska. – Dostarczanie doskonałych narzędzi to tylko jeden z priorytetów Festool, kolejnym zadaniem, które stawiamy sobie jako marka premium, to opieka nad tymi, którzy nam zaufali. Jeżeli rzemieślnik lub fachowiec kupuje narzędzia Festool, otrzymuje w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość naszego sprzętu.

48 godzin po zleceniu naprawy online

Jeżeli sprzęt odmówi posłuszeństwa i zostanie zlecona jego naprawa online za pośrednictwem konta MyFestool, to zostanie on odebrany od użytkownika i naprawiony w ciągu 48 godzin. Potem będzie odesłany pod wskazany adres. Dlaczego marka Festool tak postępuje? – Bo wiemy, że każdy dzień przestoju to stracony czas i pieniądze klientów – stwierdza Łukasz Buś. – A my w Festoool dbamy o naszych klientów. Dzięki komunikacji online, informacja trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, a my możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym. Wybierając formę zgłoszenia naprawy online za pośrednictwem konta MyFestool, klient ma pewność, że narzędzie trafi do niego z powrotem bez niepotrzebnej zwłoki.

Świat idzie do przodu, a my z nim od ponad 90 lat

– Gdy narzędzie trafia w ręce rzemieślnika, chcemy aby wiedział, że może na nas dalej polegać. Nasza opieka nad klientem nie kończy się wraz ze sprzedażą, ona wtedy się zaczyna – mówi Łukasz Buś. Rejestracja do MyFestool pozwala na zarządzanie danymi oraz zlecenie naprawy, a zarejestrowanie narzędzia w ciągu 30 dni od daty zakupu daje gwarancję all-inclusive. Jest ona bardzo ważnym elementem składowym całej oferty i systemu Festool. Gwarancja all-inclusive to bezpłatne naprawy wraz z wymianą części zamiennych, bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży oraz gwarancja dostępności części zamiennych przez 10 lat od zakończenia produkcji.

Wyjątkowe narzędzia – wyjątkowe gwarancje

Zupełnie niespotykane dla branży elektronarzędzi jest to, jak Festool gwarantuje m.in. wytrzymałość akumulatorów. Przykład? Jeżeli klient zarejestruje narzędzie w ciągu 30 dni od daty zakupu i okaże się, że pojemność jego akumulatora spadła poniżej 69% w czasie 3-letniego okresu ochronnego, wtedy Serwis Festool bezpłatnie wymieni taki akumulator na nowy. Aby posiadać wszystkie powyższe korzyści, trzeba pamiętać o rejestracji narzędzi w ciągu 30 dni o daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Od 01 stycznia 2021 rejestracja ta może być dokonana wyłącznie przez klienta końcowego, a nie jak dotychczas przez dystrybutora.

Jak w szybki i łatwy sposób dostarczyć narzędzie do serwisu Festool i odebrać prezent?

Należy zalogować się do konta MyFestool, wybrać narzędzie, które ma być wysłane do serwisu, i wejść w „zlecenie naprawy online”. Potem wypełnia się zgłoszenie, zaś w polu „opis usterki” wpisuje hasło naprawaOnline21. Kurier odbierze narzędzie ze wskazanego miejsca, a później odwiezie je tam, gdzie zechce jego właściciel lub użytkownik. Więcej informacji na temat serwisu Festool oraz trwającej promocji można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis.

Uwaga! Skorzystaj ze ZLECENIA NAPRAWY ONLINE

HB (mat. Festool)
style='display:flex; justify-content: center; flex-direction:row;'>