VIPARTNER CLUB PÓŁNOCNEJ GRUPY NARZĘDZIOWEJ W GDAŃSKU

W dniach 20–22 września w ramach VIPartner CLUB Północna Grupa Narzędziowa zabrała swoich klientów do malowniczego Gdańska. Współorganizatorami wyjazdu były marki Makita, Dewalt, Irwin, Stanley oraz oraz Best Tools.

 

Dla uczestników spotkania była to kolejna okazja do poszerzenia wiedzy praktycznej, skorzystania z atrakcyjnych ofert handlowych przygotowanych specjalnie na ten dzień. Jednocześnie VIPartner Club PGN od lat stawia na bliskie relacje, dlatego dużą wartością spotkania była możliwość spędzenia czasu w gronie przyjaciół i znajomych z branży, w pięknym otoczeniu.

 

Na miejsce szkolenia wybrany został otwarty w sierpniu tego roku hotel Holiday INN położony na Wyspie Spichrzów, w samym sercu gdańskiej starówki. W hotelu

największe wrażenie na gościach zrobił Sky Bar – ogólnodostępny taras z widokiem na Gdańsk. Z racji usytuowania żaden inny obiekt na wyspie nie ma tak rozległego widoku na panoramę miasta. Uczestnicy docenili również marynistyczny i bardzo spójny wystrój całego obiektu.

 

Agenda Szkolenia podzielona została na cztery części: merytoryczną, czyli 30-minutowe bloki, szkolenia produktowe; część praktyczną, czyli pokazy techniczne z możliwością testowania. W części konferencyjnej marka MAKITA skoncentrowała się na narzędziach akumulatorowych, Stanley Black&Decker omówił strategię na jesień, natomiast przedstawiciel marki BEST Tools zaprezentował trzy nowe linie ręcznych narzędzi ogrodowych.

 

W części konferencyjnej organizator wyjazdu – Północna Grupa Narzędziowa – swój blok poświęcił na prezentację nowej platformy e-commerce do zakupów online, która właśnie ma swoją premierę. Hasłem nadrzędnym całego przedsięwzięcia były „Maksymalnie proste i sprawne zakupy”. Największymi ułatwieniami dla klientów biznesowych są:

  • stały dostęp do pełnej oferty wraz z widocznością aktualnych stanów magazynowych;
  • podgląd swoich dokumentów – zamówień i płatności do trzech lat wstecz;
  • ceny hurtowe z naliczonym, wypracowanym wieloletnią współpracą rabatem;
  • możliwość wysyłki na różne adresy;
  • odwzorowanie struktury placówek dla kontrahentów sieciowych;
  • możliwość negocjacji cen i pracy na zapytaniach.

Dodatkowe funkcjonalności to możliwość wyboru wielu koszyków, pełna mobilność oraz responsywność, samoucząca się wyszukiwarka oraz możliwość nazywania produktów nazwą własną. Dużą wartością nowej platformy jest synchronizowany w trybie 5-minutowym stan magazynu. Wyklucza to sytuację niedostępności towaru, o który klient pytał kilka godzin wcześniej. Dla klientów, którzy planują przygotowanie swoich platform online lub sprzedaż w modelu dropshipping, dostępna jest cała baza produktów wraz z opisami, kodami, które będzie można pobrać jednym przyciskiem.
Atrakcją spotkania było nocne zwiedzanie Muzeum Zamkowego w Malborku, którego PGN jest partnerem technicznym, oraz biesiada rycerska w zamku. Podzieleni na mniejsze grupy uczestnicy mieli możliwość poznania historii murów zamkowych i okolic wraz z ciekawostkami, których nie znaleźliby w przewodnikach. Specjalnie dla grupy zaimprowizowana została również prawdziwa walka rycerska na dziedzińcu głównym.

 

Spotkanie przez uczestników jednogłośnie uznane zostało za udane, a cel założony przez organizatorów osiągnięty. PGN zapewnia, że już planuje kolejne tego rodzaju wydarzenie.

opr. HB

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments