UŻYTKOWNICY WYBIERAJĄ PROLINE

W 2019 r. głosami konsumentów PROLINE została uznana najlepszą marką narzędzi ręcznych w Polsce i otrzymała wyróżnienie Złoty Laur Konsumenta 2019.

Obserwując aktywność rynkową, bez trudu można powiedzieć, że w ostatnich latach marka Proline zrobiła naprawdę dużo, aby zagościć w świadomości konsumentów. Z jednej strony odbywa się to za sprawą dynamicznie rozwijanej oferty produktowej, a z drugiej – dzięki szerokim działaniom informacyjnym. Są one prowadzone zarówno w tradycyjnych mediach, jak i coraz częściej w internecie oraz serwisach społecznościowych. Proline nie zaniedbuje także bezpośredniego kontaktu z finalnymi użytkownikami. Samochód prezentacyjny Proline przez cały rok przemierza Polskę i stanowi atrakcję dla odwiedzających lokalne

imprezy i festyny.
Od przeszło 22 lat obecności na rynku marka Proline rozwija się, dbając o jakość, profesjonalizm, dostępność oraz partnerstwo. Każdego roku na polski rynek trafia blisko 500 nowych produktów tej marki. Natomiast wyroby znajdujące się już w portfolio są systematycznie modyfikowane i unowocześniane, aby lepiej dopasowywać się do aktualnych potrzeb użytkowników. Proline wychodzi także naprzeciw nowym trendom informacyjnym. Jako jedna z pierwszych marek narzędziowych na polskim rynku postawiła na szerokie działania informacyjne w popularnych portalach społecznościowych i serwisach wideo. Dzięki temu udało się dotrzeć do kolejnych grup odbiorców i zaproponować im nową formę pozyskiwania wiadomości o aktualnej ofercie, zamierzeniach oraz rynkowych aktywnościach. Systematyczna realizacja zamierzeń pozwoliła zbudować pozytywny wizerunek marki, który kojarzony jest dziś z wysoką niezawodnością i trwałością. Według rankingów konsumenckich to właśnie te cechy pozwoliły Proline na znalezienie się w czołówce marek narzędziowych obecnych na polskim rynku. W tym roku konsumenci uznali, że PROLINE to najlepsza w Polsce marka narzędzi ręcznych i przyznali jej Złoty Laur Konsumenta 2019.

JCh

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments