TECHNICZNY SZCZYT SERWISOWY 2018 W FESTOOL POLSKA
W tym roku po raz pierwszy w Warszawie odbył się Techniczny Szczyt Serwisowy Festool. Jest on organizowany od 2016 r. w różnych krajach przez działające na ich terenie spółki zależne Festool.
W Technicznych Szczytach Serwisowych Festool bierze udział kierownictwo działu Działu Wsparcia Technicznego Centrali Festool oraz dyrektorzy i mechanicy ze wszystkich podległych mu serwisów krajowych. W tym roku ze względu na dużą frekwencję Szczyt podzielono na dwie konferencje regionalne, na których serwisy krajowe były reprezentowane przez dwie osoby. Pierwsze z
nich zorganizował w swojej siedzibie Festool Polska, zaś drugie odbyło się we Włoszech. Do Polski przyjechali przedstawiciele serwisów Festool z Belgii, Czech, Finlandii, Niemiec, Rosji i Węgier, a nawet z Australii oraz Korei Południowej. Podstawowym tematem tegorocznego Szczytu Serwisowego Festool były nowe produkty Festool, które pojawią się na rynku w najbliższym czasie. Najnowsze urządzenia i akcesoria były omawiane z punktu widzenia napraw serwisowych oraz ponaprawczych testów sprawdzających ich prawidłowe działanie. – Celem tych prezentacji było przekazanie istotnych informacji o nowych produktach, co jest istotne w procesie zapewnienia stałej i wysokiej jakości usług serwisowych, którą oznacza marka Festool – powiedział Benjamin Dedat, szef Działu Wsparcia Technicznego Centrali Festool. Podczas szczytu omawiane były również bieżące usługi oraz projekty realizowane we wszystkich krajach uczestniczących w nim. Odbyły się też interaktywne warsztaty, w których brali udział wszyscy uczestnicy spotkania. Ich tematem były najlepsze praktyki, a także indywidualne doświadczenia pracowników z poszczególnych krajów. – Warsztaty te pozwalają nam je integrować i wdrażać na poziomie Festool na całym świecie – poinformował Benjamin Dedat.Uczestnicy Technicznego Szczytu Serwisowego Festool w Polsce nie tylko zapoznali się z nowo wprowadzanymi maszynami i wyposażeniem, ale także podczas dyskusji dokonali szczegółowych analiz technicznych nowego sprzętu, co pozwala na ciągły rozwój i doskonalenie usług Festool Service. – Globalna wymiana doświadczeń między wszystkimi krajami jest częścią programu usług sieciowych wprowadzanych w produktach Festool – stwierdził Benjamin Dedat. – Dobrym przykładem tego jest projekt standaryzacji i unifikacji metod diagnozowania i naprawy o nazwie „Yukon”, która kojarzy się z czasami gorączki złota na tym terytorium kanadyjskim. Celem projektu jest odnalezienie małych i cennych bryłek złota, którymi są doświadczenia rynków lokalnych. Jego integralną częścią jest międzynarodowa wymiana koordynowana przez zespół specjalistów z Działu Wsparcia Technicznego Centrali Festool.
Festool Polska jest od 2018 r. częścią tego globalnego projektu serwisowego. – Pierwsze osiągnięcia i jego wyniki zostały przedstawione na tegorocznym Technicznym Szczycie Serwisowym – powiedział Jerzy Januszewski, kierownik Serwisu Festool Polska. – Projekt Yukon ujawnił ukryte potencjały serwisów Festool na całym świecie i pozwolił skrócić czas napraw oraz poprawić ich jakość na lokalnych rynkach. Jego celem jest zwiększenie już i tak wyjątkowej jakości napraw serwisów Festool.
Mottem tegorocznego Technicznego Szczytu Serwisowego była: „Szybkość i jakość napraw”. – Odpowiada to zapotrzebowaniu naszych użytkowników na nadzwyczajną jakość, która jest od lat związana z marką Festool i najwyższą kulturą pracy firmy. Szczyt Serwisowy jeszcze raz udowodnił, że posiadanie serwisu fabrycznego jest niezbędne do osiągnięcia pełnej satysfakcji użytkownika i ma olbrzymią wartość, którą szczególnie doceniają nasi partnerzy handlowi – tak Jerzy Januszewski podsumował Techniczny Szczyt Serwisowy Festool 2018.
opr.HB