TARGOWY DUET ASIA–PACYFIC SOURCING I IAW

W dniach 5–7 marca w Kolonii odbyły się targi Asia-Pacyfic Sourcing połączone z International Trade Fair for Retail Promotions and Imports. Oba wydarzenia odnotowały rekordową frekwencję.

 

Razem można więcej

Po raz kolejny jednocześnie z Asia-Pacyfic Sourcing odbyły się International Trade Fair for Retail Promotions and Imports, co stanowiło bardzo dogodne rozwiązanie. Obok partnerów z Dalekiego Wschodu uczestnicy wydarzenia mieli okazję zapoznać się z ofertą ok. 300 międzynarodowych dostawców artykułów promocyjnych, realizujących duże zamówienia, którzy zaprezentowali swoją ofertę w sąsiedniej hali.
Ulrich Zimmermann, dyrektor wykonawczy Nordwestdeutsche Messegesellschaft, tak podsumował ten targowy duet: – Współpraca z Asia-Pacyfic Sourcing układa się znakomicie już drugi rok

z rzędu. Dzięki temu ponownie zwiedzający mieli okazję skorzystania z ofert dwóch wydarzeń jednocześnie. Również wystawcy byli zadowoleni z tej podwójnej okazji. Jednoczesne zorganizowane IAW i Asia-Pacyfic Sourcing stworzyły pozytywny efekt synergii dla wszystkich uczestników tych targów, co rodzi nasze wielkie zadowolenie. Duże zainteresowanie wzbudziła oferta hali 5.1, gdzie 17 chińskich firm, pod hasłem The Best of China, prezentowało produkty o wysokiej jakości.

Asia-Pacyfic_Sourcing-2017-7 Asia-Pacyfic_Sourcing-2017-5

Nieco statystyki

Po trzech udanych dniach targowych organizatorzy z satysfakcją opublikowali dane, według których targi w Kolonii odwiedziło o 10% osób więcej niż podczas poprzedniej edycji. Tylko w ostatnim z targowych dni Asia-Pacyfic Sourcing gościła blisko 7300 zwiedzających z 65 krajów, co przypieczętowało sukces wydarzenia.
Podczas targów obowiązujące trendy i najnowsze produkty zaprezentowały 644 firmy z sektora dom i ogród. Wystawcy przyjechali do Kolonii aż z 14 krajów, co oznacza, że ich liczba pozostała na stałym poziomie w stosunku do poprzednich edycji targów. Organizatorzy podkreślają jednak, że wiele firm rozszerzyło swoją ofertę prezentowaną na stoiskach. – Ten rozwój pokazuje, że nasza koncepcja Asia-Pacyfic Sourcing spełnia wymagania klientów. Wystawcy wykorzystują otrzymane tu możliwości rozwoju, co pokazuje istniejący i przyszły potencjał targów – dowodziła Katharina C. Hamma, dyrektor operacyjny firmy Koelnmesse GmbH, organizatora targów.

Asia-Pacyfic_Sourcing-2017-6 Asia-Pacyfic_Sourcing-2017-4

Najwyższe noty

– Asia-Pacyfic Sourcing 2017 odniosła całkowity sukces – podsumowała Katharina C. Hamma. – Wzrost frekwencji, a w szczególności ogromne zainteresowanie zagranicznych gości, potwierdza rangę wydarzenia jako międzynarodowej platformy nawiązywania kontaktów umożliwiających wymianę towarów między Azją a Europą – dodała.
Targi osiągnęły wysokie noty nie tylko pod względem frekwencji, ilości i jakości asortymentu, ale także jako efektywna platforma nawiązywania kontaktów. Chwalono zrealizowanie założonych celów i poziom imprezy. Z końcowych ankiet przeprowadzonych wśród wystawców wynika, że 70% uczestników było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z uczestnictwa w wydarzeniu. Kolejna edycja Asia-Pacyfic Sourcing zaplanowana została na dni od 5 do 7 marca 2019 r.

DZ, pins

Asia-Pacyfic_Sourcing-2017-1 Asia-Pacyfic_Sourcing-2017-3

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments