TARGOWY DUET ASIA–PACYFIC SOURCING I IAW
W dniach 5–7 marca w Kolonii odbyły się targi Asia-Pacyfic Sourcing połączone z International Trade Fair for Retail Promotions and Imports. Oba wydarzenia odnotowały rekordową frekwencję.
Razem można więcej
Po raz kolejny jednocześnie z Asia-Pacyfic Sourcing odbyły się International Trade Fair for Retail Promotions and Imports, co stanowiło bardzo dogodne rozwiązanie. Obok partnerów z Dalekiego Wschodu uczestnicy wydarzenia mieli okazję zapoznać się z ofertą ok. 300 międzynarodowych dostawców artykułów promocyjnych, realizujących duże zamówienia, którzy zaprezentowali swoją ofertę w sąsiedniej hali.
Ulrich Zimmermann, dyrektor wykonawczy Nordwestdeutsche Messegesellschaft, tak podsumował ten targowy duet: – Współpraca z Asia-Pacyfic Sourcing układa się znakomicie już drugi rok
Nieco statystyki
Po trzech udanych dniach targowych organizatorzy z satysfakcją opublikowali dane, według których targi w Kolonii odwiedziło o 10% osób więcej niż podczas poprzedniej edycji. Tylko w ostatnim z targowych dni Asia-Pacyfic Sourcing gościła blisko 7300 zwiedzających z 65 krajów, co przypieczętowało sukces wydarzenia.
Podczas targów obowiązujące trendy i najnowsze produkty zaprezentowały 644 firmy z sektora dom i ogród. Wystawcy przyjechali do Kolonii aż z 14 krajów, co oznacza, że ich liczba pozostała na stałym poziomie w stosunku do poprzednich edycji targów. Organizatorzy podkreślają jednak, że wiele firm rozszerzyło swoją ofertę prezentowaną na stoiskach. – Ten rozwój pokazuje, że nasza koncepcja Asia-Pacyfic Sourcing spełnia wymagania klientów. Wystawcy wykorzystują otrzymane tu możliwości rozwoju, co pokazuje istniejący i przyszły potencjał targów – dowodziła Katharina C. Hamma, dyrektor operacyjny firmy Koelnmesse GmbH, organizatora targów.
Najwyższe noty
– Asia-Pacyfic Sourcing 2017 odniosła całkowity sukces – podsumowała Katharina C. Hamma. – Wzrost frekwencji, a w szczególności ogromne zainteresowanie zagranicznych gości, potwierdza rangę wydarzenia jako międzynarodowej platformy nawiązywania kontaktów umożliwiających wymianę towarów między Azją a Europą – dodała.
Targi osiągnęły wysokie noty nie tylko pod względem frekwencji, ilości i jakości asortymentu, ale także jako efektywna platforma nawiązywania kontaktów. Chwalono zrealizowanie założonych celów i poziom imprezy. Z końcowych ankiet przeprowadzonych wśród wystawców wynika, że 70% uczestników było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z uczestnictwa w wydarzeniu. Kolejna edycja Asia-Pacyfic Sourcing zaplanowana została na dni od 5 do 7 marca 2019 r.
DZ, pins