Targi i jubileusz 25-lecia Grupy PSB
W dniach 1 i 2 marca odbyły się 21 Targi PSB. Tak jak w przeszłości, wydarzenie miało miejsce w kompleksie Targów Kielce i zorganizowała je Grupa PSB.
Z powodu pandemii wcześniejsze dwie edycje Targów PSB odbyły się online w internecie. Targi te uważa się za jedną z najważniejszych imprez branżowych w Polsce i za swoisty barometr koniunktury w budownictwie. W tym roku wzięło w nich udział 350 partnerów PSB i 280 wystawców, którzy są kontraktowymi dostawcami Grupy PSB. Razem, przy negocjacyjnych stołach, zasiadło ponad 4 tysiące osób, które zawarły ok. 14 tysięcy kontraktów na kwotę 396
mln zł. Wynika z tego, że przeciętny wystawca wyjechał z Kielc z portfelem zamówień na kwotę 1,4 mln zł, zaś przeciętny partner na kwotę 1,1 mln zł. Rok temu analogiczne wartości wyglądały następująco: 1,35 i 0,85 mln zł. Dane te wskazują na ostrożne oczekiwania przedstawicieli branży odnośnie skali popytu na materiały remontowo-budowlane w najbliższych miesiącach. Trzeba pamiętać, że zawarte porozumienia są wstępnymi deklaracjami zakupów i dopiero nadchodzące miesiące pokażą rzeczywisty stan rynku.
Na targach Grupa PSB uroczyście obchodziła swój jubileusz 25-lecia funkcjonowania na krajowym rynku. Z tej okazji firma wręczyła okolicznościowe statuetki dla największych parterów sieci i dostawców w uznaniu za wkład w rozwój Grupy PSB. Odbyła się również premiera filmu przygotowanego z okazji jubileuszu. Gwiazdą wieczoru była Anna Wyszkoni.
W czasie trwania Targów PSB odbyła się konferencja prasowa z udziałem nowego Zarządu Grupy PSB: Piotra Koziny – dyrektora zarządu, Anny Kaminskiej – członka zarządu, Jacka Kowala – członka zarządu. Zarząd przedstawił m.in. sytuację i pozycję, którą ma Grupa PSB na rynku, nową strategię PSB na lata 2023-2025 oraz perspektywy na rok 2023. W konferencji udział wzięły największe media branżowe i regionalne.
Marzena Mysior-Syczuk, główny koordynator ds. public relations Grupa PSB HandelS.A.