Szkolenia dla dystrybutorów Stanley w RPA
Johanesburg – największe miasto w Republice Południowej Afryki nazywane światową stolicą złota – było miejscem tegorocznego spotkania dystrybutorów marki Stanley.
W styczniu 2013 roku miało miejsce coroczne spotkanie dystrybutorów narzędzi Stanley, Black&Decker i DeWalt na polskim rynku. Tym razem firma zaprosiła swoich kluczowych dystrybutorów do Republiki Afryki Południowej, gdzie podczas konferencji zorganizowano sesje poświęcone trendom na rynku narzędziowym, ofercie produktowej, serwisowi oraz efektywnej sprzedaży i marketingu narzędzi oraz elektronarzędzi SBD.
Podczas sesji otwierającej, poświęconej trendom na rynku narzędziowym, przedstawiciele firmy Stanley Black&Decker omówili kierunki rozwoju narzędzi ręcznych i elektronarzędzi na rynkach: polskim, europejskim
oraz światowym. Przedstawiono porównanie wielkości sprzedaży w latach 2012 i 2011 oraz omówiono plany firmy na rok 2013. Organizatorzy zwrócili uwagę na planowane rozszerzenie gamy elektronarzędzi DeWalt i Black&Decker oraz rozwój nowych grup produktowych.W trakcie konferencji w RPA odbyły się liczne szkolenia produktowe dotyczące narzędzi ręcznych Stanley i elektronarzędzi Black&Decker i DeWalt. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się warsztatowe części szkolenia, zorganizowane w terenie w atmosferze gorącego klimatu RPA. Uczestnicy testowali w terenie narzędzia Stanley: pomiarowe, traserskie, laserowe i elektronarzędzia, dokonując praktycznych pomiarów i symulacji. Wiedza zgromadzona podczas szkoleń była sprawdzana na koniec każdej sesji w ramach quizu z nagrodami.
W Centrum Serwisowym Stanley Black&Decker dystrybutorzy mieli okazję zapoznać się bliżej z problematyką serwisu elektronarzędzi DeWalt oraz wybranymi grupami narzędzi Stanley (systemy magazynowania, narzędzia hydrauliczne i mechaniczne). Dużo miejsca organizatorzy poświęcili zagadnieniom efektywnej sprzedaży i marketingu. Przedstawiono m.in. wykorzystywane na rynku narzędziowym metody wspomagania sprzedaży, w tym reklamę i promocję, a także rosnące znaczenie Internetu jako kanału dotarcia do klientów.
Styczniowe szkolenia dystrybutorów Stanley Black&Decker w RPA to już siódme spotkanie przedstawicieli firm zajmujących się dystrybucją produktów tej marki w Polsce. Szczegółowe informacje na temat oferty i współpracy z firmą Stanley Black&Decker można znaleźć na stroniewww.stanleyblackanddecker.pl.