Szkolenia A&M Elektronarzędzia

We wrześniu A&M Elektronarzędzia zorganizowało szkolenia regionalne dla przedstawicieli firm partnerskich. W tym roku ich tematem były elektronarzędzia i osprzęt Milwaukee wprowadzone na rynek br.

Przypomnijmy, wiosną i jesienią A&M Elektronarzędzia organizuje cykle 4-5 szkoleń regionalnych dla swoich partnerów handlowych w różnych regionach kraju. Dzięki temu z nich może przybyć na spotkanie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu. Podczas jesiennej edycji szkoleń nowości z oferty elektronarzędziowej i osprzętowej marki Milwaukee poznali przedstawiciele ponad 100 firm.

 

Tegoroczne szkolenia poprowadzili: Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, Alicja Glinkowska – manager ds. akcesoriów,

gość z Niemiec Nicolaus Kinne – trener, oraz Sławomir Nowacki – doradca techniczny. Spotkania rozpoczynały się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI i obecnej sytuacji firmy na rynku. W dalszej ich części zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek w 2014 r. Pokazane zostały m.in narzędzia akumulatorowe, skonstruowane w oparciu o silniki bezszczotkowe oraz napędzane motorami 4-polowymi, jak też osprzęt: ukośnica M18 SMS 216, piła taśmowa M18 CBS125, piła szablasta M12 CHZ, 2-ostrzowe wiertła MS2 typu SDS-plus, markery itd.

 

Wszystkie nowe maszyny i osprzęt partnerzy handlowi mogli wypróbować podczas części praktycznej spotkania, które poprowadzili Alicja Glinkowska i Sławomir Nowacki i Nicolaus Kinne?. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobyte w czasie szkolenia informacje o nowych narzędziach zostaną efektywnie wykorzystane podczas spotkań z klientami ostatecznymi.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

W Łodzi ruszył największy sklep remontowo-budowlany Bricoman w Polsce

Bricoman otwierzył 23 sierpnia swój pierwszy sklep w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 176/178. Klienci indywidualni oraz fachowcy znajdą w nim artykuły niezbędne do budowy i remontu.

 

 

 

Sieć Bricoman otworzyła piąty w Polsce, a pierwszy w Łodzi sklep remontowo-budowlany. Market powstał na ulicy Przybyszewskiego 176/178, obok Carrefoura, w Centrum Handlowym Przybyszewskiego. Jest to największa placówka tej firmy w Polsce: 6000 m kw. powierzchni sprzedaży pod dachem, 1000 m kw. placu materiałów budowlanych z „driver-in” (jedyny w Łodzi).

style="text-align: center;">Arnaud Boule – dyrektor Generalny Bricoman Polska oraz Szymon Czajkowski – dyrektor sklepu Bricoman w Łodzi

 

Sieć Bricoman zdecydowała się na otwarcie nowego sklepu w Łodzi, ponieważ to bardzo duża aglomeracja z dużym potencjałem. Bricoman nie ma jeszcze w sklepu w tym regionie – sklep będzie również obsługiwał zamówienia internetowe dla całego regionu.

W sklepie znajdzie zatrudnienie ponad 50 osób, które odbędą szereg szkoleń produktowych i poświęconych obsłudze klientów. Dodatkowo Bricoman, jako przyjazne miejsce pracy, przygotował dla swoich pracowników projekt „Bądź w formie”. Jest to cykl szkoleń skierowanych do wszystkich pracowników, którzy chcą zadbać o zdrowie i poprawić komfort swojej pracy.

Na pojawieniu się na rynku nowego dystrybutora mogą skorzystać lokalni dostawcy. Zaopatrywanie w produkty dużego, sieciowego sklepu jest dla nich szansą na rozwój działalności. – Asortyment sklepów Bricoman zamawiany jest centralnie, co daje nam możliwość negocjacji i uzyskiwania konkurencyjnych cen – mówi Arnaud Boule, dyrektor Generalny Bricoman Polska. – Kiedy jednak koszty transportu są wysokie decydujemy się na mniejszych, lokalnych partnerów – dodaje.

 

Uroczyste otwarcie sklepu zgromadziło wielu gości

W imprezie uczestniczyła również cała załoga slepu

Produkty sprzedawane w marketach Bricoman to artykuły do budowy, remontu i wykończeniowe. Łódzki sklep o powierzchni handlowej 6000 m kw. i 1000 m kw. placu materiałów budowlanych zapewni do nich swobodny dostęp zarówno klientom indywidualnym, jak i fachowcom. Sieć oferuje towary wysokiej jakości w cenach niższych niż u konkurencji. Poziom cen jest starannie monitorowany, a w przypadku gdyby zdarzyło się kupić danej osobie identyczny produkt taniej, może liczyć na 100% zwrotu różnicy w cenie (nie dotyczy oferty internetowej). Poza tym asortyment jest dostępny „od ręki” w dużych ilościach, co eliminuje problem długiego oczekiwania na zamówione przez klienta artykuły. Aby oszczędzić jeszcze więcej czasu, można zamawiać towar również przez telefon.

Dla fachowców i firm zaopatrujących się w Bricomanie stworzono program lojalnościowy polegający na zbieraniu punktów na specjalną kartę VIP, które można wymienić na talony zakupowe. Ponadto w każdej placówce, również w Łodzi, obecny jest doradca ds. kluczowych klientów.

Oprócz otwierania nowych marketów, Bricoman w 2011 roku uruchomił sklep internetowy. Jako pierwszy na polskim rynku zaprezentował całą ofertę w Internecie (ok. 15 tys. pozycji). Są to artykuły dostępne również w marketach stacjonarnych, dzięki czemu można sprawdzić on-line ich dostępność w danej placówce, a także przygotować kosztorys planowanych wydatków.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu