Szkolenia A&M Elektronarzędzia

We wrześniu A&M Elektronarzędzia zorganizowało szkolenia regionalne dla przedstawicieli firm partnerskich. W tym roku ich tematem były elektronarzędzia i osprzęt Milwaukee wprowadzone na rynek br.

Przypomnijmy, wiosną i jesienią A&M Elektronarzędzia organizuje cykle 4-5 szkoleń regionalnych dla swoich partnerów handlowych w różnych regionach kraju. Dzięki temu z nich może przybyć na spotkanie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu. Podczas jesiennej edycji szkoleń nowości z oferty elektronarzędziowej i osprzętowej marki Milwaukee poznali przedstawiciele ponad 100 firm.

 

Tegoroczne szkolenia poprowadzili: Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, Alicja Glinkowska – manager ds. akcesoriów,

gość z Niemiec Nicolaus Kinne – trener, oraz Sławomir Nowacki – doradca techniczny. Spotkania rozpoczynały się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI i obecnej sytuacji firmy na rynku. W dalszej ich części zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek w 2014 r. Pokazane zostały m.in narzędzia akumulatorowe, skonstruowane w oparciu o silniki bezszczotkowe oraz napędzane motorami 4-polowymi, jak też osprzęt: ukośnica M18 SMS 216, piła taśmowa M18 CBS125, piła szablasta M12 CHZ, 2-ostrzowe wiertła MS2 typu SDS-plus, markery itd.

 

Wszystkie nowe maszyny i osprzęt partnerzy handlowi mogli wypróbować podczas części praktycznej spotkania, które poprowadzili Alicja Glinkowska i Sławomir Nowacki i Nicolaus Kinne?. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobyte w czasie szkolenia informacje o nowych narzędziach zostaną efektywnie wykorzystane podczas spotkań z klientami ostatecznymi.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

MIĘDZYNARODOWE DNI MEDIÓW 2018 GRUPY FISCHER

W dniach 11-14 czerwca w centrali fischer w Waldachtal odbyły się Międzynarodowe Dni Mediów 2018. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło przedstawicieli polskiego oddziału firmy oraz branżowych liderów opinii – dziennikarzy i influencerów.

Siedziba główna rodzinnego przedsiębiorstwa, które od ponad 20 lat dostarcza mocowania z charakterystyczną rybką na polski rynek, położona jest w malowniczej okolicy północnego Szwarcwaldu – Waldachtal-Tumlingen. W odległości około 70 km od Stuttgartu znajduje się centrala rozwoju fischer innovative solutions, a także pozostałych sfer działalności Grupy – fischer

consulting, która wspiera przedsiębiorstwa w zakresie udoskonalania procesów, fischer automotive systems z projektami zapewniającymi wygodę i porządek w samochodzie, a także linii inteligentnych klocków konstrukcyjnych dla dzieci – fischertechnik.

Odbywające się w połowie czerwca spotkanie umożliwiło poznanie tajników funkcjonowania firmy. W programie wizyty polskiej delegacji przewidziano wizytę w fabryce, którą połączono z testami wytrzymałościowymi i możliwością przetestowania nowoczesnych zamocowań (kołków DUO-Power, DUO-Tec zaprawy iniekcyjnej FIS VL) pod okiem ekspertów Akademii fischer. – W Grupie fischer chętnie wymieniamy się doświadczeniem. Dlatego w centrali w Waldachtal co najmniej dwa razy w roku pojawiają się przedstawiciele mediów z całego świata. To doskonała okazja do wymiany spostrzeżeń, ale i bliższego poznania się. Wcześniej byli to dziennikarze m.in. z Brazylii i Portugalii, a tym razem z takiego zaproszenia mogła skorzystać Polska – tłumaczy Monika Jagiełło menadżer ds. komunikacji marketingowej i PR w fischer Polska. Zaproszeni goście odwiedzili również fabrykę fischer w Denzlingen, gdzie na co dzień inżynierowie pracują nad rozwojem produktów z dziedziny zamocowań chemicznych.

Nie obyło się bez panelów dyskusyjnych i rozmów z prezesem Grupy fischer, profesorem Klausem Fischerem, oraz trzykrotnym mistrzem olimpijskim w jeździectwie sportowym, Michaelem Jungiem, którego z przedsiębiorstwem fischer łączy bliskie partnerstwo oraz wspólnie wyznawane wartości. – Od blisko 6 lat jest ambasadorem marki, a nas niezmiennie cieszy każdy jego sukces. Jung jako sportowiec uosabia dokładnie te cechy, które są bliskie naszemu przedsiębiorstwu – działa innowacyjnie, świetnie radzi sobie z przeszkodami, a wszystko to popiera wiarygodnością – dodaje Monika Jagiełło. Prezentację multimedialną na temat polskiego oddziału firmy fischer przedstawił prezes fischer Polska – Artur Hoffman. Wspólnie spędzony czas uświetniły dania z regionu Szwarzwaldu, które w restauracji Traube Tonbach serwował uznany trzema gwiazdkami Michellin kucharz, oraz degustacja win i kolacja w winiarni Franz Keller Schwarzer Adler.

opr. HB

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu