Startuje kampania reklamowa marki NEO
Od 21 września do 11 października 2015 r. w czołowych stacjach telewizyjnych wyświetlonych zostanie ponad 4500 spotów marki NEO. To część największej do tej pory kampanii reklamowej marki.
W spotach zobaczymy profesjonalistów korzystających podczas pracy z najwyższej jakości narzędzi marki NEO. Przygotowane zostały trzy wersje spotów reklamowych. Dwa kończą się informacjami o najnowszych zestawach kluczy nasadowych oraz planszą z listą partnerów handlowych. Natomiast jeden informuje o promocyjnej akcji konsumenckiej.
Aktywność w telewizji jest wspierana działaniami online. Na wybranych portalach pojawiają się banery
reklamowe, a przed materiałami wideo na portalu YouTube i w playerach VOD można obejrzeć spoty. Na fanów marki NEO w mediach społecznościach czekają konkursy z nagrodami.Akcja konsumencka, o której informują spoty telewizyjne, trwa od 18 września do 16 listopada 2015 r. Każdy konsument, który w ciągu 14 dni od zakupu wybranego zestawu narzędzi marki NEO zarejestruje się na stronie neo-tools.com, otrzyma w prezencie jedno z czterech narzędzi wielofunkcyjnych.
– To pierwsza kampania telewizyjna marki NEO. Naszym celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki skierowanej do profesjonalistów, która stawia na jakość i wytrzymałość swoich produktów. Drugim niezmiernie ważnym elementem działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży nowych zestawów narzędzi, na które udzielamy 25-letniej gwarancji – mówi Radosław Fiślak, menedżer marketingu ds. rynku krajowego Grupy Topex.
Przypomnijmy, NEO to marka profesjonalnych narzędzi mechanicznych i ogólnobudowlanych, zaprojektowanych w oparciu o najnowsze technologie i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Produkty NEO przeznaczone są do intensywnej pracy przy dużych obciążeniach, dlatego sięgają po nie zarówno profesjonaliści, jak i wymagającypasjonaci.