Stanley prezentuje nowe logo
Stanley Black & Decker wprowadził nową identyfikację wizualną, odświeżając jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków towarowych na świecie – logo Stanley. Nowy logotyp wyraża dynamikę i doskonałość marki cieszącej się najwyższą reputacją od ponad 170 lat.
W trakcie prac nad projektem nowego logotypu przeprowadzono szereg konsultacji z pracownikami firmy, jej klientami oraz użytkownikami narzędzi i elektronarzędzi Stanley. W ten sposób określono najbardziej charakterystyczne dla marki cechy, którymi okazały się: doskonałość i dynamika działania, bogate dziedzictwo oraz stale powiększające się portfolio produktów. Cechy te
ujęto w nowym logotypie m.in. dzięki usunięciu ograniczającej napis Stanley zewnętrznej ramki w kształcie żyletki, do której odwołaniem jest obecnie proste nacięcie znajdującej się w centrum litery „N”. W rezultacie osiągnięto zbliżony do strzały trójkątny kształt oddający dynamizm działania, a zarazem prostotę. W nowym logo zachowano dotychczasową, czarno –żółtą kolorystykę, która nawiązuje do bogatej tradycji firmy. – W ciągu ostatnich 15 lat Stanley przeszedł ważną transformację, otwierając się na nowe sektory rynku i wprowadzając szereg nowatorskich rozwiązań technologicznych. Nowe logo odzwierciedla obecny charakter oraz wielkość i zakres działalności Stanley’a – powiedział Andrzej Mroczek, marketing manager Stanley Black & Decker wPolsce.