STANLEY Konsumenckim Liderem Jakości 2013

Stanley został wybrany przez konsumentów najlepszą marką pod względem jakości w kategorii „Narzędzia ręczne” i zajął pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2013 w tej kategorii.

 

 

Marka Stanley otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 w kategorii „Narzędzia ręczne”. Głosowało na nią 39% konsumentów biorących udział w ogólnopolskim badaniu. Docenili oni narzędzia ręczne Stanley za wysoką jakość, precyzję wykonania, szeroki asortyment, dobrą dostępność, wytrzymałość oraz długą gwarancję. W tym roku jest to już trzecie, po Złotym Laurze Konsumenta oraz Laurze Konsumenta Grand Prix, wyróżnienie potwierdzające doskonałą jakość narzędzi Stanley.

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, Stanley wciąż jest liderem w dziedzinie innowacji narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Firma posiada w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów, a marka Stanley kojarzy się z najbardziej innowacyjnymi i użytecznymi narzędziami. Są one projektowane z uwzględnieniem wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach użytkowników, jak też wyników ekstremalnych testów sprawdzających ich faktyczną wartość praktyczną.

Konfrontowanie nowatorskich koncepcji z oczekiwaniami użytkowników odbywa się na całym świecie, również w Polsce. To właśnie dzięki takim spotkaniom zrealizowanym w naszym kraju marka Stanley wprowadziła do oferty noże XTHT0-10502 z podwójnymi ostrzami (trapezowym i hakowym) oraz dłuto Stanley FMHT0-16067 z dodatkową, boczną krawędzią tnącą. Kolejne nowości opracowane dzięki poznaniu potrzeb polskich konsumentów powstaną już niebawem, gdyż w czerwcu 2013 r. odbyła się kolejna seria konsultacji rynkowych.

Przypomnijmy, Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pełną parą w kierunku zintegrowanego przemysłu, czyli HANNOVER MESSE 2013

Na HANNOVER MESSE 2013 swe produkty i usługi zaprezentowało 6 550 wystawców z 62 krajów. Najbardziej udana edycja imprezy od dziesięciu lat spełniła pokładane w niej wysokie oczekiwania i umocniła swoją pozycję jako niekwestionowanego lidera wśród targów przemysłowych na świecie.

 

 

Wystawcy udowodnili, że integracja poszczególnych procesów może mieć pozytywny wpływ na koszty, jakość produktów i kwestie ekologiczne, a co za tym idzie również na pozycję firmy na konkurencyjnym rynku. – Eksperci są zgodni co do tego, że idea zintegrowanego przemysłu trwale zmieni oblicze globalnej gospodarki w ciągu nadchodzących

10-15 lat – stwierdził Jochen Köckler zarządu Deutsche Messe AG.”

Produkcja zintegrowana to zarówno szansa, jak i wyzwanie. – Na HANNOVER MESSE widać było wyraźnie, że firmy są zdeterminowane, by dobrze wykorzystać ten trend. A wystawcy targów są na tej drodze dzięki przyjazdowi do Hanoweru o krok przed konkurencją – podkreślił Jochen Köckler. Zaś dr Dietmar Harting, prezes komitetu wystawców, bardzo pozytywnie ocenił tegoroczną imprezę: – Targi HANNOVER MESSE 2013 odniosły sukces po raz kolejny, potwierdzając swą rolę jako najważniejszego międzynarodowego forum innowacji. Dzięki odpowiedniemu doborowi tematu wiodącego wystawcy przygotowani zostali do zbliżającej się nowej ery w produkcji przemysłowej.


Po raz kolejny targi HANNOVER MESSE stały się też platformą spotkań ludzi biznesu i polityki. – W tym roku impreza cieszyła się ogromnym zainteresowaniem decydentów z całego świata – zarówno zza oceanu, jak i z Europy. Uczestniczyli w niej politycy najwyższego szczebla, przedstawiciele Unii Europejskiej, a także reprezentanci poszczególnych krajów związkowych i rządu w Berlinie – dodał Jochen Köckler.

Krajem partnerskim HANNOVER MESSE była w tym roku Rosja. Uroczystego otwarcia targów dokonała 7 kwietnia na oczach ponad 3000 zgromadzonych gości kanclerz Niemiec Angela Merkel wraz z prezydentem Rosji Władimirem Putinem. Rosja zaprezentowała w Hanowerze swój potencjał jako kraju rozwiniętego technologicznie i wypromowała się jako godny zaufania partner na arenie międzynarodowej. W czasie licznych spotkań ludzi biznesu z różnych krajów zainicjowano ważne projekty międzynarodowe, które z pewnością zaprocentują w przyszłości. – Rosja udowodniła, że jest wartościowym partnerem z perspektywami i bogatą ofertą dla potencjalnych kontrahentów. Zarówno na stoiskach poszczególnych firm, jak i w czasie imprez specjalnych nawiązano nowe cenne kontakty i podpisano umowy o współpracy – podkreślił Jochen Köckler.

HANNOVER MESSE 2013 odwiedziło ponad 225.000 zwiedzających. Targi utrzymały więc wysokie wskaźniki, porównywalne z tymi z bardzo udanego roku 2011, a dodatkowo mogą pochwalić się wyjątkowo dużym odsetkiem osób decyzyjnych i specjalistów z branży wśród swoich gości. Co czwarty zwiedzający przyjechał do Hanoweru spoza granic Niemiec – większość z krajów Unii Europejskiej (50%) oraz z Azji Południowej, Wschodniej i Środkowej (20%). Najliczniej reprezentowana była w tym roku Holandia (3500 gości) oraz Chiny (3400 osób), a także Indie, Włochy, Austria i Dania. Kolejna edycja targów HANNOVER MESSE odbędzie się w dniach 7-11 kwietnia 2014.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu