STANLEY Konsumenckim Liderem Jakości 2013

Stanley został wybrany przez konsumentów najlepszą marką pod względem jakości w kategorii „Narzędzia ręczne” i zajął pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2013 w tej kategorii.

 

 

Marka Stanley otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 w kategorii „Narzędzia ręczne”. Głosowało na nią 39% konsumentów biorących udział w ogólnopolskim badaniu. Docenili oni narzędzia ręczne Stanley za wysoką jakość, precyzję wykonania, szeroki asortyment, dobrą dostępność, wytrzymałość oraz długą gwarancję. W tym roku jest to już trzecie, po Złotym Laurze Konsumenta oraz Laurze Konsumenta Grand Prix, wyróżnienie potwierdzające doskonałą jakość narzędzi Stanley.

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, Stanley wciąż jest liderem w dziedzinie innowacji narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Firma posiada w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów, a marka Stanley kojarzy się z najbardziej innowacyjnymi i użytecznymi narzędziami. Są one projektowane z uwzględnieniem wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach użytkowników, jak też wyników ekstremalnych testów sprawdzających ich faktyczną wartość praktyczną.

Konfrontowanie nowatorskich koncepcji z oczekiwaniami użytkowników odbywa się na całym świecie, również w Polsce. To właśnie dzięki takim spotkaniom zrealizowanym w naszym kraju marka Stanley wprowadziła do oferty noże XTHT0-10502 z podwójnymi ostrzami (trapezowym i hakowym) oraz dłuto Stanley FMHT0-16067 z dodatkową, boczną krawędzią tnącą. Kolejne nowości opracowane dzięki poznaniu potrzeb polskich konsumentów powstaną już niebawem, gdyż w czerwcu 2013 r. odbyła się kolejna seria konsultacji rynkowych.

Przypomnijmy, Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

FESTOOL ROADSHOW 2021 ZAKOŃCZONY Z OGROMNYM SUKCESEM FREKWENCYJNYM I BIZNESOWYM

Tegoroczny Festool Roadshow 2021 odbywał się od 20 września do 16 października. Odwiedził 17 miast w Polsce i spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem profesjonalistów z branży stolarskiej, ciesielskiej i remontowo-budowlanej.

Dla fachowców z branży stolarskiej odbyło się jedenaście spotkań od 20 września do 2 października, zaś dla profesjonalistów z branży remontowo-budowlanej – sześć od 11 do 16 października. W tym roku roadshow obsługiwało 6 samochodów Festool Polska, a pokazy odbywały się w namiotach na specjalnie przygotowanych mobilnych stanowiskach warsztatowych bogato zaopatrzonych

w sprzęt Festool. – Przedstawiliśmy na nich cały asortyment elektronarzędzi i akcesoriów Festool, skupiając się głównie na nowościach, m.in. zagłębiarce TSC 55 K, frezarce górnowrzecionowej OF 1010 R oraz zakrętarce udarowej TID 18 wraz z akumulatorem 4.0 Ah Li-HighPower Compact – poinformowała Paulina Wróbel, szefowa działu marketingu i szkoleń w Festool Polska. – Odbyły się także pokazy działania technologii SawStop w stolikowej pilarce tarczowej Festool TKS 80. Technologia ta redukuje do zera ryzyko poważnych urazów dłoni i palców, do jakich dochodzi podczas cięcia piłami tarczowymi, i podnosi bezpieczeństwo pracy na najwyższy poziom.

Jak zawsze, Festool Roadshow jest bardzo dobrą okazją do wypróbowania sprzętu niemieckiego producenta elektronarzędzi. W tym roku skorzystało z niej bardzo wiele osób, które przekonały się, że elektronarzędziami i systemowym osprzętem Festool uzyskuje się rezultaty najwyższej jakości w sposób efektywny, precyzyjny i ekonomiczny. Na każdym z przystanków do dyspozycji uczestników roadshow byli doświadczeni doradcy techniczni z Festool Polska. Udzielali porad i odpowiadali na pytania dotyczące sprzętu Festool. Podczas prowadzonych rozmów żywo dyskutowano na temat możliwości roboczych urządzeń i narzędzi stosowanych w robotach remontowo-budowlanych, technik pracy, a także wymieniano się informacjami dotyczącymi eksploatacji maszyn, jakości akcesoriów itp.

Aby uatrakcyjnić uczestnictwo w tegorocznym Festool Roadshow, organizatorzy przeprowadzili dwa konkursy. Pierwszy z nich nosił nazwę „Pod właściwym kątem” i polegał na najbardziej precyzyjnym ustawieniu pod kątem nowej szyny prowadzącej FS. Zdobywcy pierwszego miejsca otrzymali zestaw energii SYS3 ENG 18V 2×5,2/TLC6, drugiego – lampkę roboczą SYSLITE UNI (769079), a trzeciego – zestaw gadżetów Festool. Drugi konkurs „Bijemy rekord z szyną FS – razem możemy dalej” polegał na wykonaniu jak najdłuższego połączenia szyn prowadzących FS. Wszyscy jego uczestnicy zostali nagrodzeni czapkami z daszkiem lub okularami przeciwsłonecznymi z logo Festool, a zwycięscy otrzymali firmowe bluzy.

Tegoroczny Festool Roadshow był odpowiedzią na duże zapotrzebowanie na spotkania branżowe i biznesowe, które zostały ograniczone przez trwającą wciąż pandemię koronowirusa. Bardzo nas cieszy jego ogromny sukces, którego rozmiary przeszły nasze oczekiwania – stwierdza Paulina Wróbel. – Dziękujemy naszym partnerom handlowym za duże zaangażowanie w cykliczny projekt Festool Roadshow oraz wszystkim, którzy w tym roku wzięli w nim udział, za bardzo liczne oraz aktywne uczestnictwo.

pins
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu