STANLEY Konsumenckim Liderem Jakości 2013

Stanley został wybrany przez konsumentów najlepszą marką pod względem jakości w kategorii „Narzędzia ręczne” i zajął pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2013 w tej kategorii.

 

 

Marka Stanley otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 w kategorii „Narzędzia ręczne”. Głosowało na nią 39% konsumentów biorących udział w ogólnopolskim badaniu. Docenili oni narzędzia ręczne Stanley za wysoką jakość, precyzję wykonania, szeroki asortyment, dobrą dostępność, wytrzymałość oraz długą gwarancję. W tym roku jest to już trzecie, po Złotym Laurze Konsumenta oraz Laurze Konsumenta Grand Prix, wyróżnienie potwierdzające doskonałą jakość narzędzi Stanley.

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, Stanley wciąż jest liderem w dziedzinie innowacji narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Firma posiada w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów, a marka Stanley kojarzy się z najbardziej innowacyjnymi i użytecznymi narzędziami. Są one projektowane z uwzględnieniem wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach użytkowników, jak też wyników ekstremalnych testów sprawdzających ich faktyczną wartość praktyczną.

Konfrontowanie nowatorskich koncepcji z oczekiwaniami użytkowników odbywa się na całym świecie, również w Polsce. To właśnie dzięki takim spotkaniom zrealizowanym w naszym kraju marka Stanley wprowadziła do oferty noże XTHT0-10502 z podwójnymi ostrzami (trapezowym i hakowym) oraz dłuto Stanley FMHT0-16067 z dodatkową, boczną krawędzią tnącą. Kolejne nowości opracowane dzięki poznaniu potrzeb polskich konsumentów powstaną już niebawem, gdyż w czerwcu 2013 r. odbyła się kolejna seria konsultacji rynkowych.

Przypomnijmy, Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Laur Klienta dla elektronarzędzi GRAPHITE

GRAPHITE to polska marka elektronarzędzi i uzupełniających je akcesoriów. Skuteczny system kontroli jakości oraz rozwój oferty sprawiły, że w ostatnich latach dynamicznie rośnie popularność produktów GRAPHITE. Potwierdzeniem jest Laur Klienta 2013 – najnowsze wyróżnienie przyznane marce.

 

 

Marka GRAPHITE została wyróżniona w kategorii Odkrycie Roku już po raz drugi. Poprawa jakości produktów, zmiana wizerunku oraz prowadzone działania medialne zostały docenione przez konsumentów i pozwoliły im odkryć markę na nowo. Podstawę oceny w konkursie Laur Klienta stanowią opinie konsumentów zbierane w wieloetapowym badaniu. Dzięki rozmowom telefonicznym, badaniom ankietowym oraz sondom zamieszczanym w

popularnych portalach branżowych i tematycznych wybierane są marki i usługi, które z perspektywy konsumentów są najbardziej innowacyjne i godne polecenia. W każdej z kategorii Lauru Klienta zbieranych jest minimum 1000 głosów. Ostateczny werdykt zależy od Komisji Weryfikacyjnej, która ocenia także m.in. perspektywę odbioru marki przez rynek i dynamikę wzrostu popularności. Skrupulatna metodologia sprawia, że Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług – Laur Konsumenta – jest obecnie czołowym projektem promocyjnym w Polsce.
– Podstawą marki GRAPHITE od zawsze była jakość. Wielostopniowy system kontroli jakości oraz konsekwentny rozwój zapewniły stały wzrost niezawodności naszych elektronarzędzi. To również powód, dla którego użytkownicy coraz częściej rekomendują je innym. Produkty GRAPHITE od lat budzą zaufanie solidnością wykonania i są polecane – zarówno przez sprzedawców, jak i zadowolonych użytkowników, którzy po nie sięgnęli. Kolejny Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku jest dowodem na to, że polska marka może skutecznie konkurować z zagranicznymi rywalami – mówi Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex, właściciela marki.
Produkty GRAPHITE zdobywały już nagrody w konkursach Dobry Wzór (2011) i Produkt Wykonawcy (2012). Za każdym razem konsumenci wysoko oceniali jakość wykonania, ergonomię, funkcjonalny design i łatwość obsługi elektronarzędzi marki. Najnowsze wyróżnienie to kolejna pozytywna ocena realizowanej przez GRAPHITE strategii rozwoju.
Po 11 latach obecności na rynku marka elektronarzędzi GRAPHITE przechodzi obecnie rebranding. Marka, należąca do Grupy Topex, w nowej odsłonie robi mocny krok w stronę użytkowników profesjonalnych. Sygnowane nią produkty objęto 2-letnią pełną gwarancją, która udzielana jest zarówno majsterkowiczom, jak i profesjonalistom. Stała dostępność części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych – w tym do urządzeń wycofanych z oferty – to atuty cenione przez konsumentów. W efekcie elektronarzędzia GRAPHITE budzą zaufanie solidnością wykonania i są polecane przez sprzedawców i zadowolonych użytkowników, którzy po nie sięgnęli.

 

 

Celem rebrandingu była modyfikacja podstawowych elementów systemu identyfikacji, m.in.: logotypu, kolorów marki, opakowań, materiałów reklamowych i informacyjnych, strony internetowej, regałów produktowych, tak aby wzmocnić markę.
– Wzrost jakości produktów GRAPHITE pociągnął za sobą konieczność wprowadzenia kompleksowych zmian w naszej marce. Nowy system identyfikacji podkreśla efekty wieloletniej pracy nad jakością i przybliża ją do klienta, którym coraz częściej jest profesjonalista – tłumaczy Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex.
– Rebranding marki GRAPHITE to kolejny duży projekt realizowany w ostatnich latach przez Grupę Topex – największą polską firmę w branży narzędziowej i lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Od lat pracujemy nad jakością oferowanych rozwiązań i popularyzacją naszych silnych marek narzędziowych. Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii – dodaje Daniel Szafulera, odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu