STANLEY Konsumenckim Liderem Jakości 2013

Stanley został wybrany przez konsumentów najlepszą marką pod względem jakości w kategorii „Narzędzia ręczne” i zajął pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2013 w tej kategorii.

 

 

Marka Stanley otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 w kategorii „Narzędzia ręczne”. Głosowało na nią 39% konsumentów biorących udział w ogólnopolskim badaniu. Docenili oni narzędzia ręczne Stanley za wysoką jakość, precyzję wykonania, szeroki asortyment, dobrą dostępność, wytrzymałość oraz długą gwarancję. W tym roku jest to już trzecie, po Złotym Laurze Konsumenta oraz Laurze Konsumenta Grand Prix, wyróżnienie potwierdzające doskonałą jakość narzędzi Stanley.

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, Stanley wciąż jest liderem w dziedzinie innowacji narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Firma posiada w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów, a marka Stanley kojarzy się z najbardziej innowacyjnymi i użytecznymi narzędziami. Są one projektowane z uwzględnieniem wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach użytkowników, jak też wyników ekstremalnych testów sprawdzających ich faktyczną wartość praktyczną.

Konfrontowanie nowatorskich koncepcji z oczekiwaniami użytkowników odbywa się na całym świecie, również w Polsce. To właśnie dzięki takim spotkaniom zrealizowanym w naszym kraju marka Stanley wprowadziła do oferty noże XTHT0-10502 z podwójnymi ostrzami (trapezowym i hakowym) oraz dłuto Stanley FMHT0-16067 z dodatkową, boczną krawędzią tnącą. Kolejne nowości opracowane dzięki poznaniu potrzeb polskich konsumentów powstaną już niebawem, gdyż w czerwcu 2013 r. odbyła się kolejna seria konsultacji rynkowych.

Przypomnijmy, Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Nowa strona internetowa marki NEO

Trwa rebranding marki narzędzi ręcznych NEO. Kolejnym etapem długofalowego i złożonego procesu jest nowy serwis internetowy neo-tools.com.

 

Nowa strona NEO ruszyła 10 czerwca. To kolejny etap rozwoju marki należącej do Grupy Topex. – Korzystając z opinii naszych użytkowników oraz przy wsparciu najlepszych profesjonalistów w branży udało się osiągnąć efekt, który odpowiada wysokim standardom marki NEO. Teraz ocenę serwisu oddajemy w ręce naszych użytkowników – mówi Daniel Szafulera.

Na nowej stronie, oprócz pełnego i wygodnego przeglądu asortymentu NEO, użytkownik ma możliwość porównania poszczególnych produktów, stworzenia listy zakupowej (ta wysłana jest na wskazany adres e-mail) oraz sprawdzenia lokalizacji najbliższego sklepu. Nowością jest też podział oferty produktowej na branże. Narzędzia przeznaczone dla elektryków czy mechaników samochodowych można znaleźć zgrupowane w jednym miejscu. Nowy serwis jest również platformą komunikacyjną ze światem marki NEO. Poprzez wtyczki społecznościowe umożliwia użytkownikom swobodny dostęp do informacji publikowanych w ramach profilu Facebook (NEO TOOLS) czy kanału YouTube (NEOmov). Pozwala również na stały dostęp do najnowszych informacji z życia marki (jak np. starty załogi rajdowej NEO Rally Team) – a wszystko to w nowoczesnej i atrakcyjnej formie.

Narzędzia marki NEO stworzone zostały do pracy w wymagających warunkach. Dlatego istotnym elementem nowej strony neo-tools.com są precyzyjne informacje o materiałach wykorzystywanych w procesie ich produkcji, testach jakościowych, certyfikatach i atestach przyznawanych produktom. Dzięki zamieszczonym na stronie informacjom oraz przemyślanym funkcjonalnościom odwiedzający bez trudu znajdzie narzędzie, które daje pewność dobrze wykonanej pracy. Już teraz nową stronę NEO sprawdzić można na neo-tools.com.

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu