SREBRNY LAUR KONSUMENTA 2018 DLA PROLINE
Drugi rok z rzędu marka PROLINE jest najpopularniejszą polską marką narzędzi ręcznych w kraju – do takich wniosków można dojść, analizując wynikitegorocznego ogólnopolskiego niezależnego plebiscytu Laur Konsumenta. W stosunku do roku ubiegłego PROLINE zmniejszyła dystans do lidera rankingu amerykańskiej marki Stanley. Oznacza to, że coraz większa grupa polskich konsumentów zna markę PROLINE i rekomenduje jej zakup swoim znajomym.
Rosnąca od lat rozpoznawalność marki PROLINE pokazuje, że restrykcyjne założenia jakościowe i towarzyszące im działania marketingowe przynoszą zakładany skutek. Trzy lata temu w 2015 r. narzędzia ręczne PROLINE zadebiutowały w zestawieniu i otrzymały godło „Odkrycie Roku”. W 2016 r. głosy respondentów uplasowały PROLINE
na trzecim miejscu. W 2017 pozwoliły na awans na drugie. W tym roku PROLINE utrzymał pozycję wicelidera i powiększył przewagę nad trzecim w zestawieniu konkurentem.
Laur Konsumenta od przeszło dziesięciu lat towarzyszy polskim konsumentom, ułatwia im wybór najlepszych produktów. To bez wątpienia jeden z najpopularniejszych w kraju sondaży opinii nabywców. Prowadzony jest na grupie minimum tysiąca głosujących w każdej z kategorii. Sondaże prowadzone są telefonicznie i na tematycznych stronach internetowych. W praktyce blisko milion internautów odwiedzających strony tematyczne staje przed pytaniem konkursowym, które brzmi: „Jaki produkt najczęściej pan/pani wybiera lub poleca innym?”. W zestawieniu jest kilka marek do wyboru. Taki sposób prowadzenia sondażu sprawia, że są one obiektywne i reprezentatywne.