Spotkanie Punktów Partnerskich LŁ w Sulejowie

W dniach 19-20 kwietnia 2013 r. firma LŁ miała przyjemność zaprosić właścicieli Punktów Partnerskich LŁ na podsumowanie roku 2012 oraz omówienie rozwoju programu w 2013 r. Spotkanie odbyło się w pięknym historycznym obiekcie dawnego cysterskiego klasztoru w Sulejowie.

 

 

W pierwszej części spotkania nominowani w pięciu różnych kategoriach uczestnicy programu Punktów Partnerskich otrzymali statuetki „Megapartner”. Wyróżnienia rozdano w tak zróżnicowanych kategoriach jak: obrót, salon ekspozycyjny, wprowadzanie nowości, liczba grup asortymentowych, zaangażowanie we współpracę z LŁ.

Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostali zaproszeni na wycieczkę do Kijowa na Ukrainę.
Poczas spotkania omówiono też tendencje panujące na rynku elektronarzędzi w 2012 r. oraz podsumowano rozwój programu Punktów Partnerskich. Podczas ożywionej dyskusji na temat marki Kress i ogólnej sytuacji w branży narzędziowej przedstawiono zarys strategii asortymentowej związanej z tą marką na bieżący rok. Szczegółowo omówiono też pozycje punktów partnerskich na lokalnych rynkach oraz związaną z tym politykę handlową LŁ. Strategia programu Megapartner zakłada wzmocnienie działań reklamowych i promocyjnych pozwalających na rozwój oferty LŁ na rynkach obsługiwanych przez punkty partnerskie.
W dalszej części spotkania dużo czasu poświęcono na omówienie możliwości wykorzystania nowego programu komputerowego wprowadzonego przez LŁ. Klienci z grupy Megapartner będą mogli bezpośrednio zalogować się do bazy LŁ udostępniającej stany magazynowe i pozwalającej na generowanie zamówień on-line. Takie udogodnienia nie tylko bardzo ułatwią bieżące monitorowanie procesu realizacji zamówień, lecz także skrócą czas dostawy do klienta.
Po przerwie przedstawiono nowości asortymentowe wprowadzane w tym roku do oferty LŁ. Pozytywnie przyjęto projekt „Diamentowej Ligi Marcrist” promującej punkty handlowe wprowadzające ofertę techniki diamentowej marki Marcrist. Podczas omawiania oferty urządzeń do szlifowania płyt gipsowo-kartonowych pojawiły się ze strony uczestników liczne uwagi i spostrzeżenia, które pozwoliły zmodyfikować ofertę, dostosowując ją do potrzeb polskich odbiorców. Szczególne zainteresowanie klientów wzbudziła też propozycja toreb i pasów narzędziowych Megatec produkowanych w Polsce. Kolejną grupą polskich produktów w ofercie LŁ, zasługujących na uwagę, są tarcze korundowe produkowane pod marką Megatec. Firma LŁ jako polski przedsiębiorca chciałaby rozszerzać ofertę profesjonalnych narzędzi produkowanych w naszym  kraju.
Podsumowaniem spotkania było przedstawienie nowych propozycji wspomagania sprzedaży w zakresie działań marketingowych. Po krótkim odpoczynku uczestnicy szkolenia zaproszeni zostali na wspólną kolację oraz imprezę w stylu gangsterskim będącą ukoronowaniemwieczoru.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments