SPOTKANIE PARTNERÓW HANDLOWYCH FESTOOL POLSKA

Firma Festool, wiodący producent systemowych rozwiązań w branży drzewnej i remontowo-budowlanej, swoje działania opiera na dialogu z klientami końcowymi i partnerami handlowymi. Szeroka oferta produktowa i systemowość rozwiązań sprawiają, że niezbędne jest organizowanie cyklicznych spotkań, na których prezentowane są najnowsze rozwiązania. Ostatnie takie spotkanie miało miejsce w dniach 26-28 września br. na zamku w Reszlu. Uczestniczyli w nim przedstawiciele 27 firm sprzedających na rynku polskim systemowe rozwiązania Festool.

 

Przedstawienie nowości zostało poprzedzone prezentacjami, które podsumowywały pierwsze półrocze 2016 roku oraz przedstawiały plany Festool na jego drugą połowę oraz początek 2017 roku z zakresu sprzedaży, marketingu, szkoleń oraz serwisu. Uczestników szkolenia przywitał

Michał Walczak, dyrektor handlowy Festool Polska. Następnie zaprezentował wyniki firmy w pierwszej połowie bieżącego roku, które w porównaniu do roku ubiegłego wzrosły o 23%. – Spektakularne rezultaty firma Festool zawdzięcza konsekwentnej realizacji planu rozwoju polskiej spółki, aktywności naszych partnerów handlowych oraz sprzyjającej sytuacji rynkowej. Z początkiem tego roku przeorganizowaliśmy dział sprzedaży i, chcąc być jeszcze bliżej rynku, podwoiliśmy liczbę doradców technicznych, którzy wykonują bezpośrednie pokazy i prezentacje u naszych wspólnych klientów końcowych. Wdrożony plan zakłada coroczny 2-cyfrowy wzrost obrotów i ich podwojenie do 2021 r. oraz obejmuje 7 obszarów strategicznych dla Festool Polska, które zawierają cele do realizacji w kolejnych 5 latach. Festool jest liderem na polskim rynku w segmencie pilarek, frezarek górnowrzecionowych i szlifierek mimośrodowych. Dodatkowo odnotowujemy bardzo duże wzrosty w segmencie narzędzi akumulatorowych oraz odkurzaczy. Poprzez działania skoncentrowane na klientach końcowych i dystrybutorach chcemy być najlepszym partnerem w biznesie – stwierdził Michał Walczak.

P9264780

Następnie Mariusz Czajkowski, kierownik marketingu i szkoleń w Festool Polska, podsumował aktywności marketingowe w pierwszej połowie roku: – Zgodnie z naszą strategią na najbliższe lata położyliśmy duży nacisk na zwiększenie rozpoznawalności marki Festool w branży remontowo-budowlanej. Jednym z przykładów realizacji tego planu była nasza obecność na Targach BUDMA, które okazały się dla nas dużym sukcesem. Ponadto zapraszamy Polskich rzemieślników z branży remontowo-budowlanej do testowania nowych produktów, a tym samym dzielenia się z firmą swoimi uwagami. Dzięki temu użytkownicy naszych narzędzi biorą aktywny udział w ich tworzeniu. W działaniach marketingowych wspieramy naszych partnerów handlowych, czego bardzo dobrym przykładem jest ciężarówka pokazowa, która odwiedziła Polskę na przełomie kwietnia i maja. Byliśmy z nią w 9 lokalizacjach, mnożąc zadowolonych i entuzjastycznych klientów.

P9274818 P9274962

W kolejnej części spotkania Jerzy Januszewski, kierownik serwisu, omówił jego działalność w ostatnich latach. – 70% napraw wykonywanych w serwisie Festool Polska to naprawy w ramach Service all-Inclusive – powiedział Jerzy Januszewski. – Oznacza to, że użytkownicy naszych narzędzi nie ponoszą dodatkowych kosztów, gdyż usługa Service all-Inclusive zapewnia bezpłatną naprawę przez 36 miesięcy od daty zakupu. Dlatego przewidywalne są koszty posiadania i eksploatacji naszych narzędzi. Ponadto 4% naszych napraw to tak zwane naprawy w ramach gestu handlowego. Wyciągamy rękę do użytkowników, którzy od lat pracują maszynami Festool i są naszymi stałymi klientami. W takim wypadku naprawiamy bezpłatnie w ramach gwarancji Service all-Inclusive maszyny uszkodzone mechaniczne z winy użytkownika, np. po upadku z dużej wysokości czy przejechane przez samochód. Mamy zespół doświadczonych mechaników, jesteśmy wyposażeni w najnowocześniejsze przyrządy pomiarowe: Panel 2, Wibrometr, Basytec, Unitec czy Secutest. Wydajemy certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa elektrycznego dla serwisowanych maszyn wymagane przez prawo budowlane. Współpracujemy z działami produkcji i kontroli jakości w naszej centrali, co pozwala usprawniać maszyny Festool i mieć zadowolonych użytkowników. Przykładem tego jest polerka SHINEX, która została optymalnie dostosowana do nowoczesnych systemów polerskich – dodał kierownik serwisu.

 

Po

południu regionalny kierownik sprzedaży Leszek Damazyn zaprezentował tegoroczne nowości Festool oraz korzyści wynikające z Systemu 18 V Festool. Szczegółowo omówił technologię airstream, która w znaczący sposób skraca czas ładowania i wydłuża żywotność baterii. Nowe, rozłączalne łączniki Domino oraz System 18 V Festool zaprezentował doradca techniczny Przemysław Dominiak, a prezentacji nowego systemu polerskiego i zmodyfikowanych szlifierek RTS/DTS/ETS 125 podjął się doradca techniczny Maciej Kożuchowski. Jak zawsze, uczestnicy spotkania mieli możliwość sprawdzenia narzędzi w praktyce.

P9274986
Bloki szkoleniowe były przeplatane spotkaniami towarzyskimi podczas których uczestnicy spotkania mogli wymienić się swoimi wrażeniami i opiniami o zaprezentowanych rozwiązaniach. Firma Festool zadbała nie tylko część merytoryczną spotkania, ale także o atrakcje, z których najbardziej podobała się wycieczka rowerowa po pięknych okolicach Reszla oraz koncert organowy w klasztorze w Świętej Lipce. Nie zabrakło również mocnych wrażeń podczas biesiady rycerskiej i pokazów walk rycerskich.

M.Cz. (FESTOOL)

P9275019

P9275107

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments