spoga+gafa 2026: nowa koncepcja Object.Europe

Spoga+gafa, największe na świecie targi ogrodnictwa i outdoor living, w roku 2026 wchodzą w nową erę. W hali 9. powstanie Object.Europe – kuratorska przestrzeń dla najwyższej klasy europejskiego designu outdoorowego. Za nową koncepcję odpowiada uznana ekspertka Angelika Müller, która chce stworzyć scenę dla marek premium łączących jakość, design i zrównoważony rozwój. Zobacz, jak ten rewolucyjny format zmieni oblicze życia na świeżym powietrzu.

Angelika Müller – ekspertka z międzynarodowym doświadczeniem

Za opracowanie treści nowej przestrzeni odpowiada Angelika Müller, redaktor prestiżowego magazynu H.O.M.E. oraz uznana w świecie designu i architektury osobowość medialna. Od niemal 25 lat współtworzy globalne dziennikarstwo designu i lifestyle’u,

nie tylko w H.O.M.E., lecz także w międzynarodowych edycjach licencyjnych magazynów domus i flair. Angelika Müller posiada rozległą sieć kontaktów w środowiskach architektonicznych, kreatywnych i medialnych, a jej doświadczenie jako jurorki renomowanych nagród branżowych czyni ją cenioną ekspertką z klarowną wizją kuratorską.

Sukces targów takich jak spoga+gafa zależy w dużej mierze od konsekwentnego rozwijania treści oraz otwartego dialogu z odwiedzającymi i wystawcami – wyjaśnia Angelika Müller. – Jako kuratorzy Object.Europe chcemy pomóc w przedstawieniu outdoor living w nowym świetle. Postrzegamy Object.Europe jako scenę dla marek premium, które łączą jakość, design i zrównoważony rozwój – w kuratorskiej współpracy międzynarodowej z zespołem H.O.M.E. Jednocześnie mamy nadzieję, że spoga+gafa stanie się inspirującym miejscem spotkań branży.

Nowa przestrzeń kuratorska Object.Europe

Dzięki Object.Europe targi spoga+gafa kładą jeszcze większy nacisk na wymiar projektowy i kulturowy życia na świeżym powietrzu. W nowej przestrzeni zaprezentowane zostaną europejskie meble ogrodowe designerskie, wysokiej jakości rozwiązania osłonowe oraz ekskluzywne kuchnie outdoorowe. Wszystko w stylowej aranżacji, która na nowo definiuje jakość życia na zewnątrz.
– Oczywiście chodzi także o prezentację produktów – dodaje Claudia Maurer, dyrektor spoga+gafa w Koelnmesse. – Ale jeszcze ważniejsze są atmosfera, wartości i kuratorska oprawa marek – elementy, których branża w przyszłości będzie potrzebowała coraz bardziej.

Hale 9. i 10. – dwa bieguny, jeden dialog

Od 2026 roku hala 10. zaprezentuje pełne spektrum międzynarodowego rynku mebli outdoorowych – od marek masowych po uznanych dostawców premium. Hala 9. dzięki Object.Europe będzie miejscem kontrastowym i zarazem komplementarnym: przestrzenią kuratorską, w której pokazany zostanie europejski design najwyższej jakości, reprezentowany przez marki dbające o design, tożsamość i zrównoważone wartości.
Połączenie hal 9. i 10. stworzy zróżnicowaną, a jednocześnie spójną przestrzeń targową, odpowiadającą rosnącym oczekiwaniom gości z sektorów detalicznego, projektowego i hotelarskiego.

Nowe hasło przewodnie: 100% Design. 100% Selected.

Format Object.Europe funkcjonować będzie pod mottem „100% Design. 100% Selected.”, które odzwierciedla najwyższe standardy jakości, krótkie łańcuchy dostaw i transparentne warunki produkcji.
Dzięki tej przestrzeni chcemy przywrócić targom spoga+gafa silne marki, przyciągnąć nowe – i dać branży miejsce, które inspiruje i dostarcza impulsów do rozwoju – podkreśla Claudia Maurer z Koelnmesse.

spoga+gafa umacnia swoją globalną pozycję

Wprowadzenie Object.Europe nie tylko wzmacnia profil spoga+gafa jako wiodących na świecie targów ogrodnictwa i outdoor living, organizowanych przez Koelnmesse GmbH, ale także poszerza znaczenie wydarzenia o segmenty związane z designem i architekturą – z korzyścią dla wystawców, odwiedzających i całej branży.

Opr. HB (mat. i zdjęcia Koelnmesse)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments