spoga+gafa 2023 – więcej powierzchni, wystawców i trendów

Powierzchnia spoga+gafa, wiodących targów ogrodowych na świecie, została w 99% zarezerwowana na 3 miesiące przed ich rozpoczęciem w dniu 18 czerwca br.

Dostawcy ze wszystkich kontynentów spotkają się w dniach od 18 do 20 czerwca br. na targach spoga+gafa w Kolonii z decydentami z branży ogrodowej i sieci marketów wielkopowierzchniowych. W ub.r. spoga+gafa gościła ponad 1000 wystawców z 52 krajów. W tym roku ich liczba wydatnie wzrośnie, o czym świadczy zwiększenie powierzchni targów o 4 dodatkowe hale wystawiennicze z 215 tys. m kw. (2022 r.) do 230 tys. m kw.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z obecnego rozwoju sytuacji. Wprowadzony

w zeszłym roku nowy czerwcowy termin targów jest bardzo dobrze odbierany przez branżę. Świadczy o tym również ogromny odzew ze strony wystawców. Odwiedzający mogą więc oczekiwać jeszcze większych i bardziej międzynarodowych targów spoga+gafa 2023 – powiedział Stefan Lohrberg, dyrektor spoga+gafa organizowanych przez Koelnmesse.

Szczegółowo o targach spoga+gafa 2023 opowiedział Stefan Lohrberg

Powracający wystawcy i zwiększenie powierzchni wystawienniczej

Przyczyny rozwoju targów sopiga+gafa są wielorakie. Po pierwsze, wystawcy z Ameryki Północnej i Azji szukają na nich kontaktów z globalnym i krajowym handlem. Po drugie, w porównaniu z ub.r. znacznie wzrosła liczba uczestników z krajów niemieckojęzycznych (tzw. region DACH), jak też z Beneluksu i Europy. Dlatego targi rozszerzyły 4 swoje segmenty produktowe: garden unique, garden creation & care, garden bbq i garden living, co miało też pozytywny wpływ na zwiększenie ich powierzchni wystawienniczej.

– Jeśli zanalizujemy poszczególne segmenty targowe, możemy z dumą stwierdzić, że na zwiedzających czeka największa na świecie oferta dekoracji zewnętrznych, rozrywki w ogrodzie, mebli ogrodowych, a także grilli. Nie tylko wystawa będzie większa, ale zaoferuje także znacznie intensywniesze doświadczenia targowe. Np. w halach BBQ będzie więcej stref pokazowych i stacji gotowania na żywo – poinformował Stefan Lohrberg. Niewątliwie, pozytywny wpływ na targi będzie miała bliskość czasowa i przestrzenna kongresu światowej branży DIY, który w tym roku odbywa się w dniach 14-16 czerwca w Berlinie.

Ogrody społeczne – miejsca spotkań

To przewodni temat targów, który ukierunkował projekt przestrzenny ich wystawy. Ogród przydomowy, balkon czy taras zyskują na znaczeniu i ponownie stają się miejscem spotkań dla rodzin, przyjaciół i sąsiadów. Dlatego producenci i dystrybutorzy wspierają społeczną funkcję ogrodu, proponując nowe produkty i rozwiązania. spoga+gafa 2023, koncentrując się na społecznej funkcji ogrodów, podnosi znaczenie w ludzkim życiu prywatnych przestrzeni zielonych. Będą one tematem wykładów i rozmów z międzynarodowymi ekspertami z branży ogrodowej. Podejmie go też BHB Garden Summit, którego tegoroczne motto brzmi: climate fit and full of value. W tym roku spoga+gafa zaoferuje też wiele programów wzbogacających, w tym także atrakcyjne strefy specjalne, np. Bulwar Pomysłów, Outdoor Furniture Trend Show, Decoration and BBQs, Garden Café Forum. Nie zabraknie też tematycznego zwiedzania targów i będzie kontynuowany rozszerzony program wykładów „Logistyka 2.4 – co dalej?”, który jak zapowiada Koelnmesse, organizator spoga+gafa 2023, dostarczy odpowiedzi na ważkie pytania dotyczące dostaw produktów i ich bezpieczeństwa.

spoga+gafa 365 dni w roku

Targi, oprócz corocznego miejsca spotkań w Kolonii, proponują też platformę matchmakingową spoga+gafa 365. Łączy ona przez cały rok podaż i popyt, ludzi i produkty. Sterowany przez sztuczną inteligencję matchmaking daje możliwość wirtualnego przygotowania i śledzenia targów, jak również wzięcia udziału w wydarzeniu B2buyer. – Jesteśmy ekspertami w matchmakingu B2B dla międzynarodowej branży ogrodowej i łączymy kupujących oraz dostawców. Nasza innowacyjna platforma matchmakingowa spoga+gafa 365 umożliwia czasowo-przestrzenne rozszerzenie wartości dodanej targów. W ten sposób mogą się one odbywać cyfrowo przez cały rok i na całym świecie – wyjaśnia Stefan Lohrberg.

Dziennikarze z europejskich mediów branżowych biorący udział w konferencji na temat targów spoga+gafa 2023 zorganizowanej przez Koelnmesse w Madrycie

opr. HB (mat. Koelnmesse)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments