Siła „MRÓWKI”
Dwusetny market „Mrówka” w ramach sieci PSB otwarty został 20 czerwca w Staszowie w województwie świętokrzyskim. W jego ofercie jest kilkadziesiąt tysięcy produktów niezbędnych dla utrzymania mieszkań i domów oraz do wykorzystania w gospodarstwie przydomowym.
Operatorem placówki jest staszowska firma Bel-Pol, która już od piętnastu lat jest udziałowcem PSB i prowadzi w Staszowie skład budowlany. Nowy obiekt dysponuje ponad 1300 m kw. powierzchni handlowej. – Wyjście do klienta detalicznego to znakomity pomysł PSB. Odczuwaliśmy ogromną presję i zapotrzebowanie ze strony rynku, zwłaszcza na produkty z działu dom i ogród – powiedział Gazecie Narzędziowej właściciel
i założyciel firmy Bel-Pol Leszek Belusiak.Jak powiedział Mirosław Lubarski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu oraz eksportu PSB, w tym roku firma zamierza otworzyć jeszcze piętnaście „Mrówek” (w pierwszej połowie roku otwarto 20). Docelowo, w ciągu kilku najbliższych lat, PSB zamierza dysponować siecią około czterystu „Mrówek” na terenie całego kraju.
Od lewej: Mirosław Lubarski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu oraz eksportu PSB, państwo Belusiakowie, właściciele firmy Bel-Pol
17 lat temu w Busku Zdroju powstała firma PSB (Polskie Składy Budowlane). Dzisiaj to ponad czterysta hurtowni i składów asortymentowych w całej Polsce, które dostarczają wszelkich materiałów i narzędzi niezbędnych dla budowy domów. Równolegle, od ponad dziesięciu lat, PSB tworzy markety Mrówka. To obecnie największa sieć marketów typu „dom i ogród” w Polsce.
Warto tu wspomnieć, że 4 lipca w Osielcu koło Jordanowa w województwie małopolskim uruchomiony został kolejny obiekt otwierający trzecią setkę sieci. W jego skład wchodzą: market „Mrówka” o powierzchni 1300 m kw. dysponujący namiotem ogrodowym, placem ogrodu zewnętrznego, a także hurtownia budowlana (głównie dla wykonawców) obejmująca zarówno materiały ciężkie, jak i wykończeniowe oraz ogród wystawowy (czyli teren, na którym prezentowane są przykładowe rozwiązania architektury otoczenia domu).