Serwis narzędzi spalinowych Makita w Pajmie

Jeśli chcemy, aby narzędzie spalinowe służyło nam wiele lat, musimy odpowiednio się z nim obchodzić. Dlatego ważne jest, aby kupić je w specjalistycznym salonie, w którym poza szeroką ofertą uzyskamy również fachowe doradztwo, a w razie potrzeby – profesjonalny serwis maszyny. O organizacji serwisu narzędzi spalinowych Makity w radomskim Pajmie rozmawiamy z Pawłem Kazimierczakiem – właścicielem firmy, oraz Tomaszem Piskorzem – kierownikiem serwisu.

 

 

Do sieci serwisowej Makity należą firmy dysponujące dużym doświadczaniem technicznym, działające na rynku kilka lub nawet kilkanaście lat. Są to więc podmioty, które

mają i doświadczoną kadrę, i odpowiednie zaplecze. – Pajm istnieje od 1998 r. – informuje Paweł Kazimierczak – Początkowo siedziba przedsiębiorstwa mieściła się w Wierzbicy, radomski salon przy ulicy Kierzkowskiej 2 otworzyliśmy w 2010 r. Swoją ofertę kierujemy do klientów indywidualnych i niewielkich przedsiębiorstw, ale obsługujemy również duże zakłady, a także klientów hurtowych. Naszym atutem jest bardzo szeroki asortyment, duży wybór marek i dostępność produktów właściwie od ręki – dodaje.
Równolegle z działalnością handlową rozwija się tutaj serwis elektronarzędzi. W tej chwili Pajm wykonuje naprawy gwarancyjne lub pogwarancyjne większości marek ze swojej oferty. Od 2010 r. firma jest autoryzowanym serwisem narzędzi spalinowych marki Makita. – W serwisie pracuje czterech mechaników, dwóch w Wierzbicy i dwóch Radomiu – mówi Paweł Kazimierczak. – Są to wykwalifikowani serwisanci z kilkuletnim stażem pracy w firmie, którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach i podnoszą swoje umiejętności. Do dyspozycji mają cały sprzęt niezbędny do naprawy elektronarzędzi i narzędzi spalinowych. Poza standardowym wyposażeniem w naszym warsztacie znajduje się m.in. myjka ultradźwiękowa – urządzenie rzadko spotykane w serwisach, a niezwykle przydatne przy naprawie urządzeń spalinowych. Dzięki niemu jesteśmy na przykład w stanie naprawiać gaźniki, zamiast wymieniać je na nowe. To urządzenie naprawdę spełnia swoje zadanie. Myślę, że doświadczenie i umiejętności naszych pracowników oraz odpowiedni park narzędziowy dają naszym klientom gwarancję najwyższej jakości usług – podkreśla.
Kiedy maszyna trafia do serwisu w Pajmie, jest od razu ewidencjonowana w systemie komputerowym – dzięki temu w każdej chwili można sprawdzić historię jej napraw. – Następnie diagnozujemy problem – mówi Tomasz Piskorz. – Jeżeli naprawa wymaga częściowej odpłatności, to szczegóły ustalamy z klientem telefonicznie. Następnie naprawiamy maszynę. Jeśli potrzebne części mamy w magazynie, naprawa trwa do 48 godz., jeżeli musimy poczekać na zamówione części, serwis przedłuża się o 1-2 dni. Makita realizuje zamówienia na części właściwie od ręki, a my staramy się, aby wszystkie szybko rotujące elementy mieć stale w magazynie, dzięki czemu klienci nie muszą długo czekać na wykonanie usługi. Paweł Kazimierczak zwraca uwagę na fakt, że narzędzia spalinowe Makity są urządzeniami mało awaryjnymi: – Pod warunkiem, oczywiście, że są odpowiednio eksploatowane. Dlatego tak istotne jest, aby kupować tego typu urządzenia w specjalistycznych punktach, gdzie pracownicy dobiorą produkt odpowiedni do potrzeb klienta, poinstruują, jaką mieszankę paliwa zastosować i jak danym narzędziem pracować, aby służyło nam długie lata. Niezwykle istotne jest również przeprowadzenie w serwisie pierwszego uruchomienia maszyny – dodaje.
Właściciele Pajmu kładą duży nacisk na szkolenia pracowników, ich oczkiem w głowie jest również solidność obsługi i wykonywanych napraw. Stosunki zespołu firmy Pajm z klientami to przede wszystkim relacje partnerskie, co przekłada się na zaufanie odbiorców do przedsiębiorstwa. Wszystkie te działania pozwalają firmie bardzo dynamicznie się rozwijać i zdobywają jej coraz większe grono lojalnych klientów.

 

 

 

 

Tomasz Piskorz – kierownik serwisu

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments