SERWIS MARKI PREMIUM OFERTA SERWISOWA FESTOOL W SZCZEGÓŁACH

To, że marka premium musi zachwycać swoich klientów produktami najwyższej jakości, rozumie się samo przez się. Czym jednak byłaby marka premium bez odpowiedniego serwisu?

Nasza odpowiedzialność nie kończy się na doskonałych narzędziach – mówi Jerzy Januszewski, kierownik serwisu Festool Polska.Nasze narzędzia spełniają najwyższe standardy, dlatego każdego dnia utrzymujemy ten poziom również w serwisie, który postrzegamy jako część naszego pakietu produktowego – dodaje.

 

Serwis_01

Serwis Centralny: bezpośrednia naprawa w Festool

Niezawodny serwis naprawczy zawsze był i będzie odgrywał w Festool kluczową rolę.

Projektując nasze elektronarzędzia, staramy się jak najlepiej je przygotować do profesjonalnego użytkowania. Może jednak dojść do sytuacji, w której jakieś urządzenie odmówi posłuszeństwa. Wysyłając uszkodzone narzędzie do naprawy w Festool, możemy mieć pewność, że trafiła w najlepsze ręce – mówi Jerzy Januszewski i dodaje po chwili – W serwisie centralnym Festool doświadczeni i kompetentni specjaliści przeprowadzą naprawę na najwyższym poziomie. To my zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy to urządzenie – to my wiemy najlepiej, jak je naprawić. Jeśli naprawę przeprowadzi Festool, będzie to usługa najwyższej jakości. Klient ma wówczas pewność, że narzędzie jest ponownie doskonale przygotowane do pracy.

 

Dlaczego Serwis Centralny odgrywa tak ważną rolę? Oto przegląd korzyści napraw w Centralnym Serwisie Festool:

  • kontrola ogólnego stanu narzędzia;
  • naprawa na najwyższym poziomie oraz testy naprawionych narzędzi w warunkach rzeczywistych;
  • oryginalne części zamienne i wykwalifikowany personel;
  • urządzenia naprawcze i kontrolne zaprojektowane specjalnie dla Festool;
  • kontrola bezpieczeństwa elektrycznego potwierdzona certyfikatem;
  • sprawdzenie naprawionego narzędzia w praktyce.

Serwis_16

Naprawy w Centralnym Serwisie Festool po upływie gwarancji

Nasza odpowiedzialność nie kończy się na doskonałych narzędziach. Nasza odpowiedzialność nie kończy się również po upływie trzyletniej gwarancji – podkreśla kierownik serwisu. – Nawet najlepszej jakości urządzenie potrzebuje od czasu do czasu serwisu naprawczego, a my zachowujemy najwyższe standardy serwisowe zarówno w trakcie trwania gwarancji, jak i po jej upływie. Rozumiemy naszych klientów i wiemy, jak ważny jest dla nich czas oraz sprawne narzędzie gotowe do pracy, szczególnie podczas realizacji ważnego zlecenia. Nikt wtedy nie może pozwolić sobie na przestoje. W celu skrócenia czasu naprawy wprowadziliśmy dwa nowe rozwiązania: możliwość zlecenia naprawy online oraz naprawę do 300 PLN brutto bez konieczności potwierdzania kosztorysu. Oznacza to, że jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 300 PLN brutto, realizujemy ją automatycznie, bez straty czasu na wysyłanie kosztorysu i oczekiwanie na jego akceptację – dodaje Jerzy Januszewski. – Zlecenie naprawy online działa szybko, łatwo i wygodnie. Klient realizuje je poprzez osobiste konto myFestool, a narzędzie jest odbierane przez kuriera z dowolnie wybranego miejsca, np. z placu budowy czy warsztatu. W momencie, gdy jest ponownie gotowe do pracy, dostarczamy je pod wskazany adres wraz z sześciomiesięczną rękojmią na zakres wykonanych prac – dodaje Januszewski. Bardzo praktyczną usługą przy zleceniu naprawy online jest również to, że Festool na bieżąco informuje klienta o aktualnym statusie naprawy przez SMS lub e-mail. Festool zapewnia, że wszystkie naprawione urządzenia opuszczają serwis w nienagannym stanie technicznym i są bezpieczne. Więcej informacji na temat serwisu Festool można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis

 

Serwis_09
Do 30.06.2018 Festool oferuje 10% rabatu na naprawę pogwarancyjną, zgłoszoną za pośrednictwem portalu myFestool-NAPRAWA ONLINE. Kupon dostępny jest na stronie: www.festool.pl/o-nas/aktualności.

PW (Festool)
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments