SERWIS FESTOOL – WIĘCEJ NIŻ NAPRAWA
Festool, to nie tylko niezawodne narzędzia, ale szeroki bezpłatny pakiet usług dodatkowych oferowany klientom w ramach Gwarancji all-inclusive, a także profesjonalna obsługa również po zakończeniu gwarancji.
Narzędzia dla fachowców, serwis dla wymagających
Festool produkuje narzędzia od ponad 95 lat i doskonale zdaje sobie sprawę z wyzwań, z jakimi zmagają się rzemieślnicy różnych branż w swojej codziennej pracy. “Profesjonalne narzędzie, to nic innego jak przedłużenie rąk do pracy naszych fachowców, a jak dobrze wiemy nic bardziej nie frustruje, jak niemożność
wykonania konkretnej pracy” – mówi Łukasz Buś, kierownik działu serwisu w Festool Polska. -Dostarczanie doskonałych narzędzi to jeden z priorytetów Festool, kolejnym zadaniem, które stawiamy sobie jako marka premium, to opieka nad użytkownikami narzędzi Festool, którzy nam zaufali. Jeżeli kupujesz narzędzia Festool otrzymujesz w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość naszego sprzętu. Innymi słowy jesteśmy zadowoleni tylko wtedy, gdy Ty jesteś zadowolony.Zlecenie naprawy przez konto MyFestool
Jeżeli Twoje narzędzie odmówi posłuszeństwa, a Ty zlecisz jego naprawę online za pośrednictwem konta MyFestool, to odbierzemy je od Ciebie i naprawimy, w jak najkrótszym czasie. Zazwyczaj narzędzie przebywa w naszym serwisie tylko 1 dzień, po czym odsyłamy je pod wskazany adres. Dlaczego tak robimy? Bo wiemy, że każdy dzień przestoju to Twój stracony czas i pieniądze. Zależy nam, żebyś mógł skupić się na tym co najważniejsze, czyli na swojej pracy. Dzięki zleceniu naprawy online, informacja trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, a my możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym. Wybierając formę zgłoszenia naprawy online, za pośrednictwem konta MyFestool, masz pewność, że narzędzie trafi z powrotem do Ciebie bez niepotrzebnej zwłoki.
Gwarancja all-inclusive
Gdy narzędzie trafia w ręce fachowca, chcemy aby wiedział, że zawsze może na nas polegać, dlatego dajemy mu możliwość skorzystania z bezpłatnych usług w ramach Gwarancji all-inclusive, mówi Paulina Wróbel, kierownik marketingu i szkoleń w Festool Polska. Wystarczy, że zakupione narzędzie zostanie zarejestrowane, w ciągu 30 dni od zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja jest prosta i zajmuje zaledwie kilka minut, a korzyści są ogromne. Gwarancja all-inclusive, to bezpłatne naprawy wraz z wymianą części eksploatacyjnych, takich jak np. szczotki węglowe, czy łożyska co oznacza, że przez 3 lata od zakupu klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Ważnym elementem gwarancji jest również bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży. Zdarza się, że firmy tracą wszystkie narzędzia właśnie z powodu kradzieży, co często uniemożliwia im funkcjonowanie i wywiązanie się z zawartych umów. Dzięki ubezpieczeniu, w bardzo szybkim czasie nasz klient otrzymuje od nas nowe narzędzia, a za każde z nich, przy odbiorze płaci jedynie 560 złotych. To rozwiązanie uratowało już niejedno zlecenie – dodaje Wróbel. Równie ważna jest nasza gwarancja dostępności części zamiennych przez 10 lat od zakończenia produkcji narzędzia. Pozwala, to znacznie wydłużyć życie narzędzia. Gdyby jednak okazało się, że z jakiegoś powodu nie możemy dotrzymać tej obietnicy to klient otrzymuje nowe narzędzie, całkowicie bezpłatnie. Zupełnie niespotykane dla branży elektronarzędzi jest także to, w jaki sposób Festool gwarantuje m.in. wytrzymałość oferowanych akumulatorów. Przykład? Jeżeli okaże się, że pojemność jego akumulatora spadła poniżej 70% (w czasie 3-letniego okresu ochronnego), wtedy Serwis Festool bezpłatnie wymieni akumulator na nowy. Aby posiadać wszystkie powyższe korzyści należy, jednak pamiętać o rejestracji
narzędzi, w ciągu 30 dni od daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja, może być dokonana tylko i wyłącznie przez właściciela narzędzia, po uprzednim założeniu konta w MyFestool.