SERWIS FESTOOL – WIĘCEJ NIŻ KOMPLEKSOWA NAPRAWA

Festool oferuje nie tylko doskonałe produkty, ale także serwis na najwyższym poziomie. Aby w przypadku naprawy nie narażać klientów na przedłużający się brak odpowiednich narzędzi, serwisanci z Festool pracują na pełnych obrotach: niezawodnie i szybko – a przez pierwsze trzy lata naprawy wykonywane są całkowicie bezpłatnie. Oprócz profesjonalnie świadczonych napraw, Festool oferuje szeroki wachlarz usług, które pozwalają na optymalne zabezpieczenie klientów po zakupie narzędzi.

Oferta usług serwisu Festool daje klientom pewność, że zawsze mogą liczyć na naszą pomoc – w każdej sytuacji, niezależnie od tego, czy chodzi o pracę na placu budowy, czy w warsztacie. Nasz serwis obejmuje obecnie cztery

pakiety usług – wyjaśnia Łukasz Buś, kierownik serwisu w firmie Festool. – W jego skład wchodzą: ‚gwarancja all-inclusive‘*, osobisty obszar online „MyFestool”, infolinia „Halo Festool!”, przez którą klienci mogą zwracać się ze wszystkimi pytaniami i wątpliwościami osobiście do przedstawicieli firmy Festool, a także „kompleksowa naprawa”. Niezawodność jest przy tym dla nas priorytetem.

Serwis bez kompromisów

Narzędzia Festool działają niezawodnie nawet w najtrudniejszych warunkach, dlatego konieczność przeprowadzenia konserwacji lub naprawy zdarza się stosunkowo rzadko. Jeśli jednak wystąpi, należy skontaktować się z pracownikami serwisu Festool. Dysponują oni bowiem największą wiedzą o narzędziach Festool, a naprawa przeprowadzana jest przez kompetentnych i doświadczonych serwisantów. Ponadto w serwis Festool dysponuje wszelkimi urządzeniami niezbędnymi do sprawdzenia, montażu oraz regulacji narzędzi. – Oprócz tego korzystamy wyłącznie z oryginalnych części zamiennych, które są oczywiście dostępne od ręki. Serwis Festool obejmuje nie tylko właściwą naprawę, lecz także kompleksowy przegląd narzędzi. „Podczas ‚kompleksowej naprawy‘ nie ograniczamy się jedynie do naprawy urządzenia – podkreśla Łukasz Buś. – Kiedy narzędzie już do nas trafia, poddane zostaje obszernej i gruntownej analizie oraz kontroli. Nasi serwisanci zajmują się nie tylko doprowadzaniem maszyn do stanu idealnego, lecz przeprowadzają także elektroniczną kontrolę bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie potwierdzają jej wynik odpowiednim certyfikatem. Po przeprowadzeniu naprawy na wykonany zakres prac klient otrzymuje 12-miesięczną gwarancję. Zlecenia napraw uszkodzonych narzędzi można składać przez całą dobę w łatwy i szybki sposób za pośrednictwem osobistego konta internetowego nMyFestool. Usługa naprawy online obejmuje bezpłatny transport, jest szybka, umożliwia odbiór w wybranym przez Klienta miejscu, zapewnia też możliwość nadania przesyłki w dniu zgłoszenia naprawy w punktach UPS Access Point. Natomiast realizacja naprawy w serwisie Festool następuje zwykle w ciągu 48 godzin. Podczas trwania czynności serwisowych klient otrzymuje regularne informacje na temat statusu naprawy w formie wiadomości e-mail lub SMS.

Kompleksowa naprawa przez 3 lata**

W ciągu pierwszych trzech lat klient ma prawo do korzystania z pełnej gwarancji, która chroni go przed ponoszeniem kosztów napraw. Ten wyjątkowy serwis gwarancyjny jest aktywny w Festool od samego początku, od momentu nabycia narzędzia i dotyczy każdego nowo zakupionego narzędzia, a także ładowarek i akumulatorów. Jedyny warunek: w celu uzyskania gwarancji all-inclusive* narzędzie należy zarejestrować w ciągu 30 dni od momentu zakupu. – W trakcie trwania okresu gwarancji (przez pierwsze 3 lata) naprawa narzędzi w serwisie Festool jest całkowicie bezpłatna – wyjaśnia Łukasz Buś. – Zasada ta dotyczy również wszystkich części zamiennych, a także akumulatorów oraz ładowarek.
Rejestrując swoje urządzenie w Gwarancji all-inclusive* użytkownicy otrzymują także prawo do korzystania z dodatkowych przywilejów – wymiana w przypadku kradzieży zapewnia możliwość otrzymania nowego produktu w razie kradzieży w ciągu trzech pierwszych lat. Po wpłaceniu wkładu własnego w wysokości 400 zł brutto klient otrzymuje w zamian nowe urządzenie. Usługa oryginalne części zamienne gwarantowane to dla klienta pewność, iż nawet w przypadku zakończenia produkcji urządzenia wszystkie części zamienne będą dostępne w

firmie Festool jeszcze przez co najmniej 10 lat. Jeśli dotrzymanie tej obietnicy okaże się niemożliwe, klient otrzyma w zamian bezpłatnie nowe urządzenie. Oprócz tego w ramach Gwarancji all-inclusive* klienci mają prawo do zwrotu pieniędzy, jeśli nie będą zadowoleni z urządzenia podczas codziennej pracy i zwrócą je do dystrybutora w ciągu 15 dni od daty zakupu. Dzięki rejestracji produktu do Gwarancji all-inclusive nowe urządzenie objęte jest więc kompleksową ochroną przez pierwsze trzy lata od daty zakupu.

opr. HB

* Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool zakupionych od dnia 06.03.2013 i zarejestrowanych w ciągu 30 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki serwisu Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/serwis

** Kompleksowa naprawa gratis dotyczy także akumulatorów i ładowarek, jednak nie obejmuje pozostałego wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych, samodzielnie zdemontowanych urządzeń oraz uszkodzeń wynikających z użycia niezgodnego z przeznaczeniem, użycia nieoryginalnych części oraz stałego użytkowania powodującego silne zużycie eksploatacyjne przy trwałym, ponadprzeciętnym obciążeniu urządzenia.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments