Serwis Festool rozdaje czapki za zlecenie naprawy narzędzi pogwarancyjnych
W okresie zimowo-świątecznym potrzebujemy więcej spokoju i ciepła. Aby nie martwić się o ciągłość pracy warto dbać o narzędzia. Dlatego Festool Polska wprowadza promocję, która pozwoli sprzętom klientów na regenerację. Po naprawie narzędzie wróci do właściciela z prezentem. Zimowa promocja z pewnością przyciągnie uwagę rzemieślników, profesjonalistów i majsterkowiczów. Każdy klient, który zleci płatną naprawę narzędzia w Centralnym Serwisie Festool od 6 do 24 grudnia, razem z naprawioną maszyną otrzyma ciepłą czapkę Festool z pomponem.
Dlaczego warto skorzystać z promocji?
• Profesjonalny serwis: Centralny Serwis Festool to gwarancja fachowej naprawy narzędzi. Doświadczeni mechanicy korzystają tylko z oryginalnych części. Przeglądu maszyn dokonują
przy użyciu unikalnego systemu diagnostycznego Festool.
• Bezpieczeństwo: Regularny przegląd narzędzi to gwarancja bezpiecznej pracy. Serwis Festool sprawdza stan techniczny, wymienia zużyte części i dostosowuje narzędzie do potrzeb klientów aktualizując oprogramowanie. Festool wystawia także Certyfikat Bezpieczeństwa Elektrycznego. Dodatkowo wszystkie płatne naprawy objęte są 12-miesięczną gwarancją.
• Oszczędność czasu: Zlecenie naprawy online to szybki i wygodny sposób na zgłoszenie sprawy. Pozwala to oszczędzić czas na osobiste wizyty w serwisie. Narzędzie wraca w idealnym stanie już po 3 dniach!
• Dodatkowe korzyści i świąteczna atmosfera: Promocja trwa w okresie zimowym, więc to doskonały czas, by zadbać o swoje narzędzia i zapewnić sobie spokój w tym okresie. Czapka to nie tylko przydatny w tym czasie prezent, ale także wyraz wdzięczności za zaufanie do marki Festool.
Jak to działa?
1. Logowanie do konta MyFestool – należy wejść na stronę www.festool.pl lub do aplikacji Festool i zalogować się na swoje konto. Jeśli jeszcze go się nie ma, to teraz jest najlepszy moment, aby je założyć!
2. Zlecenie naprawy online – należy wybrać narzędzie, które chce się wysłać do serwisu, a następnie kliknąć „Zleć naprawę”. To proste i wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas.
3. Wypełnienie zgłoszenia – w polu „Opis usterki” należy wpisać powód, dla którego chce się wysłać narzędzie do Serwisu Festool. Może to być konkretna usterka, ale także przegląd maszyny.
Po zleceniu naprawy online, Festool zajmie się przeglądem lub naprawą narzędzia. Każdy uczestnik promocji otrzyma bezpłatnie czapkę z logo Festool.
Promocja trwa od 6 do 24 grudnia 2024 r. Regulamin promocji dostępny jest na stronie Festool. Promocją objęte są naprawy płatne narzędzi, którym upłynął okres Gwarancji All-Inclusive. Zobacz też.: https://www.festool.pl/serwis/konto-klienta-festool
FESTOOL