SERWIS FESTOOL – JAKOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW

Sprawnie działające i niezawodne narzędzia to podstawa wszelkich prac budowlanych. Jednak nawet najlepsza maszyna, nawet narzędzie najwyższej klasy potrzebuje czasami naprawy, przeglądu czy wymiany części. Wtedy rzemieślnicy oczekują szybkiego, praktycznego i kompleksowego serwisu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Festool oferuje szeroki wachlarz usług serwisowych, który w pełni zabezpiecza klienta po zakupie narzędzia.

 

Oferta usług serwisu Festool daje klientom pewność, że zawsze mogą liczyć na fachową pomoc w każdej sytuacji, niezależnie od tego, czy chodzi o pracę na placu budowy, czy też w warsztacie. – Nasz serwis obejmuje obecnie cztery pakietu usług – wyjaśnia Jens Graner, szef Centralnego Serwisu Festool. – W jego skład

wchodzą Gwarancja all-inclusive, osobiste konto klienta My Festool, infolinia Halo Festool! oraz kompleksowa naprawa.

 

Serwis bez kompromisów

Nawet w przypadku w pełni właściwej obsługi elektronarzędzi może zdarzyć się tak, że konieczna będzie ich naprawa. – Naszym klientom zalecamy, aby naprawę i konserwację swoich elektronarzędzi zlecali bezpośrednio nam. Dysponujemy bowiem największą wiedzą w zakresie naszych narzędzi, a naprawa przeprowadzana jest przez kompetentnych i doświadczonych serwisantów. Ponadto w naszym specjalistycznym warsztacie dysponujemy wszelkimi urządzeniami niezbędnymi do sprawdzenia stanu narzędzia, montażu części oraz regulacji urządzenia. Oprócz tego korzystamy wyłącznie z oryginalnych części zamiennych, które są oczywiście dostępne od ręki – wyjaśnia Jens Graner. Serwis Festool obejmuje nie tylko właściwą naprawę, lecz także kompleksowy przegląd narzędzi. – Podczas kompleksowej naprawy nie ograniczamy się jedynie do naprawy urządzenia – podkreśla Jens Graner. – Kiedy narzędzie już do nas trafia, poddane zostaje obszernej, gruntownej analizie i kontroli. Nasi serwisanci zajmują się nie tylko doprowadzeniem narzędzi do stanu idealnego, lecz przeprowadzają także elektroniczną kontrolę bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, a następnie potwierdzają jej wynik odpowiednim certyfikatem. Po przeprowadzeniu naprawy na wykonany zakres prac klient otrzymuje 12-miesięczną gwarancję. Zlecenia napraw uszkodzonych narzędzi można składać przez całą dobę w łatwy i szybki sposób za pośrednictwem osobistego konta internetowego MyFestool. Usługa obejmuje bezpłatny transport, natomiast realizacja naprawy w warsztacie Festool następuje zwykle w ciągu 48 godz., a nierzadko nawet szybciej. Podczas trwania czynności serwisowych klient otrzymuje regularne informacje na temat statusu naprawy w formie wiadomości e-mail lub SMS.

Nasz rozmówca: Jens Graner – szef Centralnego Serwisu Festool

Gwarancja: brak kosztów przez pierwsze trzy lata

Jeszcze ciekawszą usługą firmy Festool jest wyjątkowa oferta serwisowa – bezpłatna kompleksowa naprawa. W ciągu pierwszych trzech lat klient ma prawo do korzystania z pełnej gwarancji, która chroni go przed ponoszeniem kosztów napraw. Ten wyjątkowy serwis gwarancyjny jest aktywny od samego początku, od momentu nabycia narzędzia i dotyczy każdego nowo zakupionego narzędzia. Jedyny warunek, który musi spełnić klient, jest taki, że należy zarejestrować narzędzie w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. – W trakcie trwania okresu gwarancji naprawa narzędzi w Serwisie Festool jest całkowicie bezpłatna – wyjaśnia Jens Graner. – Zasada dotyczy również wszystkich części zamiennych, a także akumulatorów i ładowarek.

Rejestrując swoje urządzenie w Gwarancji all-inclusive, użytkownicy otrzymują także prawo do korzystania z dodatkowych przywilejów: wymiana w przypadku kradzieży zapewnia możliwość otrzymania nowego produktu w razie kradzieży w ciągu pierwszych trzech lat. Po wpłaceniu wkładu własnego w wysokości 400 zł brutto klient otrzymuje w zamian nowe urządzenie. – Usługa, którą nazywamy, gwarancją oryginalnych części zamiennych to dla klienta pewność, że nawet w przypadku zakończenia produkcji narzędzia wszystkie części zamienne będą dostępne w Festool jeszcze przez co najmniej 10 lat – podkreśla Jens Graner. – Jeśli dotrzymanie tej obietnicy okaże się niemożliwe, klient otrzyma w zamian bezpłatnie nowe urządzenie. Oprócz tego w ramach Gwarancji all-inclusive

klienci mają prawo do zwrotu pieniędzy, jeśli nie będą zadowoleni z narzędzia podczas codziennej pracy i zwrócą je do dystrybutora w ciągu 15 dni od daty zakupu. – Dzięki rejestracji produktu do Gwarancji all-inclusive Twoje nowe narzędzie objęte będzie kompleksową ochroną przez pierwsze trzy lata od daty zakupu. Nasz serwis to Twój sukces! – konkluduje Jens Graner.

pins

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments