Serwis Festool – bezpłatny pakiet usług
Serwis Festool oferuje bezpłatny pakiet usług dla wszystkich swoich klientów w ramach Gwarancji all-inclusive.
Serwis Festool dla wymagających
Regularne przeglądy na wypadek trudności oraz naprawa narzędzi, to nieodzowny element pracy każdego specjalisty, który oczekuje szybkiego i kompleksowego serwisu. Festool dostarcza elektronarzędzia od ponad 95 lat i jest w pełni świadomy z wyzwań, z jakimi zmagają się rzemieślnicy w swojej codziennej pracy. Dostarczanie niezawodnych narzędzi to jeden z priorytetów Festool. Równie ważnym zadaniem jest opieka nad użytkownikami narzędzi, którzy zaufali marce. Jeżeli dokonuje się zakupu elektronarzędzia Festool, dostaje się w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość nabytego sprzętu.
Innymi słowy marka Festool osiąga sukces tylko wtedy, gdy klient jest zadowolony z jej produktów.Troska marki Festool o klientów nie kończy się jednak wraz ze sprzedażą narzędzia, ona wtedy dopiero się zaczyna. Dzieje się tak, dzięki bezpłatnym usługom w ramach Gwarancji all-inclusive, doradztwie technicznym oraz licznym szkoleniom.
Zlecenie naprawy online przez konto MyFestool
Jeśli elektronarzędzie Festool odmówi współpracy lub wymaga wymiany jednej z części, a użytkownik zleci jego naprawę online za pomocą konta MyFestool, to serwis Festool odbierze je i naprawi tak szybko, jak tylko możliwe. Zazwyczaj narzędzie spędza w serwisie 1 dzień, po czym jest odsyłane je pod wskazany adres – serwis Festool bowiem wie, że każdy dzień zwłoki w pracy, to przez klienta stracony czas i pieniądze, a marce Festool zależy na tym, żeby użytkownik mógł wrócić do pracy jak najszybciej.
Gdy użytkownik wybierze formę zgłoszenia naprawy za pośrednictwem konta MyFestool, jego zgłoszenie trafia do serwisu Festool szybciej niż samo narzędzie. Dzięki temu może on zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym, a użytkownik ma pewność, że narzędzie dotrze z powrotem do niego bez niepotrzebnej zwłoki.
Gwarancja all-inclusive
Daje niezliczone możliwości usług serwisowych. Wystarczy, że zakupione narzędzie zostanie zarejestrowane w ciągu 30 dni od zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja jest bardzo prosta i zajmuje nie więcej niż kilka minut. Czas gwarancji wynosi 3 lata, przez które klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Kluczowym elementem gwarancji jest również bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży. Zdarza się, że w wyniku kradzieży firmy tracą wszystkie narzędzia niezbędne do pracy, co często uniemożliwia im funkcjonowanie oraz wywiązanie się z zawartych umów. Dzięki ubezpieczeniu Festool w bardzo szybkim czasie klient otrzymuje całkowicie nowe narzędzia, a za każde z nich, przy odbiorze płaci jedynie 560 złotych. Równie istotna jest gwarancja dostępności części zamiennych przez okres 10 lat od zakończenia produkcji narzędzia. Gdyby jednak okazało się, że z jakiegoś powodu marka Festool nie może dotrzymać tej obietnicy, to w takim wypadku klient całkowicie bezpłatnie otrzymuje od niej nowe narzędzie. Niespotykane w branży elektronarzędzi jest również to, w jaki sposób Festool gwarantuje m.in. wytrzymałość oferowanych akumulatorów. Jeżeli pojemność akumulatora spadła poniżej 70% (w czasie 3-letniego okresu ochronnego), wtedy Serwis Festool bezpłatnie wymieni akumulator na nowy. Aby posiadać wszystkie powyższe korzyści należy, jednak pamiętać o rejestracji narzędzi w ciągu 30 dni od daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Rejestracja, może być dokonana tylko i wyłącznie przez właściciela narzędzia, po uprzednim założeniu konta w MyFestool.
Letnia promocja serwisowa z atrakcyjnymi prezentami
Jeśli elektronarzędzie Festool wymaga serwisu, korzystnie zlecić naprawę za pośrednictwem konta MyFestool i odbrać prezent. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy zalogować się do konta MyFestool, a następnie wybrać zarejestrowane narzędzie, które wymaga serwisu i wypełnić zgłoszenie. Promocja trwa od 1 lipca do 30 września
lub do wyczerpania zapasów. Regulamin promocji oraz więcej informacji na temat serwisu można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis.opr.HB