SERVICE all-inclusive

SERVICE all-inclusive to nowa koncepcja serwisowa marki Festool. Podnosi ona wysoko poprzeczkę serwisową dla konkurencyjnych producentów. – Chcemy zawsze oferować najlepsze produkty i serwis – tak komentuje wprowadzenie nowej koncepcji serwisu Janek Jaspaert, szef Międzynarodowego Serwisu Festool

 

 

Wyobraźmy sobie, że kupujemy elektronarzędzie i nie będziemy ponosili kosztów żadnych napraw, nie ważne jest, czy chodzi o wymianę szczotek, łożysk, akumulatorów czy innych części zużywających się. I tak przez najbliższe 3 lata. Wyobraźmy też sobie sytuację, w której nasze wymarzone narzędzie zostało

skradzione z placu budowy, warsztatu lub samochodu, a my otrzymujemy od Festool nowe urządzenie. Wyobraźmy sobie, że możemy zwrócić zakupione elektronarzędzie, które niestety nie spełnia naszych oczekiwań lub nie pasuje do pracy, którą wykonujemy. Brzmi to jak utopia, ale jednak nią nie jest, od kwietnia bowiem wszystkie elektronarzędzia Festool zostaną objętę pakietem usług dodatkowych SERVICE all-inclusive.

SERVICE all-inclusive to przepis na sukces
Oferowany pakiet zawiera zestaw usług serwisowych, które bezpłatnie połączone są z każdym narzędziem Festool. Aby móc czerpać korzyści z SERVICE all-inclusive, wystarczy jedynie zarejestrować maszynę online. – Chcemy być najlepsi i dlatego oferujemy nie tylko bardzo dobre produkty, lecz także perfekcyjny serwis – podkreśla Janek Jaspaert, kierownik Serwisu Międzynardowego Festool, widząc w nowych usługach ponadnormatywne korzyści dla klientów oraz wzrost zadowolenia z marki Festool.
Międzynarodowe badania pokazały, że Festool nie myli się w swoich założeniach. 5000 badanych przez firmę respondentów odpowiedziało bowiem, że dodatkowe usługi są istotnym czynnikiem wpływającym na przynależność zakupionego produktu do marki premium. Nowy SERVICE all-inclusive został stworzony na podstawie wiedzy i wieloletnich doświadczeń rzemieślników.

36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami napraw
Jedną z usług serwisowych jest 36-miesięczna gwarancja ochrony przed kosztami, a więc kupujący nie musi się już martwić o uciążliwe kosztorysy i rachunki napraw przez najbliższe 3 lata. To pierwszy raz, kiedy firma oferuje bezpłatny serwis wszystkich części zamiennych, takich jak np. szczotki węglowe, łożyska kulkowe oraz akumulatory. Bezpłatny jest również transport maszyny do serwisu i z powrotem do klienta za pomocą poczty kurierskiej.
Ubezpieczenie od kradzieży
To kolejna zaleta. Usługą tą Festool wyróżnia się na tle standardowych ubezpieczeń, które obejmują swoją ochroną tylko przypadki kradzieży z warsztatu. Firma oferuje 36-miesięczne ubezpieczenie od kradzieży, przy udziale własnym w szkodzie wynoszącym 400 brutto PLN, w tym również w przypadkach kradzieży z placu budowy i samochodu.

Satysfakcja lub zwrot pieniędzy
Kolejną usługą jest satysfakcja lub zwrot pieniędzy. Daje ona możliwość testowania narzędzia przez 15 dni w naturalnych warunkach warsztatu lub placu budowy, itp. W razie niezadowolenia daje ona możliwość zwrotu maszyny i kosztów zakupu.

10 letnia gwarancja dostępności części zamiennych
Na koniec Festool oferuje 10-letnią gwarancję dostępności części zamiennych, a w przypadku ich braku daje bezpłatnie nowe urządzenie w zamian. Dzięki temu wszystkie zakupy narzędzi Festool są bezpieczną inwestycją w długim okresie czasu.

SERVICE konsekwencją filozofii firmy
Teraz Festool zaczyna mocniej koncentrować się na usługach serwisowych niż dekadę wcześniej. – Jako lider w swojej branży w 1999 r. wprowadziliśmy gwarancję 1+2, a dzięki „SERVICE all-inclusive” rozpoczynamy wdrażanie całkiem nowych standardów serwisowych – podkreśla Janek Jaespert. – Prezentowane usługi Festool są kamieniem milowym w dotychczasowych ofertach serwisowych. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić naszych klientów, że narzędzia Festool to nie tylko bezpieczna inwestycja, ale i długoterminowa korzyść. Więcej informacji na stronie www.festool.pl/serwis

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments