PSB partnerem strategicznym akcji MOC POLSKICH ŚWIĄT

Grupa PSB, największa sieć polskich hurtowni budowlanych, włączyła się do akcji MOC POLSKICH ŚWIĄT. W ramach strategicznego partnerstwa PSB ufunduje materiały budowlane do remontów placówek wyłonionych podczas trwającego głosowania internetowego. Kampania społeczna zorganizowana przez markę Celma, jedynego polskiego producenta elektronarzędzi, rozpoczęła się pod koniec listopada tego roku i potrwa aż do Wigilii.

 

Polskie Składy Budowlane SA uzyskały status partnera strategicznego akcji charytatywnej MOC POLSKICH ŚWIĄT. W ramach nawiązanej współpracy spółka przekaże organizatorom materiały budowlane niezbędne do wykonania remontów placówek. Na stronie internetowej www.celmapomaga.pl, gdzie trwa głosowanie Internautów, oficjalnie pojawił się już logotyp

PSB. Na profilu akcji na portalu Facebook.com zostanie ogłoszony Dzień Partnera, podczas którego będzie można uzyskać szczegółowe informacje na temat rozpoczętej współpracy.

Akcja Celma rozpoczęła się od wyłonienia najbardziej potrzebujących placówek charytatywnych bądź oświatowych, których budynki wymagają renowacji, lecz z uwagi na brak środków nie mogą liczyć na remont lub modernizację w najbliższym czasie. Od 26 listopada br. można oddać swój głos na wybrany projekt. Głosowanie zakończy się w Wigilię. To właśnie wtedy poznamy placówkę, która w ocenie Internautów najbardziej zasługuje na remont wykonany przez pracowników Celma przy użyciu narzędzi marki oraz materiałów, które dostarczy partner akcji – Grupa PSB.

Remont wybranego w głosowaniu budynku rozpocznie się w przyszłym roku. Planowana data jego zakończenia to koniec czerwca 2013 r.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments