PSB Mrówka otworzyła 400. sklep w Polsce
Grupa PSB zrealizowała kolejny ważny etap ekspansji – w sobotę, 23 sierpnia w Łęczycy (woj. łódzkie) uruchomiono 400. sklep sieci Mrówka. Jubileuszowa placówka powstała przy ul. Tumskiej 3 i prowadzona jest przez rodzinną firmę Weles, która wcześniej z sukcesem zarządzała marketem w Poddębicach.

Jubileuszowe otwarcie w Łęczycy
Jeszcze kilka miesięcy temu przedstawiciele Grupy PSB zapowiadali, że 400. sklep Mrówka to tylko kwestia czasu. Teraz zapowiedź stała się faktem – Łęczyca dołączyła do mapy lokalizacji sieci. Nowa placówka jest prowadzona przez rodzinę
Luźnych, wieloletnich partnerów Grupy, którzy konsekwentnie rozwijają działalność w modelu franczyzowym. Otwarcie w Łęczycy to kolejny przykład realizacji strategii ekspansji, która zakłada dynamiczny rozwój sieci w miastach powiatowych i średnich miejscowościach.
Wartości i model partnerski
– 400 sklepów Mrówka to efekt lat systematycznej pracy i silnych relacji z lokalnymi partnerami – komentuje Anna Kamińska, Członek Zarządu Grupy PSB Handel S.A. – Cieszy mnie szczególnie to, że rozwój sieci opiera się na wartościach, które od początku są dla nas kluczowe: zaufaniu, przedsiębiorczości i dbałości o lokalne potrzeby. Nowy sklep w Łęczycy wpisuje się w założenia modelu partnerskiego, który Grupa PSB rozwija z powodzeniem od ponad dwóch dekad. Centrala dostarcza know-how, systemy, marketing i dostęp do szerokiego portfolio produktów, a lokalni przedsiębiorcy – znajomość rynku i osobiste zaangażowanie. To połączenie okazuje się jednym z najbardziej efektywnych w polskim handlu detalicznym.
PSB Mrówka to obecnie największa polska sieć marketów typu „dom i ogród”. Działa już w ponad 70% powiatów w Polsce. Sklepy prowadzone są przez niezależnych przedsiębiorców, którzy korzystają ze wsparcia centrali – w zakresie know-how, logistyki, IT, marketingu oraz oferty towarowej.

Oferta nowego marketu
Placówka w Łęczycy została przygotowana zgodnie z najnowszymi standardami sieci. Klienci znajdą tam szeroki wybór produktów remontowo-budowlanych, dekoracyjnych i ogrodniczych. Powstały również strefy tematyczne dla różnych grup odbiorców – od majsterkowiczów, po właścicieli domów i ogrodów.
Kierunki dalszego rozwoju
Grupa PSB zapowiada, że na liczbie 400. Mrówek nie zamierza poprzestać. W planach są kolejne otwarcia – zarówno w klasycznym formacie Mrówki, jak i w mniejszych konceptach Mini-Mrówka oraz Mrówka Express, dopasowanych do lokalnych rynków.
– 400 to nie koniec, to kolejny etap – podkreśla Anna Kamińska. – Wiemy, że polski rynek DIY wciąż ma potencjał, szczególnie poza dużymi miastami. Dlatego będziemy dalej rozwijać sieć, stawiając na różnorodne formaty i jakość obsługi. PSB Mrówka to dziś nie tylko marka – to ekosystem lokalnych przedsiębiorców, klientów i zaufania budowanego latami. A liczba 400? To tylko kolejny krok na dłuższej drodze.
opr. HB (mat. Grupy PSB)