Proma Polska – mocni w serwisie

Każdy właściciel maszyny przeznaczonej do obróbki drewna czy metalu staje w pewnym momencie przed koniecznością skorzystania z oferowanej przez producenta obsługi serwisowej. Zamówienie zużywającego się naturalnie podzespołu, awaria newralgicznej części urządzenia czy po prostu potrzeba skorzystania z doradztwa technicznego to ważne elementy wpływające na funkcjonowanie posiadanego parku maszynowego.

 

 

Spółka Proma Polska już od 12 lat nieprzerwanie oferuje wysokiej jakości urządzenia, które stosowane są zarówno w warsztatach domowych czy rzemieślniczych, jak oraz całego szereg użytkowników profesjonalnych. Szerokie grono odbiorców i tysiące urządzeń marki Proma stosowanych w różnych zakładach z

wielu branż wiąże się bezpośrednio z koniecznością zapewnienia profesjonalnej obsługi serwisowej. Od początku obecności na polskim rynku, jako jeden z pierwszych producentów maszyn do obróbki drewna i metalu spółka oferuje konsumentom pełną 3-letnią gwarancję na wszystkie produkty marki Proma. Nie ma przy tym znaczenia, czy urządzenie nabywane jest przez firmę (faktura VAT), czy przez użytkownika końcowego nieprowadzącego działalności gospodarczej (zakup na paragon). Dzięki temu każdy kupujący może być pewien, że aż przez 36 miesięcy od momentu zakupu urządzenie, którego jest właścicielem, będzie objęte rzetelną i należytą obsługą posprzedażową.
Ważnym czynnikiem wpływającym na jakość świadczonego serwisu gwarancyjnego jest szybkość reakcji na zgłoszoną usterkę. Serwis Proma Polska działa nie tylko stacjonarnie, ale także wyjazdowo, co pozwala na dotarcie do każdego klienta w każdym miejscu Polski. Jedynym wymogiem w przypadku urządzeń wielkogabarytowych, takich jak tokarki, frezarki czy wiertaki kolumnowe z mechanicznym posuwem jest przesłanie do serwisu wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego. W ciągu kilku dni roboczych, po uprzednim kontakcie ze strony producenta i uzgodnieniu dokładnego terminu, wykwalifikowany serwisant dokonuje naprawy urządzenia bezpośrednio u użytkownika. Wartym podkreślenia jest fakt, że wszystkie koszty uzasadnionej reklamacji, włącznie z dojazdem serwisanta, ponosi producent. Natomiast obsługa gwarancyjna urządzeń, których waga całkowita nie przekracza 130 kg, odbywa się w systemie door-to-door, gdzie zarówno przesłanie urządzenia do serwisu, jak i z serwisu odbywa się na koszt Proma Polska. Dokładne dane dotyczące aktualnego operatora logistycznego, jak i szczegółów dotyczących działania serwisu dostępne są na oficjalnej witrynie internetowej www.promapl.pl.
Kolejnym godnym podkreślenia faktem jest posiadanie własnego działu serwisu, który w przypadku marki Proma zlokalizowany jest w centrali spółki we Wrocławiu. Wieloletnie doświadczenie branżowe i podnoszenie kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach pozwalają serwisantom na oferowanie najwyższej jakości wiedzy, która wpływa bezpośrednio na poprawę kontaktów z partnerami handlowymi i konsumentami. Własny warsztat obróbki skrawaniem jest natomiast gwarantem stałej dostępności części zamiennych, ulepszania produktu i dostosowywania go do potrzeb klienta. Nie bez znaczenia dla zapewnienia najwyższej jakości jest również tzw. przegląd zerowy. Stanowi on podstawę sprzedaży każdej maszyny i realizowany jest przed wysyłką towaru. Podczas przeglądu urządzenie przechodzi szereg testów, mających na celu sprawdzenie wszystkich newralgicznych elementów mających wpływ na parametry pracy. Powstały w ten sposób wewnętrzny raport jakości jest potwierdzeniem wysokiej jakości oferowanego asortymentu.
Zakres działań serwisu Proma Polska to także usługi dodatkowe takie jak pierwsze uruchomienie maszyny oraz pokaz jej funkcjonalności. W ramach pierwszej z nich w siedzibie użytkownika są wykonywane takie czynności jak posadowienie i poziomowanie urządzenia, zdjęcie konserwacji i podłączenie instalacji elektrycznej oraz uruchomienie wraz ze sprawdzeniem i regulacją mechanizmów. Pokaz funkcjonalności jest objaśnieniem zasad funkcjonowania maszyny i realizowany jest zwykle w pakiecie łącznie pierwszym uruchomieniem. Usługi dostępne są odpłatnie na życzenie klienta, a ich dostępność dla posiadanego urządzenia można sprawdzić, kontaktując się bezpośrednio z Działem Serwisu spółki Proma.
Uzupełnieniem całości działań serwisowych jest wdrożony system e-Proma, za pomocą którego każdy z partnerów biznesowych dystrybutora może skorzystać z wielu funkcjonalności. Obejmują one kilka obszarów tematycznych pojawiających się na styku wzajemnych relacji (marketing, finanse, zakupy), a w
przypadku obsługi serwisowej dają bezpośrednią możliwość wglądu m.in. w status realizowanej reklamacji, numer listu przewozowego czy zakres przeprowadzonych napraw.
Obecna pełna oferta firmy Proma Polska to blisko 1000 indeksów. Z początkiem kwietnia br. spółka wprowadziła na rynek najnowszy katalog produktowy „Maszyny i narzędzia 2013”, w którym na 128 stronach prezentowane są wszystkie produkty, włącznie ze zdjęciami, danymi technicznymi i sugerowanymi cenami detalicznymi. Katalog dostępny jest bezpłatnie u wszystkich partnerów handlowych firmy Proma. Można go także zamówić, wypełniając formularz umieszczony na stronie www.promapl.pl lub pobrać katalog w wersji elektronicznej.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments